2022-06-20, 00:44
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Brand nr? Hua vet jag för att man har lämnat skithålan för flera år sedan!

Kolgrill? Vilket stolpskott kan detta ha varit?
Citera
2022-06-20, 00:48
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Anlagd, kolgrill eller några ungdomar som rökt en joint på vinden och sen har något gått snett?

Brinner det fortfarande?
Citera
2022-06-20, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Anlagd, kolgrill eller några ungdomar som rökt en joint på vinden och sen har något gått snett?

Brinner det fortfarande?
Brinner för fullt och ser ut att bli intensivare. Skulle kunna sända live men inte en aning om hur man gör detta med mobil.

Känns bara jävligt att nu när man har inrett lägenheten för en jävla massa pengar så kommer allt att stinka brandrök.
Senast redigerad av MickelMan 2022-06-20 kl. 00:54.
Citera
2022-06-20, 00:53
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Gå in på Facebook
Skapa inlägg
-gör inlägget offentligt
-starta live

Liven kommer köras via din sida o ligga på din linje, så fort någon kommenterar kommer fler kunna se
Citera
2022-06-20, 06:09
Medlem
Jag bor utomlands men har min lägenhet där. Snälla berätta var branden startade om ni får reda på något! Gissa vem som inte har hemförsäkring...
Citera
2022-06-20, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskhora
Jag bor utomlands men har min lägenhet där. Snälla berätta var branden startade om ni får reda på något! Gissa vem som inte har hemförsäkring...
Går tyvärr inte att skicka pm till dig. Bor själv i grannhuset så jag vet vilken adress det är.

Ser ut som om att hela övervåningen är utbränd.

Tur man bor i 4 rum och kök, har fått tillgång till min lägenhet igen så ska fixa till gästrummet med mera ifall att folk inte har någonstans att sova.
Citera
2022-06-20, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Tur man bor i 4 rum och kök, har fått tillgång till min lägenhet igen så ska fixa till gästrummet med mera ifall att folk inte har någonstans att sova.

Hmm detta är väl inte eran skyldighet ?
Citera
2022-06-20, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zpillolja
Hmm detta är väl inte eran skyldighet ?
Nej men som granne så hjälper man gärna till.

Lite efterbilder
http://www.bilddump.se/bilder/202206...6.128.134.jpeg

http://www.bilddump.se/bilder/202206...6.128.134.jpeg
Citera
2022-06-20, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Går tyvärr inte att skicka pm till dig. Bor själv i grannhuset så jag vet vilken adress det är.

Ser ut som om att hela övervåningen är utbränd.

Stort tack för att du försökt nå ut till mig. Har förstått det som att det är en av balkonglägenheterna på tredje våningen (bredvid min alltså...). Vill gärna veta mer.
Citera
2022-06-20, 10:36
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskhora
Stort tack för att du försökt nå ut till mig. Har förstått det som att det är en av balkonglägenheterna på tredje våningen (bredvid min alltså...). Vill gärna veta mer.

Det är hus nr 23 som sagt. Eller vet du inte vilket nr du bor i?
Citera
2022-06-20, 11:20
Medlem
bara hoppas att byggnaden är försäkrad och kan repararas så fort som möjligt för återflytt, och att man får ut för sitt lösöre på hemförsäkringen
om det inte finns så bör man överväga att sätta upp kodlås på ytterdörrarna, detta minskar ovidkommande spring i trapphusen och inbrott i källarförråden
Citera
2022-06-20, 11:53
Medlem
Expressen står det något om att de var en dentonation som utlöste detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in