• 4
  • 5
2022-06-21, 01:28
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennis7254
I mina ögon låter 27 åringens namn Rumänskt, enligt Ratsit är han gift,

24 åringen har en FB sida där det står att han är från Rumänien
Bra jobbat!👍🏼
Första förnamnet fick mig att tro spanska, men om det är rumänska så säger jag inte emot din tanke där. Speciellt som 24-åringen är rumän enl. ditt deckarjobb.😊

Lite märkligt när en gift man bor skriven ensam, utan sin fru, i en lgh. Det jag direkt tänker på är att någon kanske fuskar för att erhålla bostadsbidrag el. försörjningsstöd.
Jag anklagar inte heller 24-åringen för något, men många kriminella skriver sig med c/o- adress för att deras antagonister ska ha svårare att hitta dom. Har ingen aning om hur det är med detta i det här fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av Svennis7254
Tror att de kallar det mordbrand i inledningsläget för att få tillgång till alla resurser, precis som de kallar det mord, när de hittar döda personer och de misstänker brott

Sedan är det inte säkert det är mordbrand eller mord, men de utreder det som det i början
Helt rätt!
Rubriceringar som berör t.ex. mord el. mordbrand gör att polisen snabbt får maximala resurser, även ifrån andra polisområden, utan behov utav omfattande byråkratisk administration.
Citera
2022-06-21, 07:21
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Bra jobbat!👍🏼
Första förnamnet fick mig att tro spanska, men om det är rumänska så säger jag inte emot din tanke där. Speciellt som 24-åringen är rumän enl. ditt deckarjobb.😊

Lite märkligt när en gift man bor skriven ensam, utan sin fru, i en lgh. Det jag direkt tänker på är att någon kanske fuskar för att erhålla bostadsbidrag el. försörjningsstöd.
Jag anklagar inte heller 24-åringen för något, men många kriminella skriver sig med c/o- adress för att deras antagonister ska ha svårare att hitta dom. Har ingen aning om hur det är med detta i det här fallet.

Helt rätt!
Rubriceringar som berör t.ex. mord el. mordbrand gör att polisen snabbt får maximala resurser, även ifrån andra polisområden, utan behov utav omfattande byråkratisk administration.

Han kan vara gift bo i Sverige, Jobba i Sverige, och Frun (utgår jag i från) är kvar i hemlandet

Så mycket c/o adress vet jag inte om 24 åringen har då det verkar vara till sig själv, samma efternamn i alla fall, tror bara det blivit fel någonstans
Citera
2022-06-21, 17:24
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Hoppas nu att Skaraborna öppnar upp sina hem för dom som behöver hjälp med tak över huvudet.
Citera
2022-06-26, 13:46
Medlem
Det var INTE hos Rumäniern det började.
Citera
2022-06-27, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetcreak
Det var INTE hos Rumäniern det började.
Vem var det hos då?
Citera
2022-06-27, 22:03
Medlem
Hos en person som grillade med kol-grill på balkongen. Den jäveln kommer åkas fast för allmänfarlig vårdslöshet.
Citera
2022-08-17, 12:53
Medlem
Brinner igen på Valhallagatan i Skara
Denna gången på 17B

https://www.skaraborgsnyheter.se/ska...kr1w&fs=e&s=cl
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto