Citat:
Ursprungligen postat av
fjisken
Lämnar det här jävla bluffbolaget nu. Hejdå, hopps du går i konkurs jävla piss VD.
Det var ledsamt o.trist att höra.
Du ska förmodligen inte lyssna på all smörja som folk antagligen häver ur sig om bolaget.De försöker förmodligen anstränga sig o.eventuellt skrämma små aktiespararna till att sannolikt i förtid sälja av sina aktier.
Du ska se när bolaget samt därtill några av de bästa i fastighetsbranschen återigen kliver fram o.antagligen levererar i Q2-2022.
Då ska du se antagligen när drevet ännu en gång blir lika förvånade och överraskade när bolaget o.kassaflödesmaskinen återigen förmodligen kliver fram o. levererar.
Köp eventuellt åter tillbaka dina akter o. lägg dem i byrålådan så de får chansen att växa i lugn och ro,så ska du se att det förmodligen blir en bra investering på lite längre sikt o. sparhorisont.
/Lycka till med investeringarna.