• 1
  • 2
2021-11-21, 02:49
Bannlyst
Ja, ni vet historien. Rothschilds gav greve Kalergi en guldsck av pengar fr att sprida propaganda fr att utrota vita mnniskor i Europa, eftersom de tjnade deras sinnessjuka agenda - trodde dom. Jag var i Paris och det var helt sinnessjukt mycket araber och afrikaner p gatorna, och det luktade piss p gatan. S har planen lyckats i Paris? Jag hade en naiv drm att Paris var som ett vackert sagoslott ven nu, jag blev mycket besviken nr jag kte dit p semester.

r det nn annan som har ftt sitt drm om det romantiska Paris fullstndigt krossad? Har Rothschild-planen fungerat i den staden?
Citera
2021-11-21, 03:16
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Om planen var att f Paris gator att lukta piss s verkar det ha gtt i ls. Jag kan bara gratulera.
Citera
2021-11-21, 03:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Om planen var att f Paris gator att lukta piss s verkar det ha gtt i ls. Jag kan bara gratulera.

Sg du massa afrikaner och araber som jag nr du var dr? Blev du riktigt irriterad ver det, som jag?
Citera
2021-11-21, 04:43
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Sg du massa afrikaner och araber som jag nr du var dr? Blev du riktigt irriterad ver det, som jag?

Definiera "massa". Men utbudet av olika mnniskor som jag sg senast jag var dr strde inte mig nej.
Citera
2021-11-21, 07:50
Medlem
UltimateShipIIs avatar
Citat:
Jag hade en naiv drm att Paris var som ett vackert sagoslott ven nu, jag blev mycket besviken nr jag kte dit p semester.

Grattis, du har drabbats av ngot som r vanligt bland japaner och andra beskare frn Asien:

https://en.wikipedia.org/wiki/Paris_syndrome
Citera
2021-11-21, 22:06
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateShipII
Grattis, du har drabbats av ngot som r vanligt bland japaner och andra beskare frn Asien:

https://en.wikipedia.org/wiki/Paris_syndrome

Mest verkar han dock ha drabbats av nnu en puckad konspirationsteori...

https://en.wikipedia.org/wiki/Kalergi_Plan

The Kalergi Plan (Italian: Piano Kalergi), sometimes called the Coudenhove-Kalergi Conspiracy,[1] is a far-right, anti-semitic, white nationalist conspiracy theory[2][3] which claims that Austrian-Japanese politician Richard von Coudenhove-Kalergi concocted a plot to mix white Europeans with other races via immigration. It was promoted in aristocratic European social circles.[4] The conspiracy theory is most often associated with European groups and parties, but it has also spread to North American politics.[5]

Citera
2021-11-22, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko

The Kalergi Plan (Italian: Piano Kalergi), sometimes called the Coudenhove-Kalergi Conspiracy,[1] is a far-right, anti-semitic, white nationalist conspiracy theory[2][3] which claims that Austrian-Japanese politician Richard von Coudenhove-Kalergi concocted a plot to mix white Europeans with other races via immigration. It was promoted in aristocratic European social circles.[4] The conspiracy theory is most often associated with European groups and parties, but it has also spread to North American politics.[5]

Haha och vem skrivit det dr p Wikipedia? Du eller en Rotchildare fr att dlja ngot. Wikipedia har blivit kidnappat av sna som du. Som hatar mitt folk
Citera
2022-03-02, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Definiera "massa". Men utbudet av olika mnniskor som jag sg senast jag var dr strde inte mig nej.

Semiter- Du r om du inte dum ser det.
Citera
2022-06-16, 15:16
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ja, ni vet historien. Rothschilds gav greve Kalergi en guldsck av pengar fr att sprida propaganda fr att utrota vita mnniskor i Europa, eftersom de tjnade deras sinnessjuka agenda - trodde dom. Jag var i Paris och det var helt sinnessjukt mycket araber och afrikaner p gatorna, och det luktade piss p gatan. S har planen lyckats i Paris? Jag hade en naiv drm att Paris var som ett vackert sagoslott ven nu, jag blev mycket besviken nr jag kte dit p semester.

r det nn annan som har ftt sitt drm om det romantiska Paris fullstndigt krossad? Har Rothschild-planen fungerat i den staden?

Paris har ungefr varit sdr i ver 30 r eller kanske till och med 60 r. Det r en helt bedrvlig stad som man grna inte besker igen.

Negrer och avgaser r vad som definierar Paris. Detroit brukade kallas fr Mellanvsterns Paris men numera r det snarare Paris som r Europas Detroit.
Citera
2022-06-16, 18:39
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:

Det spelar ingen roll om det finns en Kalergiplan eller inte. Det r bara att ka till Paris och se hur det ser ut dr eller vilken svensk stad som helst numera. Paris har nd ett gammalt rykte att vara en tjusig stad men ker man dit upptcker man att man har hamnat p en plats som r vrre n Rinkeby, Rosengrd och Bergsjn tillsammans men med en massa trafik och ett hgt torn inom synhll. Jag rekommenderar hellre att folk semestrar i valfri svensk miljonprogramfrort n Paris. Det kanske inte r det trevligaste men det r betydligt mindre otrevligt n att semestra i Paris.
Citera
2022-06-16, 21:29
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Det spelar ingen roll om det finns en Kalergiplan eller inte. Det r bara att ka till Paris och se hur det ser ut dr eller vilken svensk stad som helst numera. Paris har nd ett gammalt rykte att vara en tjusig stad men ker man dit upptcker man att man har hamnat p en plats som r vrre n Rinkeby, Rosengrd och Bergsjn tillsammans men med en massa trafik och ett hgt torn inom synhll. Jag rekommenderar hellre att folk semestrar i valfri svensk miljonprogramfrort n Paris. Det kanske inte r det trevligaste men det r betydligt mindre otrevligt n att semestra i Paris.
Brjar lta som fresprkarna fr Sion vises protokoll. Det r frvisso totalt bevisat att det r en frfalskning, men givet fresprkarnas inskrnkta vrldsbild s r det bevis att den frfalskade planen r sann.

Samma hr antar jag. Uppenbar frfalskning, men nd sann fr att du tycker det. D vet vi det.
Citera
2022-06-16, 21:49
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Brjar lta som fresprkarna fr Sion vises protokoll. Det r frvisso totalt bevisat att det r en frfalskning, men givet fresprkarnas inskrnkta vrldsbild s r det bevis att den frfalskade planen r sann.

Samma hr antar jag. Uppenbar frfalskning, men nd sann fr att du tycker det. D vet vi det.

Vad r det du vill sga?

Att europeiska lnder inte har drabbats av en omfattande utomuropeisk massinvandring ven om det rcker att begripa att det r fallet bara genom att g utanfr drren fr att Kalergiplanen enligt dig r en konspirationsteori? Nej massinvandringen till vare sig Sverige eller Frankrike beror inte p vad ngon enstaka sterrikisk halvjapan fantiserade om fr 100 r sedan. Att det finns vissa som r mer fr massinvandring n andra kan vem som helst begripa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in