2022-06-21, 19:55
Medlem
Återigen väljer detta stolpskott till människa att skriva på engelska. Återigen stavar hon naturligtvis fel.
Citera
2022-06-21, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Hon har ingen sjukdomsinsikt. Hon inser inte att hon är alkoholiserad. För de flesta är man inte alkoholist för man sitter på bänken utanför systemet... Så jo, klart hon kan få antabus, men då måste hon ju VILJA det.

Hennes minsta problem är nog alkoholen. Kan tänka mig hon är beroende av diverse lagliga och olagliga droger.

Fyi: hon kanske inte ens gick fram till Gerard, hon har bara fotat honom på håll och skapt en story. 🤷‍♀️
Citera
2022-06-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Nej men nu börjar K skriva sina inlägg på engelska för alla sina nya, internationella följare. Verkar sola sig i glansen av att få fler till å köpa hennes produkter.
Hade själv en chef en gång som beredda sig som ett ordentligt rövhål. Vi ställde honom mot väggen och sa att han snart inte har kunder och leverantörer kvar eftersom han är rent elak och det nu spridit sig till pressen.
Han log stort och sa lugnt "Det är inget annat än bra att nå ut i pressen. All reklam är bra reklam."

Vettefan om man kan kalla det där engelska. Svengelska kanske 😂
Tror inte fler utländska besökare leder till en bättre knäckebrödsförsäljning.

Hennes hopp på den fronten är väl störst på onlyfans i kategorin ”äldre kvinnor” 😬
Citera
2022-06-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Ja Julia har en finare kropp, lite för lång dock men ändå finare… Men jag undrar över hennes glada personlighet, ingen kan vara så glad hela tiden. Känns som en fasad och att det nån gång kommer brista för henne.

Men nu märks avundsjukan ännu mer. Hon, Katrin, ville ju säkert komma in i Spanien-marknaden. Har börjat skriva saker på engelska. Försöker konkurrera med Julia som bor i Spanien nu och säkert har en del utländska följare redan. Det här är ju askul. 😂

Jag håller med till fullo!
Underhållningsvärdet är extremt högt 😂
Citera
2022-06-22, 00:58
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Tänkte inte på Brilliant minds utan mest på Ash Pournori som hon taggade och tackade för inbjudan… Tragiskt att hon inte kan bete sig som sagt men vad förväntar man sig av henne egentligen…

Och nu ha Egon sålt nån story till Spanien och ska väl försöka kränga sina produkter där. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Babbe Ash och Rågsved Spotify Daniel hade lite väl höga tankar om sig själva och trodde hela världen skulle stå i kö för deras exklusiva event. Nu har det gått så långt att t.o.m. Zytomierska bjudits in. Säger en del
Citera
2022-06-22, 16:40
Medlem
Oj hon är redan uppe i 171t följare. Varför ska hon börja sälja utomlands när det går dåligt här? Hennes produkter är ju värdelösa oavsett land hon säljer till 🤔 och hon verkar ju göra dsaint till en krimskrams-affär. Nu har de hundkoppel, nyckelringar (som ska vara finare än LVs, för att vara i PR-branschen fattar hon väldigt lite om hon jämför sig med LV 🤦‍♀️) och annat skit.
Citera
2022-06-23, 11:03
Medlem
Agent.Jonesys avatar
Citat:
Oj hon är redan uppe i 171t följare. Varför ska hon börja sälja utomlands när det går dåligt här? Hennes produkter är ju värdelösa oavsett land hon säljer till 🤔 och hon verkar ju göra dsaint till en krimskrams-affär. Nu har de hundkoppel, nyckelringar (som ska vara finare än LVs, för att vara i PR-branschen fattar hon väldigt lite om hon jämför sig med LV 🤦‍♀️) och annat skit.

LVMH är det högst värderade lyxmärket i världen. Du tycker alltså inte hennes väskbling är i paritet med detta? :P. Nä de blir bara mer och mer parodiskt detta.

Vilken normal människa i utlandet vill betala för hennes redan dyra skitgrejer? Pris på produkt + frakt. De får väl heller inte ta del av hennes ständiga kampanjer? Var iväg och handlade på min lokala Coop idag. Längst upp på hyllan bland knäckebröd så stod hennes grejer. Inga hål i hyllan där inte vilket gjorde mig glad. Ingen vill ha skiten.
Citera
2022-06-23, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Återigen väljer detta stolpskott till människa att skriva på engelska. Återigen stavar hon naturligtvis fel.

Katrin e så pinsam…. hon snackar i podden om gerard pique…. hon går och stör en privat person som är uber känd fotbollsspelar mitt uppe i en skilsmässa med en av världens störtsa artister, shakira… Pique är en aktiv känd spelar. Han har inte tid för loosers som katrin, och han har rätt att säga nej till en bild . Hans skilsmässa e mitt i hela världen och alla snackar om den. Katrin säger i podden; Jag har mött många kändisar………snackar hon om c och b kändisar i sverige? finns ju inga a kändisar direkt, Kanske Roxette eller Abba….. Men inte mer? Folk har rätt att tacka nej till någon som vill ta foto…. vem tror katrin att hon är? Sååååå pinsamt….. hon är en riktig media h*ra…. hon är inte världsvan…. bara östermalmsvan… Nu fick hennes son en hälsning av Pensionerade Luis Figo som har svenska barn… Klart Figo har tid att skicka hälsningar i sitt lugna peacfulla liv.. Pensionist….
Citera
2022-06-23, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Katrin e så pinsam…. hon snackar i podden om gerard pique…. hon går och stör en privat person som är uber känd fotbollsspelar mitt uppe i en skilsmässa med en av världens störtsa artister, shakira… Pique är en aktiv känd spelar. Han har inte tid för loosers som katrin, och han har rätt att säga nej till en bild . Hans skilsmässa e mitt i hela världen och alla snackar om den. Katrin säger i podden; Jag har mött många kändisar………snackar hon om c och b kändisar i sverige? finns ju inga a kändisar direkt, Kanske Roxette eller Abba….. Men inte mer? Folk har rätt att tacka nej till någon som vill ta foto…. vem tror katrin att hon är? Sååååå pinsamt….. hon är en riktig media h*ra…. hon är inte världsvan…. bara östermalmsvan… Nu fick hennes son en hälsning av Pensionerade Luis Figo som har svenska barn… Klart Figo har tid att skicka hälsningar i sitt lugna peacfulla liv.. Pensionist….

Hälsningen är via en app som heter memmo, man kan köpa en hälsning
av gamla pensionerade fotbollspelare för de har inget bättre för sig. Sen talar man om för dem vad de ska säga. 535 riksdaler.
Ja hon är en mediah*ra, antingen ligger hon upp till toppen eller kör nåt annat taskigt spel.
Citera
2022-06-23, 20:13
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
hon är en riktig media h*ra…. hon är inte världsvan…. bara östermalmsvan…

Bara äcklig och nyrik. Kan inte alls föra sig, klä sig, eller bete sig. Ny-östermalmsvan då kanske, för det finns "riktigt" fint folk på Östermalm också, och du kan ju ana vad de anser om Katrin, Ingrosso, osv. som nu gjort Östermalm till sitt.

Pengar kan vem som helst ha lite tur att komma över, men att kunna föra sig som man bör är färre förunnat.
Citera
2022-06-23, 23:20
Medlem
Pinsamheten med Gerard Piqué hamnade till och med i Daily Mail: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...ery-woman.html
Citera
2022-06-24, 06:53
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Pinsamheten med Gerard Piqué hamnade till och med i Daily Mail: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...ery-woman.html

'Shame on dry county' 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in