Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-11-10, 21:39
Medlem
knekt sparvs avatar
Lite smalare än den tjejen på bilden ska fruntimmer vara tycker jag. Men det är svinigt att kräva att ens kvinna ska se ut som en Victoria's secret-modell. Om det är någon som inte är på riktigt är det de - eller i alla fall deras bröst till den kroppen. Även om det är fint.
Citera
2022-06-20, 23:46
Medlem
Vad föredrar ni? Smal och spinkig eller mullig?

Vad föredrar ni? Smala tjejer med små bröst och rumpa, eller tjejer med lite hull och något att ta i? Bland kvinnor är ofta fett på kroppen det västa en kvinna kan ha. Men hur mycket bryr sig ni män, egentligen? Se det gärna utifrån valet av livspartner. Är en kvinna med lite hull körd? Eller är det snarare spinkisen som är körd?
Citera
2022-06-20, 23:49
Medlem
JRdTLs avatar
Beror på humör, BMI över 30 går fetbort.
Citera
2022-06-20, 23:52
Medlem
Det beror nästan helt uteslutande på vad snubben som hon vill attrahera attraheras av.
Citera
2022-06-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Det beror nästan helt uteslutande på vad snubben som hon vill attrahera attraheras av.

Det var därför jag frågade om folks enskilda preferenser, för att se hur mycket det skiljer sig mellan killar, och om det finns någon uppfattning somnar vanligare än andra.
Citera
2022-06-21, 00:06
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Nej du är inte körd oavsett om du spinkig eller mullig, men ta inte det som att du ska ställa absolut noll krav på dig själv.
Citera
2022-06-21, 00:06
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompen00
Det var därför jag frågade om folks enskilda preferenser, för att se hur mycket det skiljer sig mellan killar, och om det finns någon uppfattning somnar vanligare än andra.
Hur många procent av kvinnorna tror du är mulliga upp till asfeta?
75%?
De flesta har väl stadigt till slut så preferenserna ligger väl på ca 75% då fast man kan justera siffrorna en aning.
Det kan nog ge en fingervisning.
Men för att få ett statistiskt svar som kan ge dig svar på din fråga ovan behöver du flera hundra svar om du skall lyckas i denna tråd samt förstå hur representativa dessa trådsvarare är för hela befolkningen.
Det går inte.
Citera
2022-06-21, 00:08
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Vad föredrar ni? Smala tjejer med små bröst och rumpa, eller tjejer med lite hull och något att ta i? Bland kvinnor är ofta fett på kroppen det västa en kvinna kan ha. Men hur mycket bryr sig ni män, egentligen? Se det gärna utifrån valet av livspartner. Är en kvinna med lite hull körd? Eller är det snarare spinkisen som är körd?
Inte mycker fett i alla fall.
Gärna bmi 20-25 med muskler.
Citera
2022-06-21, 00:11
Medlem
Anderson.Coopers avatar
För att citera Bette Midler:

"Ugly women have pussies too!"

😉😁
Citera
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Det är jättesvårt att svara på för "spinkig" och "lite hull" har jävligt olika betydelser i folks ögon har jag märkt.
Citera
Citat:

Föredrar dem små och "nätta". Men inte för överdrivet smala. De får gärna ha lite kurvor men dessa ska väl helst bestå utav att de har en vältränad rumpa istället för massa fett.

Detta har ju dock med preferenser att göra ja. Vissa gillar ju riktigt stora rövar, bröst osv, men detta är inte riktigt min grej.
Citera
2022-06-21, 00:14
Medlem
Är lite mer för andra egenskaper, så jag väljer inte bort någon på grund av kroppsformen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in