God morgon kära vänner.
19-årig student. Söt, trevlig och jordnära. Smal med stora härliga bröst. Långt brunt hår.
Jag springer på henne ute på kvällen. Mest är det hennes kropp, en prominent byst i rätt proportion till en smal midja sexigt framhävda av hennes tajta kläder, som abrupt kapar min uppmärksamhet.
Vi växlar några ord. Hon är direkt intresserad, något som är uppenbart, men ska enligt egen utsago upp tidigt nästa morgon. Bara en drink.
Bara en.
Två drinkar senare, en konversation och några skratt finner vi oss på hotellrummet. Ingen musik, ingen dans. Hon sätter sig ovanpå mig och vi växlar en lång passionerad kyss.
Jag drar upp hennes topp och blottar hennes stora, mjuka härliga bröst, innan jag för hennes BH åt sidan och börjar friskt suga på dem samtidigt som jag leker med dem med mina händer. Snart letar min ena hand sig in innanför hennes trosor och börjar smeka hennes våta fitta.
Snart ligger vi i sängen. Hennes kläder åker av och jag börjar slicka hennes fitta. Det går undan. Snart står hon i doggy och jag låter henne bekanta sig med soldaten, innan jag börjar pumpa henne bakifrån.
Det blir ganska friskt, intensivt sex. Hårda tag och smiskande. Doggy, missionären, ridande. Jag munknullar henne och pullar henne. Hennes kroppsvätskor stänker på mig och på den bäddade hotellsängen.
Då hennes kropp är av det mjukare slaget har jag inga svårigheter med att inta hennes alternativa entré. Lite kort bearbetning, med tunga och fingrar, och hennes tvåa är open for business. Soldaten letar sig in och snart har vi analsex.
Hon får leta sig ner på golvet innan jag släpper min vita välsignelse över hennes ansikte så att hon nästan faller bakåt.
Lite postkoitalt prat senare lämnar vi hotellet och tar farväl.
Nästa dag.
Jag drar iväg ett sms till några tjejer om någon vill ses senare. En av tjejerna, en 27-åring jag träffat ute några veckor tidigare, berättar att hon kommit på sin pojkvän med otrohet och att hon planerar att konfrontera honom. saurkraut to the rescue.
Vi träffas sent på eftermiddagen. Hon är en småsöt, smal, trevlig men alldaglig tjej, med ganska långt hår, från utanför stan.
Hon är inte mycket för alkohol, säger hon, men det blir en drink. Eller två. Vi pratar först om lite allt möjligt, innan hon berättar om hon hur hon kommit på sin pojkvän med sin otrohet. Blir nog att göra slut.
Under kvällen tar hon i sitt ständigt mer berusade tillstånd mer initiativ till fysiskt intimitet. Hon rör mig gång på gång, och hennes intresse i mig är uppenbart. Vi båda vet att jag är ett erbjudande hon inte kan motstå.
En promenad senare och vi finner oss i min lägenhet. Hon tvekar inte en sekund.
Vi letar oss ut på min balkong som är vackert upplyst i kvällsljuset. Vi fortsätter prata, och jag står bakom henne, och håller om hennes midja. Jag börjar smeka hennes kropp genom kläderna innan jag vänder på henne, och kysser henne samtidigt som vi lutar oss mot räcket. En lång, passionerad kyss, en kyss hon har väntat på.
Jag börjar smeka hennes fitta genom kläderna. Snart hissar jag ut soldaten ur hangaren som stolt gör entré i kvällens ljus, skönt omfamnad av den svala kvällsluften. Hon hukar sig ner och börjar suga av mig, två solar på sin höjd. Jag vänder på henne, får henne att luta sig mot räcket, samtidigt som jag nu böjer mig ner, blottar hennes nakna rumpa innan jag pressar hennes skinkor åt sidan med mina två händer.
Hennes våta fitta och tvåa är blottade framför mig. Mums. Jag börjar direkt slicka hennes fitta samtidigt som jag låter mig inta dofterna av hennes tvåa. Kan det bli bättre?
Snart ställer jag mig upp och låter min stolta stenhårda soldat äntra henne bakifrån. Jag knullar henne mot räcket, men lite diskret så det inte är för uppenbart om någon faktiskt skulle se oss. Vi ser nog ut som ett par som står på en balkong, men faktumet att jag rör mig och är halv hukad neråt kan nog uppfattas som småsuspekt. Jag pullar henne också så att det skvätter ner på balkonggolvet.
Vi åker ner på balkongolvet, där ingen kan se oss (eller?). Jag klär av henne naken och börjar knulla henne i doggy, och hon kämpar med att hålla tillbaka stönen. Hon är tajt och har en mjuk, flexibel kropp. Både hennes kropp och sexförmåga är över förväntan.
Snart rider hon mig, vilket tillåter oss att växla en lång kyss. Vi fortsätter ha förstklassigt vaniljsex på balkongen, tills det att jag börjar inse potentialen för äventyr i lycka nummer två.
Då hon, precis som tjejen kvällen innan, visar sig ha en mycket mjuk och lättarbetad kropp blir bearbetningen lätt. Jag tungknullar henne och sticker in fingrar. Hon är helt och hållet med på noterna. Snart låter jag soldaten gå in, och jag knullar henne småförsiktigt analt. Det gör småont för henne, men det går.
Snart får hon suga av mig ytterligare en gång innan jag stimulerar mig, samtidigt som jag fingrar hennes tvåa med två fingrar, till en stor vit välsignelse i hennes ansikte och mun.
Hon är ekstatisk. Det bästa sexet hon haft och den perfekta hämnden.
Vi städar upp oss något innan vi åter ger oss in i lägenheten.
Väl inne i lägenheten pratar vi en stund och leker lite ytterligare. Hon verkar vara lite kär i mig.
När vi ligger i sängen sneglar jag lite diskret på min telefon för att snabbt kolla upp vad hon heter, något jag helt glömt.
Vi tar lite porriga men smakfulla bilder innan vi klär på oss, fräschar upp oss och lämnar lägenheten.