Citat:
Ursprungligen postat av
pimpsi
Dom som blankar så här stora aktier har råd med räntan i många år.
Det är inte såna som du å jag som blankar
Vad man har råd med är irrelevant, detta är investeringar och de vill ha bästa avkastning på kortast tid.
Att sitta lång och låst i ett fastighetsbolag är knappast något någon blankare önskar när allt talar emot dem sikt, inflation är i grunden positivt för både aktier och fastigheter.