2022-06-15, 15:16
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
..och en strap-on dildo på en lesbisk kvinna?

Kan det inte vara att det är knullhålet och något att hålla i som tilltalar de som sexdockar, inte att tilldela plastbitarna en personlighet? Som en strap-on juckande lesbian då..
?

Ja alltså det kan säkert vara fler saker, en fleshlight är ju mer jämförbart med en dildo. Sexdockor är väl rätt dyra och antagligen mer opraktiska, vissa verkar fetischera dockan som sådan, andra kanske fantiserar om att det är en riktig kvinna, medan andra enbart uppskattar känslan. Man kan ju spekulera kring varför det verkar vara vanligare att män använder sig av sexdockor än vad kvinnor gör.
Citera
2022-06-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
?

Ja alltså det kan säkert vara fler saker, en fleshlight är ju mer jämförbart med en dildo. Sexdockor är väl rätt dyra och antagligen mer opraktiska, vissa verkar fetischera dockan som sådan, andra kanske fantiserar om att det är en riktig kvinna, medan andra enbart uppskattar känslan. Man kan ju spekulera kring varför det verkar vara vanligare att män använder sig av sexdockor än vad kvinnor gör.

Ja, så kan det vara. Sexdockan kommer väl från japan från början och de har ju en dragning åt småflickor och sånt där så där finns det säkert en marknad för fetishism.

Fan vet. Jag vet bara att protesterna från feminister och annat handlar mest om att kontrollera den sexuella marknadsplatsen. Jag tillåter inget sånt eller påkallande av tankebrott heller för den delen. Vill folk hålla på och knulla plast och inbilla sig whatever får de väl göra det bäst de vill, man som kvinna.
Citera
2022-06-15, 15:51
Medlem
Naturtillståndet bland en massa däggdjur, människan inkluderad är att majoriteten av hanar blir utan honor. Honorna delar hellre på alfahannarna än är i exklusiva par med betahannarna.
Om då somliga av dessa betahanar finner det nöjsamt med låtsashonor istället så borde det vara deras ensak.
Det som egentligen skrämmer feministerna här är inte hur "kvinosynen" eventuellt påverkas av sexrobotar, utan vilka konsekvenser det kan få för kvinnor ekonomiskt.
Kvinnor som grupp är är oerhört beroende av män som grupp för sin konsumtion. Män motiveras av att bidra till kvinnor via skattsedeln och privat utifrån att man själv har eller kommer att skaffa familj. Även män som aldrig lyckas skaffa familj har under större delen av sina liv en förhoppning om att så småningom göra det.
Den feministiska samhällsekonomin är beroende av att även män som aldrig/sällan får komma till bidrar ekonomiskt till kvinnors fortsatta frigörelse(eller vad man nu ska kalla det). Men om incelmännen börjar känna fullgod tillfredställelse med sexrobotar kommer motivationen till att simpa för kvinnor att minska radikalt, både privat och politiskt

Feminister brukar hävda att kvinnor inte behöver män men ändå finns det inget som skrämmer feminister så mycket som samhällsförändringar som minskar mäns beroende av ikviinnor.
Det roliga är att feminister här indirekt säger att kvinnor är värdelösa för män utan sitt sex appeal. "If women didnt have pussys we would Hunt them for sport" som någon manlig komiker(har glömt vem) uttryckte det.

Nu tror jag inte att sexrobotar kommer att utgöra någon dramatisk förändring inom överskådlig framtid. Men feministerna blir så panikslagna bara av tanken på att låtsas kvinnor skulle kunna utgöra ett fullgott alternativ till riktiga kvinnor att man går i spinn och svingar villt och kräver åtgärder för att säkra att flertalet män även i framtiden suktar efter och simpar för kvinnor.
Kvinnor som faktiskt har något mer än sex appeal att tillföra tar "hotet" från sexrobotorna med ro.
Citera
2022-06-15, 17:31
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Finns forskning på att män som tittar på porr får sämre kvinnosyn. Antar att detsamma gäller sexdockor och jag kan förstå oron.
Annars har jag som kvinna inget emot hur folk onanerar.

Finns inget som förstör min kvinnosyn mer en rabiata frigida batikhäxor som gör allt för att göra sexlivet så tråkigt som möjligt för så många som möjligt. Man kanske ska förbjuda frigida batikhäxor istället.
Senast redigerad av I don't care 2022-06-15 kl. 17:35.
Citera
2022-06-15, 20:29
Medlem
Sådana här ideer hjälper feministerna till att motivera att det kommer ännu fler män som invandrare.

Detta är direkt fientligt mot män.

Män vill ha levande kvinnor inga robotar.
Citera
2022-06-15, 20:43
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Finns forskning på att män som tittar på porr får sämre kvinnosyn. Antar att detsamma gäller sexdockor och jag kan förstå oron.
Annars har jag som kvinna inget emot hur folk onanerar.
Det finns forskning som visar att om män hade haft så mycket sex med flickor/kvinnor (inom respektive åldersgrupp såklart) som de bara orkade med så skulle det inte ens finnas porr.

Porr är svaret när den ena vill mer.

En docka är skitbra om det funkar.

Män har sex med dockan. Kvinnor slipper sex.

Win-win.
Citera
2022-06-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det är inte väl inte förakt att tycka dealen är för dålig och gå nån annanstans?
Gör något åt unmet sexual “needs" så kanske du har en förhandlingsposition igen, vad vet jag?
Finns det ingen morot blir det ingen deal. Då har man annat för sig.

Föraktet ligger väl i att feminister anser att det är fel på männen som inte låter sig manipuleras (dvs tycker att dealen är för dålig).

Feminismen bygger på att ett tomt hål ska användas som ett vapen, allt ska handla om fitta. Gör du inte vad som helst för att nästan få fitta är du per definition en kvinnohatare, våldtäktsmän, kvinnomisshandlare, pedofil etc, etc.

Oavsett ämne så kommer en feminist att få det att handla om fitta. En av de värsta förolämpningar a är tex att en man inte får knulla fitta. Det ska visst vara det värsta som kan hända en man (skickar ju fina signaler om att det är bättre att våldta än att vara en incel).
Citera
2022-06-15, 21:03
Medlem
ThomasStarbergers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton941
Utvecklingen av sexdockor har kommit långt. Det finns numera sexdockor som ser extremt verkliga ut och som också kan utrustas med AI-teknik så att det går att kommunicera med dom. Dom får en personlighet osv. Själv tycker jag att detta verkar vara en perfekt lösning för de många män som är permanent ratade av kvinnor. Dock verkar det som att kvinnor generellt sett är extremt kritiska mot fenomenet med verklighetstrogna sexdockor. Förklaringen till detta brukar vara att det skulle öka våldtäkter och sexuella ofredanden av riktiga kvinnor.

Jag tror precis tvärt om. Jag tror att ni istället hade sluppit inviter från denna stora grupp oattraktiva män eftersom att dom skulle kunna få utlopp för sina behov på annat håll. Hade inte det varit skönt?

Jag tror att den verkliga anledningen till kvinnors motstånd till verklighetstrogna sexdockor bygger på missunnsamhet mot män. Det skulle såklart sänka den sexuella makten som kvinnor sitter på men hade det inte kunnat vara värt det om ni slapp bli raggade på så fort ni går ut?

Tankar?

Tacka fan för att motståndet bygger på en ontologisk missundsamhet mot män. Glasklart. Du har helt rätt i att kvinnans sexuella makt skulle rubbas. Själv ska jag beställa mig en riktig jävla lackluder sexdocka och ställa upp dockan i framför fönstret i mitt vardagsrum....För alla feminister att beskåda.
Citera
2022-06-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Det finns forskning som visar att om män hade haft så mycket sex med flickor/kvinnor (inom respektive åldersgrupp såklart) som de bara orkade med så skulle det inte ens finnas porr.

Win-win.

Porr är inte bra eftersom det försämrar den mentala hälsan, Bättre med vanlig sex eftersom det innehåller beröring ,vilket är bra för den mentala hälsan.

Sedan så hjälper det kvinnor och män att gilla varandra om de är nära varandra.

Om män vore smarta och skulle önska ha bättre mental hälsa ,skulle de se till att de fanns tillräckligt med kvinnor att ha sex med. Nu har vi mer invandring av män vilket innebär sämre mental hälsa för både män och kvinnor ,eftersom kvinnor har aldrig någon brist på sex. Däremot när det blir för mycket män så är det dåligt för kvinnor.

Se kommentarer och observera vad kvinnor klagar på.

https://www.youtube.com/watch?v=4gvPHDCcWZk

Oönskad uppmärksamhet ,de flesta kvinnor får oönskad uppmärksamhet från män och det begränsar deras tillvaro. Skulle andelen män minska skulle kvinnor känna sig mer bekväma i livet och må bättre.

Det är förtryck mot kvinnor och män att ha överskott på män i ett samhälle.
Citera
2022-06-15, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax

Win-win.

Enligt den officiella dogmen.

Dock vill kvinnor ha många meter stock och få betalt för det (såväl bokstavligt som icke-bokstavligt, fitta ska vara makt) .

Så det är inte riktigt win-win på riktigt.
Citera
2022-06-15, 21:17
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Porr är inte bra eftersom det försämrar den mentala hälsan, Bättre med vanlig sex eftersom det innehåller beröring ,vilket är bra för den mentala hälsan.

Sedan så hjälper det kvinnor och män att gilla varandra om de är nära varandra.

Om män vore smarta och skulle önska ha bättre mental hälsa ,skulle de se till att de fanns tillräckligt med kvinnor att ha sex med. Nu har vi mer invandring av män vilket innebär sämre mental hälsa för både män och kvinnor ,eftersom kvinnor har aldrig någon brist på sex. Däremot när det blir för mycket män så är det dåligt för kvinnor.

Se kommentarer och observera vad kvinnor klagar på.

https://www.youtube.com/watch?v=4gvPHDCcWZk

Oönskad uppmärksamhet ,de flesta kvinnor får oönskad uppmärksamhet från män och det begränsar deras tillvaro. Skulle andelen män minska skulle kvinnor känna sig mer bekväma i livet och må bättre.

Det är förtryck mot kvinnor och män att ha överskott på män i ett samhälle.
Du är inte man. Så du vet inte att när ”behovet” infinner sig måste det tillfredställas.

Precis som hunger, törst eller toalettbehov. Så basalt är det.

Om du inte förstått det så kan du inte slänga dig med ”porr försämrar mental hälsa”. Vem tänker på ”mental hälsa” när kroppens ”hälsa” kräver?
Citera
2022-06-15, 21:20
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Enligt den officiella dogmen.

Dock vill kvinnor ha många meter stock och få betalt för det (såväl bokstavligt som icke-bokstavligt, fitta ska vara makt) .

Så det är inte riktigt win-win på riktigt.
Du menar att dockan konkurrerar med kvinnorna och då mister de sin (enda) makt över männen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in