Citat:
Ursprungligen postat av
BlackRockInc
SBB ett dåligt år? Vad snackar du ens om?
Påstår du att kommuner inte kommer betala deras hyra
Jävla idiot.
Kommuner, stat och regioner byter lokaler och pressar hyresavtal precis som alla andra som hyr lokaler. Blir det en dipp med minskad efterfrågan på lokaler så kommer det garanterat drabba SBB också. Hyreslägenheter är i så fall säkrare än kontor men ger generellt lägre avkastning
Det är som vi andra vet dessutom i större utsträvkning är belåningen som blir problematisk för fastighetsbolagen när tiderna ändras, inte uteblivna hyresintäkter
Du avslöjar din okunnighet och är själv idioten.