Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-06-21, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompen00
Vad föredrar ni? Smala tjejer med små bröst och rumpa, eller tjejer med lite hull och något att ta i? Bland kvinnor är ofta fett på kroppen det västa en kvinna kan ha. Men hur mycket bryr sig ni män, egentligen? Se det gärna utifrån valet av livspartner. Är en kvinna med lite hull körd? Eller är det snarare spinkisen som är körd?

Så länge det ligger någorlunda inom ett normalt spann, så har jag inga problem med varken det ena eller det andra. Extremt smal, eller överviktig, är inte attraktivt, liksom överdrivet utseende/modefixerade. Den här trenden med att unga kvinnor fyller läpparna med - jag vet inte vad - det ser verkligen inte klokt ut. Om du är kvinna och överväger detta - låt bli.
Citera
2022-06-21, 00:28
Citat:
Ursprungligen postat av EmmanuelGoldstein
liksom överdrivet utseende/modefixerade. Den här trenden med att unga kvinnor fyller läpparna med - jag vet inte vad - det ser verkligen inte klokt ut. Om du är kvinna och överväger detta - låt bli.

Instämmer med detta. Naturligt=bra. Överdrivet sminkade eller på andra sätt modifierat utseende är inte attraktivt. Ser plastigt och fake ut.
Citera
2022-06-21, 00:29
Citat:
Vad föredrar ni? Smala tjejer med små bröst och rumpa, eller tjejer med lite hull och något att ta i? Bland kvinnor är ofta fett på kroppen det västa en kvinna kan ha. Men hur mycket bryr sig ni män, egentligen? Se det gärna utifrån valet av livspartner. Är en kvinna med lite hull körd? Eller är det snarare spinkisen som är körd?

Jag tar hellre Marilyn Monroe-mull. Tycker mullig är helt okej. Men då är det mullig, inte fet...

Spinkig är avtändande. Ger för starka drog och auschwitz-associationer.
Citera
2022-06-21, 00:33
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Smal något spinkig men smått tränad bara det är fina ben helst blond gröna ögon
Citera
2022-06-21, 00:35
Citat:
Det var därför jag frågade om folks enskilda preferenser, för att se hur mycket det skiljer sig mellan killar, och om det finns någon uppfattning somnar vanligare än andra.

Du kommer få båda svaren. Men det mest biologiskt rimliga är mullig, då det signalerar god hälsa till skillnad från spinkig. Men det finns definitvt män som kan älska spinkiga och rata mulliga.
Citera
2022-06-21, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Det är jättesvårt att svara på för "spinkig" och "lite hull" har jävligt olika betydelser i folks ögon har jag märkt.

Det har du förvisso rätt i
Citera
2022-06-21, 00:41
Citat:
Ursprungligen postat av Anderson.Cooper
För att citera Bette Midler:

"Ugly women have pussies too!"

😉😁

Aldrig förstått mig på den här mentaliteten tbh. Att somliga tycks vara beredda att sätta på vad/vem som helst så länge det finns ett hål. Har folk ingen standard eller självrespekt?

Drar hellre en runk än att knulla någon jag ej finner attraktiv.
Citera
2022-06-21, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Hur många procent av kvinnorna tror du är mulliga upp till asfeta?
75%?
De flesta har väl stadigt till slut så preferenserna ligger väl på ca 75% då fast man kan justera siffrorna en aning.
Det kan nog ge en fingervisning.
Men för att få ett statistiskt svar som kan ge dig svar på din fråga ovan behöver du flera hundra svar om du skall lyckas i denna tråd samt förstå hur representativa dessa trådsvarare är för hela befolkningen.
Det går inte.

Jag är medveten om att det inte är vetenskap vi sysslar med här.
Citera
2022-06-21, 00:47
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Hur många procent av kvinnorna tror du är mulliga upp till asfeta?
75%?
De flesta har väl stadigt till slut så preferenserna ligger väl på ca 75% då fast man kan justera siffrorna en aning.
Det kan nog ge en fingervisning.
Men för att få ett statistiskt svar som kan ge dig svar på din fråga ovan behöver du flera hundra svar om du skall lyckas i denna tråd samt förstå hur representativa dessa trådsvarare är för hela befolkningen.
Det går inte.

Finns ett undantag för väldigt starka indikationer; ex 30 av 30. Då behöver man inte hundratals svar. Men givet att svaren varierar kräver man så kallade sample sizes.
Citera
2022-06-21, 00:54
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Det har du förvisso rätt i

Men oavsett vad folk menar med dom orden och för att svara på din fråga och bidra till din undersökning:

Jag känner en tjej som jag gissar har ett BMI runt 28-29 som räknas som övervikt men hon är extremt vacker och attraktiv. Samtidigt som jag också känner en annan tjej med ungefär samma siffra som jag inte ens skulle vilja ge en kram.
Skulle även kunna hänföra två andra tjejer med BMI på ca 18 som jag kan säga samma sak om.

Killar är jävligt bra på att snacka om hur tjejer ska se ut men det stämmer sällan övertens med vad dom sen väljer för tjejer.
Citera
2022-06-21, 01:44
Medlem
Är mer inne på proportioner.
Träffat tjejer som varit halvskeva, det är rätt osexigt.
Mullig utan hals, smal med gigantiska händer och axlar och annat skevt.
Citera
2022-06-21, 01:49
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Smal såklart och gärna vältränad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in