• 1
  • 2
2021-11-21, 02:49
Bannlyst
Ja, ni vet historien. Rothschilds gav greve Kalergi en guldsäck av pengar för att sprida propaganda för att utrota vita människor i Europa, eftersom de tjänade deras sinnessjuka agenda - trodde dom. Jag var i Paris och det var helt sinnessjukt mycket araber och afrikaner på gatorna, och det luktade piss på gatan. Så har planen lyckats i Paris? Jag hade en naiv dröm att Paris var som ett vackert sagoslott även nu, jag blev mycket besviken när jag åkte dit på semester.

Är det nån annan som har fått sitt dröm om det romantiska Paris fullständigt krossad? Har Rothschild-planen fungerat i den staden?
Citera
2021-11-21, 03:16
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Om planen var att få Paris gator att lukta piss så verkar det ha gått i lås. Jag kan bara gratulera.
Citera
2021-11-21, 03:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Om planen var att få Paris gator att lukta piss så verkar det ha gått i lås. Jag kan bara gratulera.

Såg du massa afrikaner och araber som jag när du var där? Blev du riktigt irriterad över det, som jag?
Citera
2021-11-21, 04:43
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Såg du massa afrikaner och araber som jag när du var där? Blev du riktigt irriterad över det, som jag?

Definiera "massa". Men utbudet av olika människor som jag såg senast jag var där störde inte mig nej.
Citera
2021-11-21, 07:50
Medlem
UltimateShipIIs avatar
Citat:
Jag hade en naiv dröm att Paris var som ett vackert sagoslott även nu, jag blev mycket besviken när jag åkte dit på semester.

Grattis, du har drabbats av något som är vanligt bland japaner och andra besökare från Asien:

https://en.wikipedia.org/wiki/Paris_syndrome
Citera
2021-11-21, 22:06
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateShipII
Grattis, du har drabbats av något som är vanligt bland japaner och andra besökare från Asien:

https://en.wikipedia.org/wiki/Paris_syndrome

Mest verkar han dock ha drabbats av ännu en puckad konspirationsteori...

https://en.wikipedia.org/wiki/Kalergi_Plan

The Kalergi Plan (Italian: Piano Kalergi), sometimes called the Coudenhove-Kalergi Conspiracy,[1] is a far-right, anti-semitic, white nationalist conspiracy theory[2][3] which claims that Austrian-Japanese politician Richard von Coudenhove-Kalergi concocted a plot to mix white Europeans with other races via immigration. It was promoted in aristocratic European social circles.[4] The conspiracy theory is most often associated with European groups and parties, but it has also spread to North American politics.[5]

Citera
2021-11-22, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko

The Kalergi Plan (Italian: Piano Kalergi), sometimes called the Coudenhove-Kalergi Conspiracy,[1] is a far-right, anti-semitic, white nationalist conspiracy theory[2][3] which claims that Austrian-Japanese politician Richard von Coudenhove-Kalergi concocted a plot to mix white Europeans with other races via immigration. It was promoted in aristocratic European social circles.[4] The conspiracy theory is most often associated with European groups and parties, but it has also spread to North American politics.[5]

Haha och vem skrivit det där på Wikipedia? Du eller en Rotchildare för att dölja något. Wikipedia har blivit kidnappat av såna som du. Som hatar mitt folk
Citera
2022-03-02, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Definiera "massa". Men utbudet av olika människor som jag såg senast jag var där störde inte mig nej.

Semiter- Du är om du inte dum ser det.
Citera
2022-06-16, 15:16
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ja, ni vet historien. Rothschilds gav greve Kalergi en guldsäck av pengar för att sprida propaganda för att utrota vita människor i Europa, eftersom de tjänade deras sinnessjuka agenda - trodde dom. Jag var i Paris och det var helt sinnessjukt mycket araber och afrikaner på gatorna, och det luktade piss på gatan. Så har planen lyckats i Paris? Jag hade en naiv dröm att Paris var som ett vackert sagoslott även nu, jag blev mycket besviken när jag åkte dit på semester.

Är det nån annan som har fått sitt dröm om det romantiska Paris fullständigt krossad? Har Rothschild-planen fungerat i den staden?

Paris har ungefär varit sådär i över 30 år eller kanske till och med 60 år. Det är en helt bedrövlig stad som man gärna inte besöker igen.

Negrer och avgaser är vad som definierar Paris. Detroit brukade kallas för Mellanvästerns Paris men numera är det snarare Paris som är Europas Detroit.
Citera
2022-06-16, 18:39
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:

Det spelar ingen roll om det finns en Kalergiplan eller inte. Det är bara att åka till Paris och se hur det ser ut där eller vilken svensk stad som helst numera. Paris har ändå ett gammalt rykte att vara en tjusig stad men åker man dit upptäcker man att man har hamnat på en plats som är värre än Rinkeby, Rosengård och Bergsjön tillsammans men med en massa trafik och ett högt torn inom synhåll. Jag rekommenderar hellre att folk semestrar i valfri svensk miljonprogramförort än Paris. Det kanske inte är det trevligaste men det är betydligt mindre otrevligt än att semestra i Paris.
Citera
2022-06-16, 21:29
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Det spelar ingen roll om det finns en Kalergiplan eller inte. Det är bara att åka till Paris och se hur det ser ut där eller vilken svensk stad som helst numera. Paris har ändå ett gammalt rykte att vara en tjusig stad men åker man dit upptäcker man att man har hamnat på en plats som är värre än Rinkeby, Rosengård och Bergsjön tillsammans men med en massa trafik och ett högt torn inom synhåll. Jag rekommenderar hellre att folk semestrar i valfri svensk miljonprogramförort än Paris. Det kanske inte är det trevligaste men det är betydligt mindre otrevligt än att semestra i Paris.
Börjar låta som förespråkarna för Sion vises protokoll. Det är förvisso totalt bevisat att det är en förfalskning, men givet förespråkarnas inskränkta världsbild så är det bevis att den förfalskade planen är sann.

Samma här antar jag. Uppenbar förfalskning, men ändå sann för att du tycker det. Då vet vi det.
Citera
2022-06-16, 21:49
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Börjar låta som förespråkarna för Sion vises protokoll. Det är förvisso totalt bevisat att det är en förfalskning, men givet förespråkarnas inskränkta världsbild så är det bevis att den förfalskade planen är sann.

Samma här antar jag. Uppenbar förfalskning, men ändå sann för att du tycker det. Då vet vi det.

Vad är det du vill säga?

Att europeiska länder inte har drabbats av en omfattande utomuropeisk massinvandring även om det räcker att begripa att det är fallet bara genom att gå utanför dörren för att Kalergiplanen enligt dig är en konspirationsteori? Nej massinvandringen till vare sig Sverige eller Frankrike beror inte på vad någon enstaka österrikisk halvjapan fantiserade om för 100 år sedan. Att det finns vissa som är mer för massinvandring än andra kan vem som helst begripa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in