2022-06-20, 23:23
Medlem
Det är mycket nu.

1) Svartsjuk på Bingo och Julia
2) Fejka drogberoende och låtsas ha sorg
3) Fejka otrohet med gift man som är en vän till familjen
4) Låtsasbråka med fotbollsspelare för att nå större kundkrets
5) Ha problem med bristande lönsamhet i sitt bolag Clean Eating etc
6) Ständigt jagande efter att vara smaaaal och relevant trots fyller 45 och alkohol i kubik

Finns säkert mer. Dessutom totalt okvinnlig, taskig klädsmak och otrevlig fetthatare…
Citera
2022-06-20, 23:31
Medlem
Jag har också märkt en enorm förändring i Katrin sen Bingo och Julia blev ett par officiellt. Nu måste hon ju dela alla tillgångar med en annan kvinna, som dessutom är mer fri och vackrare än henne. Även om jag inte tycker Julia är vacker så verkar de flesta göra det.

Skulle vara lite kul om Gerard kunde stämma henne. Men han har väl bättre saker för sig till skillnad från henne.
Citera
2022-06-21, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Jag har också märkt en enorm förändring i Katrin sen Bingo och Julia blev ett par officiellt. Nu måste hon ju dela alla tillgångar med en annan kvinna, som dessutom är mer fri och vackrare än henne. Även om jag inte tycker Julia är vacker så verkar de flesta göra det.

Skulle vara lite kul om Gerard kunde stämma henne. Men han har väl bättre saker för sig till skillnad från henne.

Personlighetsmässigt är Julia ett kap som alltid är glad och positiv och bjuder på sig själv, medans Katrin surar och bråkar med allt och alla förutom Daniel Paris.

Julia är ju också lång och slank vilket är såååå viktigt för korta fyrkantiga Katrin som börjat bli riktigt slapp i köttet trots sitt konstanta tränande.

Det måste ju bero på all alkohol hon dricker.
Det är ju långt över ett normalt intag på den fronten.
Sedan har hon ju också nämnt i något poddavsnitt att hon testat bingos medicin.

Hon trycker i sig alla möjliga tabletter och dricker alkohol nästan dagligen.
Aj aj aj det är på väg att spåra ur helt för henne..
Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga innan någon gör en orosanmälan pga hennes missbruk
Citera
2022-06-21, 03:30
Medlem
Tristan-Isoldes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
En Andreas Friman finns på insta och var nyligen i Palma. Med fru och barn. Bingo följer hans konto. Väldigt lik mannen på Katrins foto så den ”romansen” var nog ännu ett av hennes skämt. Vad gör man inte för att vara relevant?

Men om någon vet mer så hade det varit intressant att ta del.
Det som inte stämmer med Palma är att Katrin verkade vara i Grekland. Men svårt att se att denne man strax efter otrohetsaffär skulle åka hem och fira frugans 40-årsdag med stort kalas. Snygg är frugan med…
Han var i Palma efter resan med K. A var otrogen och K var kär. Hon la upp hångelfilmer som hon sen tog bort. Han dumpade henne. Thats it.
Citera
2022-06-21, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Personlighetsmässigt är Julia ett kap som alltid är glad och positiv och bjuder på sig själv, medans Katrin surar och bråkar med allt och alla förutom Daniel Paris.

Julia är ju också lång och slank vilket är såååå viktigt för korta fyrkantiga Katrin som börjat bli riktigt slapp i köttet trots sitt konstanta tränande.

Det måste ju bero på all alkohol hon dricker.
Det är ju långt över ett normalt intag på den fronten.
Sedan har hon ju också nämnt i något poddavsnitt att hon testat bingos medicin.

Hon trycker i sig alla möjliga tabletter och dricker alkohol nästan dagligen.
Aj aj aj det är på väg att spåra ur helt för henne..
Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga innan någon gör en orosanmälan pga hennes missbruk

Ja Julia har en finare kropp, lite för lång dock men ändå finare… Men jag undrar över hennes glada personlighet, ingen kan vara så glad hela tiden. Känns som en fasad och att det nån gång kommer brista för henne.

Men nu märks avundsjukan ännu mer. Hon, Katrin, ville ju säkert komma in i Spanien-marknaden. Har börjat skriva saker på engelska. Försöker konkurrera med Julia som bor i Spanien nu och säkert har en del utländska följare redan. Det här är ju askul. 😂
Citera
2022-06-21, 11:44
Medlem
Nej men nu börjar K skriva sina inlägg på engelska för alla sina nya, internationella följare. Verkar sola sig i glansen av att få fler till å köpa hennes produkter.
Hade själv en chef en gång som beredda sig som ett ordentligt rövhål. Vi ställde honom mot väggen och sa att han snart inte har kunder och leverantörer kvar eftersom han är rent elak och det nu spridit sig till pressen.
Han log stort och sa lugnt "Det är inget annat än bra att nå ut i pressen. All reklam är bra reklam."
Citera
2022-06-21, 13:44
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Verkar hända mycket kring Katrin nu- Stesolid, kärleksresa med en redan gift man, hångelbilder o inte minst hur lättkränkt hon visar sig va när hon fick ett nej av en kändis.

Jag tycker hon o Gynning är så lika i sin personlighet o sitt sätt o på bilden som jag såg här i nyheter24 är dom tom jättelika över näsa o mun.

https://nyheter24.se/noje/1036814-ef...ka-pa-kritiken
"Puss vänner shit ni underhåller mig. Bu hu.. Katten bråkar med en fotbollslirare stoppa pressarna".

Inte vet jag men när jag läste den här artikeln med inlägget så fick jag för mig att hon har läst här i tråden?
Citera
2022-06-21, 16:56
Medlem
Kicken3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Det är mycket nu.

1) Svartsjuk på Bingo och Julia
2) Fejka drogberoende och låtsas ha sorg
3) Fejka otrohet med gift man som är en vän till familjen
4) Låtsasbråka med fotbollsspelare för att nå större kundkrets
5) Ha problem med bristande lönsamhet i sitt bolag Clean Eating etc
6) Ständigt jagande efter att vara smaaaal och relevant trots fyller 45 och alkohol i kubik

Finns säkert mer. Dessutom totalt okvinnlig, taskig klädsmak och otrevlig fetthatare…

Ja till allt du skriver, det är mycket nu för Ku Klux Katrin, skämmigt att hon vrider sitt piguegame till att hon ”kul att jag underhåller er” när det är hennes mest pinsamma försök hittills att få en rubrik. Vad är det människan inte fattar? Inte frisk på en enda fläck.
Citera
2022-06-21, 17:01
Medlem
Kicken3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Verkar hända mycket kring Katrin nu- Stesolid, kärleksresa med en redan gift man, hångelbilder o inte minst hur lättkränkt hon visar sig va när hon fick ett nej av en kändis.

Jag tycker hon o Gynning är så lika i sin personlighet o sitt sätt o på bilden som jag såg här i nyheter24 är dom tom jättelika över näsa o mun.

https://nyheter24.se/noje/1036814-ef...ka-pa-kritiken
"Puss vänner shit ni underhåller mig. Bu hu.. Katten bråkar med en fotbollslirare stoppa pressarna".

Inte vet jag men när jag läste den här artikeln med inlägget så fick jag för mig att hon har läst här i tråden?

Nog är hon säkert här och läser, men jag tror att det är kommentarer folk har spammat hennes instagramkonto som hon syftar på i artikeln. Hon har verkligen bitit sig själv i arslet denna gång. Ser fram emot veckans podavsnitt. Då kommer hon håna alla som har sett igenom henne. Samma gamla visa varje gång.
Citera
2022-06-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Ja Julia har en finare kropp, lite för lång dock men ändå finare… Men jag undrar över hennes glada personlighet, ingen kan vara så glad hela tiden. Känns som en fasad och att det nån gång kommer brista för henne.

Men nu märks avundsjukan ännu mer. Hon, Katrin, ville ju säkert komma in i Spanien-marknaden. Har börjat skriva saker på engelska. Försöker konkurrera med Julia som bor i Spanien nu och säkert har en del utländska följare redan. Det här är ju askul. 😂

Julia överdoserar nog sin ADHD medicin och är lite ”uppskruvad” men hon är ju i alla fall trevlig. Så mycket trevligare än Katrin. Förstår att Bingo vill pendla mellan Sverige och Marbella. Och även Julia slipper Katrin till stor del.
Citera
2022-06-21, 18:32
Medlem
Kämpendahls avatar
Var det ett fylleinlägg av Katrin Zytomierska när hon rantade mot Gerard Piqué? Borde man inte kunna få Antabus utskrivet om man har svårt att hantera alkohol?
Citera
2022-06-21, 19:20
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Var det ett fylleinlägg av Katrin Zytomierska när hon rantade mot Gerard Piqué? Borde man inte kunna få Antabus utskrivet om man har svårt att hantera alkohol?

Hon har ingen sjukdomsinsikt. Hon inser inte att hon är alkoholiserad. För de flesta är man inte alkoholist för man sitter på bänken utanför systemet... Så jo, klart hon kan få antabus, men då måste hon ju VILJA det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in