Citat:
Ursprungligen postat av
Truefighter
Andra vill känna gemenskap i politiken osv. När jag skrev vi menade jag mig själv och alla andra aktieägare. Jag skulle kunna skriva vi på Flashback men ni förstår inte eller vill inte förstå. Varifrån kommer denna engagerade hord av experter (troll ?) som inte äger en enda aktie i SBB men ändå ska skriva dåligt om bolaget? Jag misstänker vänster människor, blankare och lätt manipulerade stackare som känner sig stärkta genom sina inlägg.
Jag förstår att du inte förstår och det är okey.
Det är dina pengar, men du kan ju åtminstone diskutera och inte bara komma med floskler från delårsrapporter.
Hur tror du till exempel att den enorma belåningen i flera led påverkar SBB när räntorna höjs?
Hur tror du att det påverkar Batljan och det holding-bolag där han har sin SBB-aktier?