2022-06-17, 15:41
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
De verkar lida av schizofreni. Ena dagen grinar de över sanktionernas effekt, nästa så säger de att Ryssland blir starkare med sanktioner. De verkar lida av schizofreni.

Var finns spektaklet att beskåda?
Citera
2022-06-17, 15:41
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Var finns spektaklet att beskåda?
https://tv.vg.no/video/240056/direkte-putin-holder-tale?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row 1_pos1
Citera
2022-06-17, 15:43
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
Var inte det talet från Putin väldigt tråkigt. Samma repade skiva spelade igen "Väst/USA dum, sanktioner fungerar inte.. Rysslnad starkt"

börjar fantasin ta slut
Enligt Svt så försenade mongolens tal av hackare....
Citat:
Cyberattack mot ryskt toppmöte – Putins tal stoppades
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/cyberattack-mot-ryskt-toppmote-putins-tal-skots-upp

Jag skrev tidigare idag om hur urblåst mongolapan Putin är.....
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Mongolen Putin förstår inte varför bilindustrin i Pissland går åt helvete i både produktion och höga priser. Kan det ha med sanktioner att göra din lilla mongolneger?

https://twitter.com/nexta_tv/status/1537707256309063680
Citera
2022-06-17, 15:45
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Enligt Svt så försenade mongolens tal av hackare....

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/cyberattack-mot-ryskt-toppmote-putins-tal-skots-upp

Jag skrev tidigare idag om hur urblåst mongolapan Putin är.....
jojo, men innehållet i talet lever ju inte riktigt upp till hypen innan. Bara samma tråkiga saker om och om igen.
+ man uttråkad ryssar i publiken + en taliban
Citera
2022-06-17, 15:46
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
jojo, men innehållet i talet lever ju inte riktigt upp till hypen innan. Bara samma tråkiga saker om och om igen.
+ man uttråkad ryssar i publiken + en taliban
Addering, varför är alla som de filmar in i publiken helt glansiga i ansiktet?
Citera
2022-06-17, 15:47
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Dom ville bli självständiga men snart ser Donbas ut att blir ryskt så Ukraina har förlorat området för alltid. Vilken tavla då dom hade ett bättre avtal på gång i mars och före det ännu bättre. För att inte tala om före 2014 och normal vänskap grannar emellan.
Vilka" avtal" fantiserar du om?
Ryssland är aldrig att lita på .
Citera
2022-06-17, 15:47
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Alltså, man märker hur jäkla lost de är. När Putler står och pratar om att de förväntar sig 12 miljoner turister kommande år...
Yeah right...
Citera
2022-06-17, 15:50
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Alltså, man märker hur jäkla lost de är. När Putler står och pratar om att de förväntar sig 12 miljoner turister kommande år...
Yeah right...

Tolv miljoner turister TILL Ryssland? Ja den var rolig.
Citera
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Är det en översättnings sak (eller en rysk sak) men är inte talet något sjukt osammanhängande?
Citera
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Gazprom kutter gasseksporten til Italia og Frankrike.

Gazprom reduserte tidligere i uka eksporten via North Stream 1-rørledningen og begrunnet dette med vedlikeholdsarbeid og manglende reservedeler som følge av vestlige sanksjoner mot Russland.

Ryssland klarar inte ens underhåll av sin utrustning, det visar hur svaga de är, klarar inte att ordna reservdelar till energisektorn, mycket starkt svaghetstecken.

Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Japp, det är problemet. Och Ryssland har skapat det själva, ljuger man och behandlar människor illa, så kan det sluta med att ingen tror på en till slut, även om man någongång säger sanningen.

Men jag har en teori jag hävdat länge här i tråden. Ryssland bryr sig inte, de bara inte bryr sig om egnas förluster eller andras. Internationell rätt? Bryr sig inte. Mänskliga rättigheter? Bryr sig inte. Vad omvärlden tycker? Bryr sig inte. Vad Ryssar tycker? Bryr sig inte.

De bara inte bryr sig.

En cancersvultst kan, per definition, inte bry sig. Utvidning av den ryska cancersvulsten är det enda som gäller.
Slava Ukraini!
Citera
2022-06-17, 15:54
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Yeah right...
Jag är tacksam att du hade stake att se och lyssna på deras lögner. Jag klarar inte av det längre, jag tar mig för pannan var femte sekund....

Mongolpacket har inga begränsningar i lögner och att folk faller för lögnerna de sprider, är antingen hjärndöda eller extremt korkade...

Glöm inte att kolla in Pisslands moderna nationalsång i signaturen
Citera
2022-06-17, 16:02
Medlem
leachs avatar
Citat:
https://tv.vg.no/video/240056/direkte-putin-holder-tale?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row 1_pos1
Tack, det var duktigt bajsnödigt, inga problem inget att se rotera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in