2022-06-16, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Vad r det du vill sga?

Att europeiska lnder inte har drabbats av en omfattande utomuropeisk massinvandring ven om det rcker att begripa att det r fallet bara genom att g utanfr drren fr att Kalergiplanen enligt dig r en konspirationsteori? Nej massinvandringen till vare sig Sverige eller Frankrike beror inte p vad ngon enstaka sterrikisk halvjapan fantiserade om fr 100 r sedan. Att det finns vissa som r mer fr massinvandring n andra kan vem som helst begripa.

Det r en agenda som oligarker sprider. Kalla dom det vad ni vill. Men det sabbar mitt folk och land. Och endast vsteuropa drabbas. Hatar dom oss?
Citera
2022-06-16, 22:11
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Det r en agenda som oligarker sprider. Kalla dom det vad ni vill. Men det sabbar mitt folk och land. Och endast vsteuropa drabbas. Hatar dom oss?

Jag tror inte att massinvandringen beror enbart p vilka visioner Kalergi hade ven om han hade ett finger med i spelet fr att situationen blev som den blev men att avfrda massinvandringen som konspirationsteori fr att man anser att de som r kritiska emot den skulle tro att det r p en kalergiplan och att det drfr inte skulle finnas ngon massinvandring nr det rcker att man gr utanfr drren fr att f motsatsen bevisad.
Citera
2022-06-16, 22:14
Medlem
Citat:
S skyller du p en frfattare? Som r missciterad dessutom. Bttre kan du.
Citera
2022-06-16, 22:27
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Okej, kolla p olika folks agendor, dom sprider skit fr att tjna pengar. Och sitt folk och makt. Jag skiter i pengar. Svenska folket, det nordeuropeiska folket r bst i vrlden. Det r det viktiga. Jag kan ta knckebrd om s krvs. ven dom dom arbetslsa luffarna i vrt land r bst i vrlden. Vi kan inte tillta att dom frndrar vrt land till oigenknnlighet p bara ngra decennier.

Fuck that, vi skall ta tillbaka Sverige.

Jag sger inte emot dig men att brja gapa om konspirationsteori som motbevis fr massinvandringen nr situationen nd ser ut som den gr tycker jag r rtt orligt.
Citera
2022-06-16, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Jag sger inte emot dig men att brja gapa om konspirationsteori som motbevis fr massinvandringen nr situationen nd ser ut som den gr tycker jag r rtt orligt.

Det r ingen konspirationsteori, det r fakta.
Dock r det en konspiration emot oss, drfr la jag trden hr.

Jag har frskt frklara hur det ligger till, men sen blir pltsligt mina inlgg mrkligt raderade. Jag ska skriva en bok och frklara allt. Ingen kommer kunna radera den.
Citera
2022-06-16, 22:37
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:

Jag har frskt frklara hur det ligger till, men sen blir pltsligt mina inlgg mrkligt raderade. Jag ska skriva en bok och frklara allt. Ingen kommer kunna radera den.

Det var inte emot dig jag resonerade och jag visste faktiskt inte var den hr trden lg frrn nu.
Citera
2022-06-16, 22:42
Bannlyst
Jag hoppas verkligen inte att denna diaboliska plan genomfrs i fler stder. Avskyr lukten av piss, ammoniak riktigt sticker i nsan.

Vi fr gra likt man gjort i Amsterdam och stta upp ppna urinoarer p allmn plats, s att man kan pissa infr allas beskdan mitt p torg och samlingsplatser. Dr fick Greve Kalergi minsann! Aldrig kommer han att lyckas frorena Amsterdam med pisslukt!
Citera
2022-06-16, 23:28
Medlem
Citat:

Men det har fortfarande inte ngot att gra med Kallergi. Du har hamnat p ett sidospr.
Citera
2022-06-16, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Men det har fortfarande inte ngot att gra med Kallergi. Du har hamnat p ett sidospr.
.

Det r id som vissa grupper semiitska utan land d anvnder sig av. Det enda sklet dessa kapitalister gillar globalism r att fr det kommer strka sina klaner. Vrdfolket som dom hrjar i, skiter dom i. Om dom r fr globalism d ska 1 miljon svenskar flytta till semiternas land Saudi-arabien eller Israel eller afrika .D vore det rttvist,
men det r skitsnack. Den hr vgen gr bara emot oss. Eftersom vi r bst. Som mygg som sker mot eldslgan s fr vi kasta ut myggen.

Hur skapar man kaos? Genom att ta in afrikaner, och ur det elndet tar man makt. Nr vrdfolket r sargat. S resonerar dessa sorgliga mnniskor som inte lter oss vara. Vi hade det bsta landet i vrlden.

Det r vi som drabbas, vrldens bsta land. Det r jobbigt att leva i sorg, nr det r s ltt att frndra det.
Senast redigerad av vackrahav100 2022-06-16 kl. 23:43.
Citera
2022-06-17, 00:22
Medlem
Citat:
.

Det r id som vissa grupper semiitska utan land d anvnder sig av. Det enda sklet dessa kapitalister gillar globalism r att fr det kommer strka sina klaner. Vrdfolket som dom hrjar i, skiter dom i. Om dom r fr globalism d ska 1 miljon svenskar flytta till semiternas land Saudi-arabien eller Israel eller afrika .D vore det rttvist,
men det r skitsnack. Den hr vgen gr bara emot oss. Eftersom vi r bst. Som mygg som sker mot eldslgan s fr vi kasta ut myggen.

Hur skapar man kaos? Genom att ta in afrikaner, och ur det elndet tar man makt. Nr vrdfolket r sargat. S resonerar dessa sorgliga mnniskor som inte lter oss vara. Vi hade det bsta landet i vrlden.

Det r vi som drabbas, vrldens bsta land. Det r jobbigt att leva i sorg, nr det r s ltt att frndra det.
Fortfarande, det har inte med frfattaren Kallergi att gra.
Citera
2022-06-17, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Fortfarande, det har inte med frfattaren Kallergi att gra.

Jag vet inte vad ska sga om honom. Han var en rotls halvjapan, som knde sig utanfr sklart. S han tnkte ja, jag frgar Rotchilds om pengar dom r rika och gillar snt hr skit. Jag var rik frut, tnkte han, och nu blir jag mindre frmling p den hr kontinenten. Han var skert inte en ond mnniska. Men det r ondska att frska skada vra lnder och folk. Fr det drabbar bara oss. Jag vgrar att bli utrotad.

Det drabbar bara Europa. Frsk att frst det. Vgen gr emot ett hll.
Citera
2022-06-17, 02:14
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad ska sga om honom. Han var en rotls halvjapan, som knde sig utanfr sklart. S han tnkte ja, jag frgar Rotchilds om pengar dom r rika och gillar snt hr skit. Jag var rik frut, tnkte han, och nu blir jag mindre frmling p den hr kontinenten. Han var skert inte en ond mnniska. Men det r ondska att frska skada vra lnder och folk. Fr det drabbar bara oss. Jag vgrar att bli utrotad.

Det drabbar bara Europa. Frsk att frst det. Vgen gr emot ett hll.
ven om jag frstr vad du r ute efter, s missfrstr du en frfattare. Kallergi r missfstdd och har inte med saken att gra. Du br frfina dina sikter s att de speglsr vad du r ute efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in