2022-05-21, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Swingersklubb med kk:n i helgen. Mycket trevligt! Första gången på klubb för mig, får gärna bli fler. Lite lek och smek med annat par i gungan och 3 kukar för kk:n. Jag knullade bara henne.

Varför bara henne?
Händer det att man går dit med en tjej som blir påsatt medan ingen annan vill knulla med mannen?
Citera
2022-05-23, 08:29
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Hem i natt till en tjej som jag dejtade men inte knullade när jag var 18-19 år, fick kontakt med henne via Tinder för något år sedan och har träffats ett par gånger. Hon är sjukt blyg och introvert men vill gärna ha sex med mig. Så hon har fått prova på analt och har sugit kuk för första gången med mig, lite mysigt. Igår var tjejen hem till sin kille så jag blev ensam, så hörde av mig till den här tjejen (för ingen annan kunde träffas) och åkte över. Gick rätt så bra, hon är knäpptyst i sängen så är rätt så svårt att komma in i rätt känsla, men gick ändå rätt så bra. Knullade henne i alla hål, snackade lite och sen åkte jag hem.
låter sjukt tråkigt, sätta på en tjej i alla hål och hon är knäpptyst, ingen känsla alls, som att knulla en sovande
inte avis på dig
Citera
2022-05-23, 08:52
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossard
Varför bara henne?
Händer det att man går dit med en tjej som blir påsatt medan ingen annan vill knulla med mannen?
händer ofta, då det är som på vilket ställe som helst när det gälller sex
ofta så får kvinnan hur mycket som helst om hon vill, och mannen får titta på

har sett det allt för ofta på klubb att kvinnan knullar gärnet och hennes mediokra man står på sidan och ser på för att aldrig vilja gå dit igen
Citera
2022-05-23, 09:24
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
låter sjukt tråkigt, sätta på en tjej i alla hål och hon är knäpptyst, ingen känsla alls, som att knulla en sovande
inte avis på dig

Nej, hon är lite tråkig, men gör det lite för hennes skull, hon är så himla introvert och blyg så har svårt att hitta killar som är intresserade av henne
Citera
2022-05-23, 10:18
Medlem
halaltarzans avatar
Inget sug, slick, rimjob, ansiktssprut, analt, smisk eller annat FB-godis utan bara en stilla missio med min fru. Vaknade med en riktig råbonge och rullade över till min fru som utan några protester bara tog emot mig mellan sina varma lår, himmelskt. Det hela var över på kanske 2 minuter.
Citera
2022-05-23, 13:50
Medlem
saurkrauts avatar
22-åring. Söt, smal med ljust blont hår. Ganska lågmäld men cool. Jobbar.

Detta sker under en blixtvisit i annan stad, en bra bit in på kvällen.

Jag skymtar en smal vacker varelse gå ensam i den svala kvällsluften.

Jag agerar. Vi börjar prata. Hon är påväg hem från krogen, ungefär som jag.

En drink till innan natten är över.

En snabb drink senare finner vi oss på mitt hotellrum. Vi vet båda vad vi vill.

Jag tar av hennes topp och blottar hennes diskreta tatuering nära bröstet. Smakfullt. Snabbt går jag vidare och börjar suga på hennes halvsmå bröst.

Jag kysser hennes nakna mage och njuter av synen av hennes smala tajta 22-åriga kropp.

Trosorna åker åt sidan och jag börjar slicka hennes fitta omtänksamt. Hon njuter men låter sig inte stöna märkvärt.

Jag fortsätter att slicka henne, nu i doggy. Hon får suga av mig. Två solar.

Soldaten går in, initialt i doggy. Mysigt. Inte speciellt romantiskt, men inte heller hårdhänt. Precis rätt.

Vi båda njuter. Jag kysser henne samtidigt som min soldat går in och ut ur hennes varma inre.

Jag pullar henne så att det skvätter på hotellsängen. Jag fortsätter slicka henne.

Lite ytterligare in-och-ut senare och det är dags för avslut. Vit stor välsignelse i munnen som hon snällt sväljer.

Jag leder henne ut ur hotellet innan vi tar farväl i natten.
Citera
2022-05-29, 08:34
Medlem
saurkrauts avatar
God morgon kära vänner.

19-årig student. Söt, trevlig och jordnära. Smal med stora härliga bröst. Långt brunt hår.

Jag springer på henne ute på kvällen. Mest är det hennes kropp, en prominent byst i rätt proportion till en smal midja sexigt framhävda av hennes tajta kläder, som abrupt kapar min uppmärksamhet.

Vi växlar några ord. Hon är direkt intresserad, något som är uppenbart, men ska enligt egen utsago upp tidigt nästa morgon. Bara en drink.

Bara en.

Två drinkar senare, en konversation och några skratt finner vi oss på hotellrummet. Ingen musik, ingen dans. Hon sätter sig ovanpå mig och vi växlar en lång passionerad kyss.

Jag drar upp hennes topp och blottar hennes stora, mjuka härliga bröst, innan jag för hennes BH åt sidan och börjar friskt suga på dem samtidigt som jag leker med dem med mina händer. Snart letar min ena hand sig in innanför hennes trosor och börjar smeka hennes våta fitta.

Snart ligger vi i sängen. Hennes kläder åker av och jag börjar slicka hennes fitta. Det går undan. Snart står hon i doggy och jag låter henne bekanta sig med soldaten, innan jag börjar pumpa henne bakifrån.

Det blir ganska friskt, intensivt sex. Hårda tag och smiskande. Doggy, missionären, ridande. Jag munknullar henne och pullar henne. Hennes kroppsvätskor stänker på mig och på den bäddade hotellsängen.

Då hennes kropp är av det mjukare slaget har jag inga svårigheter med att inta hennes alternativa entré. Lite kort bearbetning, med tunga och fingrar, och hennes tvåa är open for business. Soldaten letar sig in och snart har vi analsex.

Hon får leta sig ner på golvet innan jag släpper min vita välsignelse över hennes ansikte så att hon nästan faller bakåt.

Lite postkoitalt prat senare lämnar vi hotellet och tar farväl.

Nästa dag.

Jag drar iväg ett sms till några tjejer om någon vill ses senare. En av tjejerna, en 27-åring jag träffat ute några veckor tidigare, berättar att hon kommit på sin pojkvän med otrohet och att hon planerar att konfrontera honom. saurkraut to the rescue.

Vi träffas sent på eftermiddagen. Hon är en småsöt, smal, trevlig men alldaglig tjej, med ganska långt hår, från utanför stan.

Hon är inte mycket för alkohol, säger hon, men det blir en drink. Eller två. Vi pratar först om lite allt möjligt, innan hon berättar om hon hur hon kommit på sin pojkvän med sin otrohet. Blir nog att göra slut.

Under kvällen tar hon i sitt ständigt mer berusade tillstånd mer initiativ till fysiskt intimitet. Hon rör mig gång på gång, och hennes intresse i mig är uppenbart. Vi båda vet att jag är ett erbjudande hon inte kan motstå.

En promenad senare och vi finner oss i min lägenhet. Hon tvekar inte en sekund.

Vi letar oss ut på min balkong som är vackert upplyst i kvällsljuset. Vi fortsätter prata, och jag står bakom henne, och håller om hennes midja. Jag börjar smeka hennes kropp genom kläderna innan jag vänder på henne, och kysser henne samtidigt som vi lutar oss mot räcket. En lång, passionerad kyss, en kyss hon har väntat på.

Jag börjar smeka hennes fitta genom kläderna. Snart hissar jag ut soldaten ur hangaren som stolt gör entré i kvällens ljus, skönt omfamnad av den svala kvällsluften. Hon hukar sig ner och börjar suga av mig, två solar på sin höjd. Jag vänder på henne, får henne att luta sig mot räcket, samtidigt som jag nu böjer mig ner, blottar hennes nakna rumpa innan jag pressar hennes skinkor åt sidan med mina två händer.

Hennes våta fitta och tvåa är blottade framför mig. Mums. Jag börjar direkt slicka hennes fitta samtidigt som jag låter mig inta dofterna av hennes tvåa. Kan det bli bättre?

Snart ställer jag mig upp och låter min stolta stenhårda soldat äntra henne bakifrån. Jag knullar henne mot räcket, men lite diskret så det inte är för uppenbart om någon faktiskt skulle se oss. Vi ser nog ut som ett par som står på en balkong, men faktumet att jag rör mig och är halv hukad neråt kan nog uppfattas som småsuspekt. Jag pullar henne också så att det skvätter ner på balkonggolvet.

Vi åker ner på balkongolvet, där ingen kan se oss (eller?). Jag klär av henne naken och börjar knulla henne i doggy, och hon kämpar med att hålla tillbaka stönen. Hon är tajt och har en mjuk, flexibel kropp. Både hennes kropp och sexförmåga är över förväntan.

Snart rider hon mig, vilket tillåter oss att växla en lång kyss. Vi fortsätter ha förstklassigt vaniljsex på balkongen, tills det att jag börjar inse potentialen för äventyr i lycka nummer två.

Då hon, precis som tjejen kvällen innan, visar sig ha en mycket mjuk och lättarbetad kropp blir bearbetningen lätt. Jag tungknullar henne och sticker in fingrar. Hon är helt och hållet med på noterna. Snart låter jag soldaten gå in, och jag knullar henne småförsiktigt analt. Det gör småont för henne, men det går.

Snart får hon suga av mig ytterligare en gång innan jag stimulerar mig, samtidigt som jag fingrar hennes tvåa med två fingrar, till en stor vit välsignelse i hennes ansikte och mun.

Hon är ekstatisk. Det bästa sexet hon haft och den perfekta hämnden.

Vi städar upp oss något innan vi åter ger oss in i lägenheten.

Väl inne i lägenheten pratar vi en stund och leker lite ytterligare. Hon verkar vara lite kär i mig.
När vi ligger i sängen sneglar jag lite diskret på min telefon för att snabbt kolla upp vad hon heter, något jag helt glömt.

Vi tar lite porriga men smakfulla bilder innan vi klär på oss, fräschar upp oss och lämnar lägenheten.
Citera
2022-05-29, 21:14
Medlem
MamaRoachs avatar
Hon har äntligen fått sig ett skjut igen (väntat i ca 1,5 v). Bra var det också (hett). Visserligen en snabbis med min herrbekant men det gick ganska snabbt för mig när han gav huvud och han uppskattade gummifritt pök då jag nu har preventivmedel.
Gött helt enkelt. Behöver nog inte skriva mycket mer☺️❤️
Ser fram emot längre pass kommande vecka
Citera
2022-05-31, 10:54
Medlem
saurkrauts avatar
...

En 33-åring från en app. Ganska vacker, lång, med långt hår. Smal. Pratglad men har något av en ålderskris. Söker troligen en blivande make.

Vi hade träffats förra veckan och jag hade, efter några drinkar för mycket, förgäves försökt knulla henne mot en husvägg under kvällen. Kort efter detta, vi båda ganska fulla, hade hon tagit en taxi hem och avfärdat mig som en player.

En vecka senare träffas vi igen, nu för att se på film.

Väl hemma hos mig, ett glas besegrat var, går vi direkt ut på min balkong där jag, som jag gjort mycket på sista tiden, kysser henne innan jag börjar en rad manövrar som leder till att jag knullar henne bakifrån mot räcket. Då hon stönar ganska högt, markant högre än den sista raden tjejer jag knullat på min balkong, flyr vi nakna tillbaka in i lägenheten där vi fortsätter knulla i min säng.

Ett intensivt vaniljligg präglat av att hon kommer ekstatiskt gång på gång. En mycket känslig tjej.
Hon suger av mig med både inlevelse och teknik. Hela tre och en halv solar.

Vi avslutar med att jag lägger min välsignade vita sats över hennes kind och i hennes mun.

Efter detta tittar vi på film, kantat av att jag sporadiskt ger henne manuell och oral stimulans, innan hon ger sig av.
Citera
2022-06-06, 12:16
Medlem
saurkrauts avatar
23-åring från en app. Jobbar. Söt och smal, med halvlångt hår. Trevlig, jordnära och något alldaglig.

Vi träffas på kvällen för drinkar. Det är andra tjejen jag träffar för dagen, och med sömnbrist och lite annat i väskan är jag lite småtrött. Men, men.

Hon är genast bekväm i mitt sällskap. Inte trollbunden, men påtagligt bekväm. Intresserad av mig, något som hon försöker dölja.

En drink leder till två drinkar. Vi pratar om lite allt möjligt.

Hem till mig. Inga protester. Tvärtom, hon vill att vi delar på en flaska vin, trots att hon uppenbarligen inte är så stor i glaset.

Dans och musik och sedan ut på balkongen. Vi växlar en kyss i den svala kvällsluften.

När jag smeker hennes kropp genom kläderna ryggar hon tillbaka något. Inte ikväll.

Tio minuter senare och tillbaka inne i min lägenhet knullar vi. Ett vaniljknull i högsta grad, mer mysigt än passionerat. Doggy, missionären och ridande, ganska snällt och lungt. Jag njuter av att suga på och leka med hennes behagliga, fasta mellanstora bröst. Avslut med välsignelse i hennes mun, som hon sväljer innan jag ger henne hennes vinglas.

Efter lite postkoitalt mys städar vi upp oss och ger oss av.

Söt tjej, okej ligg. Inget ligg som kommer återberättas för barnbarnen runt lägerelden.
Citera
2022-06-15, 13:09
Medlem
saurkrauts avatar
22-åring jag träffade ute. Jobbar på förskola. Sötsnygg, smal med fina former. Ganska cool och jordnära.

Jag springer på henne ute på kvällen. Vi är båda småberusade. Det visar sig att hon har varit ute med någon kille och ska hem, trots att det ännu inte är så sent. Det går snabbt. Några skratt och snart är vi på väg mot mina kvarter. En drink, kort promenad och upp till min lägenhet. Hon står i min säng medans jag klär av henne och blottar hennes fylliga mellanstora bröst, som jag genast suger på, innan hon får suga av mig. Därefter följer friskt vaniljknull. Jag tungknullar smått hennes tvåa, men vi säger att analt får bli nästa gång. Minns inte detaljerna, men jag avslutar med att lägga min vita sats över hennes ansikte. Glädje. Härlig tjej, härligt ligg.

Nästa dag. Liknande historia. 20-åring som jobbar i klädbutik. Mycket söt, smal och med något alternativt mode. Mycket ungdomlig, trevlig och nästan lite skygg i personligheten.

Springer på henne ute på kvällen. Vi tar en promenad, en drink, pratar om livet, och åker sedan hem till mig. Faktumet att hon är småkär i mig är uppenbart i och med hur hon beter sig och hur hon har svårt att hålla händerna borta från mig under kvällen. Nåja, hemma hos mig. Det tar inte långt förens hon är naken och vi knullar. Ett halvtrött vaniljligg. Vill inte ta satsen i ansiktet eller munnen. Min insats kunde varit bättre. Söt tjej, hur som helst.
Citera
2022-06-16, 22:57
Medlem
För några dagar sen med sambon.
På hennes initiativ börjar vi kyssas och känna på varandra. Märker att hon blir riktigt upphetsad och klär ivrigt av mig. Sätter sig grensle över mig och börjar rida i soffa, hon är plaskvåt vilket gör mig riktigt kåt. Hon får ganska snabbt orgasm.
Ställer mig upp och säger åt henne att ta mig i munnen vilket hon (lite motvilligt) gör .
”Jag vill ha den i mig”
”Du ska få” lugnar jag.
Efter ett tag går till sovrummet där det blir bakifrån och missionären, avslutar över mage och bröst.

3,5/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in