2022-02-06, 23:39
Medlem
Varför använder folk KiK fortfarande när Telegram finns? KiK:s utseende och funktioner är ju forfarande på 80 - talet.
Medans Telegram har grymma funktioner och ständigt utvecklas
Citera
2022-02-28, 17:03
Medlem
Precis som andra chat och datingappar så har KiK tagits över av bots. Jag får ofta minst ett medelande om dagen från en "tjej" med en fake bild och ett typiskt bottnamn. Botarna ger skumma länkar där dom lovar nakenbilder och camsex.

Går det att tjäna pengar på KiK? Har sett massa streamande, lättklädda tjejer med stora urringningar som försöker få så många views och favoriter som möjligt, och vill att man ska skänka digitala, värdelösa gåvor. Om man gör det så skickar tjejen namnet på deras Snap, där det är vanligt att man säljer sexiga bilder och videos.
Citera
2022-03-26, 22:44
Medlem
hur få bort livestreaming på kik appen?
Citera
2022-05-12, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
hur få bort livestreaming på kik appen?
Det går inte med all säkerhet. Har försökt allt, mailat supporten men inte fått svar på flera veckor. Kik är på väg ned i avgrunden, används bara av slemgubbar och sexbottar tydligen.
Citera
2022-05-12, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggargott
Det går inte med all säkerhet. Har försökt allt, mailat supporten men inte fått svar på flera veckor. Kik är på väg ned i avgrunden, används bara av slemgubbar och sexbottar tydligen.
fast nu har det försvunnit hos mig utan jag gjort nåt...däremoy massa scam medelanden från suspekta typer
Citera
2022-06-14, 14:50
Medlem
Det står 11 vid min app ikon. Men hur ser man vad som är ”nytt”? Förmodligen sånna som lagt till mig, men var ser jag det nya när jag öppnar appen?
Citera
2022-06-15, 17:11
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomas5547
Det står 11 vid min app ikon. Men hur ser man vad som är ”nytt”? Förmodligen sånna som lagt till mig, men var ser jag det nya när jag öppnar appen?
Jag har samma fenomen, och siffran tickar upp ett snäpp efter hand.

Det är inga nya meddelanden, utan "nåt annat" tror jag. Rätt irriterande, då man tror att man fått mess.
Citera
2022-06-16, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Jag har samma fenomen, och siffran tickar upp ett snäpp efter hand.

Det är inga nya meddelanden, utan "nåt annat" tror jag. Rätt irriterande, då man tror att man fått mess.

vad gör man åt det?
Citera
2022-06-16, 08:22
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomas5547
vad gör man åt det?
Jag skulle gärna vilja veta det också.
Citera
2022-08-12, 14:44
Medlem
Citat:
Jag skulle gärna vilja veta det också.

bumpar: nån som vet?
Citera
2022-08-12, 15:05
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
bumpar: nån som vet?
I mitt fall är problemet i princip borta. Det kommer Live chattar, men dom går att ta bort.
Citera
2022-08-13, 00:05
Medlem
Citat:
I mitt fall är problemet i princip borta. Det kommer Live chattar, men dom går att ta bort.

hur gör man det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in