2022-05-15, 17:49
Medlem
var på fest igår hos en polare blev en heeel del alkohol fick napp på en rätt tankad brud jag o polarn . så de slutade med en härlig DP hon var typ 20års åldern . Hon hade dock krav på kondom och när man bytte från fittan till 2an var de byte så på två killar förbrukade vi kanske 7-8 kådisar. Vi båda kom över hennes ansikte och håret
Citera
2022-05-16, 19:29
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Trekant med fd. pojkvännen och en svart indier.
Vi satt alla tre i soffan, indiern strulade lite med min pojkvän
sen drog han ner sina byxor och killen med.
detta va inte min idé så ja satt med kläderna på och gjorde typ ingenting.
så gick ja ner på indiern som satt i mitten och deepthroatade han,
han hade stånd. sen vände han sig mot mig och vi strulade en stund.
vi gick till sängen sen. killen la sig på rygg men ja la mig istället på mage,
vilket gjorde att den svarta gick för mig för ett knull.
så (kondom och rejält med glidmedel) körde han in sin feta negerkuk i min röv.
jag låg med benen ihop och plumpade upp mitt arsle och han penetrarede.
knullade mig hårt som in i helvete i typ 6-7 minuter innan han
drog ner mina ben mot sängkanten och lyfte upp mina ben i luften och rövknullade mig
i min favvo position sen efter typ 10 minuters intensivt analsex
så kom han i kondomen.
efter det tog han med mig in i duschen, just mig, och vi runkade av varann.
ja fick nästan lite cuckolding vibes från dedär knullet; min (fd) pojkvän hade typ
agerat tredje hjulet hela tiden och bara kollat på men ja ångrar de inte.
Citera
2022-05-17, 10:02
Medlem
saurkrauts avatar
30-åring som jobbar inom nattlivet.

Snygg, smal, ganska lång. Halvlångt hår. Humor. Träffat ute någon vecka eller två tidigare.

En plan i elfte timmen. Hade avböjt träff med annan tjej.
Tillfällen är för att tas i akt. Konsten att prioritera.

Träff på kvällen. Drink, promenad, hem till mig.
Ovanligt, ovanligt.

Vi röker på balkongen. In igen för ett vaniljknull.
Doggy, missionären, ridning.

Ut på balkongen igen. Ytterligare en cigarett.
Stående doggy. Pumpar henne medans hon står mot räcket.
Rökandes.

Om jag fortsätter såhär kommer någon klaga.

Pullar henne på balkongen så det skvätter och rinner ner längst hennes ben.
Samma sak som sist. Jag måste bli mer kreativ.

In i lägenhetens värme igen. Hon sitter på mitt ansikte, rider det.
Hennes fitta smakar okej, men jag har smakat bättre.

Ner på golvet för välsignelse i munnen. Finger i tvåan.
Hon sväljer inte. Högt till tak i saurkraut kyrka.

Avrundar med lite porriga bilder, men inget perverst.
Sexigt bakifrån, inte mer än så.

Ut i natten för ett farväl.
Senast redigerad av saurkraut 2022-05-17 kl. 10:06.
Citera
2022-05-17, 21:01
Medlem
flugornass avatar
Det har jag glömt, det ända jag minns är att jag fick ont i ändan och hade svårt att jobba på kontoret ett par dagar. Köpte en prutt-kudde på en skämt butik i Stockholm, nu minns jag buttriks hette den, butiken alltså.
Senast redigerad av flugornas 2022-05-17 kl. 21:04.
Citera
2022-05-18, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
God morgon kära vänner.

En 36-årig tjej från en app som jobbar på en skönhetssalong eller liknande. Vacker, elegant, mycket lång, smal med långt hår. Pratglad men en smula reserverad.

Vi har bestämt träff på kvällen. Jag är uppriktigt lite trött efter jobbet och inte riktigt så investerad som jag vill vara inför en träff, men det får bära eller brista.

Jag slås först av hennes längd och att hon både är elegant och småsexigt klädd. Fina former som framhävs av hennes tajta kläder. En positiv överraskning. Kanske finns något här, tänker jag för mig själv.

Vi börjar med varsitt glas enklare mousserande. Hon är lite småstel, mer misstänksam än nervös, och ställer många frågor. Inte den optimala starten, och jag känner att det kan eventuellt bli en uppförsbacke.

Jag får direkt intrycket att hon antagligen letar efter någon att så småningom gifta sig med, vilket är att räkna med med tanke på hennes ålder. Min blixtdiagnos är att hon antagligen alltid har haft lätt för att hitta pojkvänner, och antagligen haft en hel del av dem, men att hon har något personlighetsdrag som alltid förstör det för henne. Något slags bagage.

Det blir för många frågor om mig, bland annat om mitt jobb. Wow, jobbar du med det? Jag vill verkligen inte imponera på henne och falla in i någon slags potentiell-make kategori. Jag avbryter hennes frågetåg och kör istället våldsamt in min lastbil med mer vardagliga ämnen som samtidigt hjälper oss att minska det emotionella avståndet mellan oss.

Hon dricker snabbt. Till min förvåning snabbare än jag. Kanske för att vinet inte är riktigt så torrt som jag vill ha det och alldeles för barnvänligt, sånt man hade uppskattat för att runda av rasterna i lågstadiet.

Promenad. Det är svalt ute, men ändå behagligt.

Skulle vi inte äta något? Jag är lite hungrig. Kommer givetvis inte på tal. Hur kan man överhuvudtaget tolka ett glas vin som att man ska äta något tillsammans, tänker jag.

Vinet har sin verkan. Trots att hon verkar något osäker så blir det mer fysisk närhet under promenaden, och hon är mycket mottaglig till the saurkraut touch. Bådar gott.

Plötsligt händer det. Vi sugs in genom min port och upp i min lägenhet. Vänta. Bor du... här? Hon låtsas vara förvånad.

Inne i min lägenhet. En flaska billigt men ändå betydligt godare Chardonnay öppnas och musiken fyller det perfekt belysta vardagsrummet.

Under den kommande stunden, bland annat med lite dans, ökar jag den fysiska intimiteten mellan oss ytterligare. Jag bär upp henne i mina armar för att väga henne, och hon är förvånansvärt lätt med tanke på hur lång hon är.

Hon inser vad som är på väg att hända. Eller snarare finner hon modet att ta upp det med mig.

Vänta lite nu, säger hon halvskrattandes. Jag är inte här för att... Jag ler nonchalant bort hennes konfrontation.

Jag kysser henne. Hon är mottaglig.

Men det tycks ändå ta emot. Alltså, vänta. Det är bevisligen inte första gången hon finner sig i denna situationen.

Hon spelar kluven, samtidigt som jag fortsätter med min frammarsch. Vi hamnar i min säng, hennes topp åker upp, hennes BH dras åt sidan och jag börjar kyssa hennes mellanstora bröst som passar hennes smala kropp väl. Snart är min hand nere och fingrar hennes våta fitta. Hon stönar.

Hennes kropp skriker efter mig, men hon verkar fortfarande inte vara övertygad.

Det är dags.

Jag hissar ut soldaten. Han ställer sig ståtligt, redo för sin tjänstgöring, redo för krig. Jag placerar hennes hand runt den pulserande kroppstemperade stammen, så att hon själv får första gradens fysisk kontakt med sergeant saurkraut. Är hon starstruck? Kanske.

Snart är hon naken nertill. Jag slickar hennes fitta, med teknik och finess, mycket till hennes uppskattning. Hon praktiskt taget ber om att få suga av mig, något hon sedan gör med mycket entusiasm. Det är uppenbart att hon har väntat på detta, som den renodlade blowjobentusiasten hon är. Tre solar, utrymme för teknisk förbättring.

Snart är hon ovanpå mig och vi växlar en djup kyss. Soldaten äntrar långsamt hennes varma inre underifrån. Vänta... Hon förlorar sig i njutningen och har helt kapitulerat vid det laget då jag djupt inne i henne gör kontakt med hennes cervix.

Det blir ett passionerat vaniljligg. Mycket behagligt. Doggy, missionären och ridande, som vanligt. Jag passar även på att dra ut henne på balkongen och knulla henne mot räcket, innan jag pullar henne så att det skvätter ner på balkonggolvet. Då hon stönar friskt finns det en risk att vi hörs, men där i ligger väl tjusningen? Låt grannarna spekulera.

Hon suger av mig ytterligare en gång på balkongen innan jag lägger min vita välsignelse i hennes mun. Hon sväljer.

Väl åter inne i min lägenhet vilar vi kort innan det blir dags för andra halvlek. Jag slickar henne bakifrån, och passar på att tungknulla hennes tvåa lite småförsiktigt, något hon givetvis har för sig ska vara förbjudet.

Snart sitter hon ovanpå mig och trycker sin fitta mot mitt ansikte. Hon stönar samtidigt som hon hårt gnuggar sin fitta mot mitt ansikte så det täcks av hennes fittvätskor. Jag för in handen under henne och in i henne, en svår vinkel, men lyckas pulla henne så att det skvätter ner sälta över mitt ansikte och överkropp. Det kommer ganska mycket, vilket gör både mitt ansikte genomvått och lämnar en stor fläck på mina relativt nytvättade lakan.

Snart far hon ner på golvet så att jag kan ge henne ytterligare en välsignelse. Denna gång skjuter jag diagonalt över hennes ansikte, och hon får även lite vitt i ögat.

Vi städar upp oss och lämnar min lägenhet, som nu har en distinkt doft av hennes salta vätska. Hon noterar att ögat blivit irriterat av min välsignelse, något som tydligen inte hänt henne förut.

En souvenir från saurkraut.

Dans är så självklart att jag ibland inte ens skriver med det. Lite dans brukar det bli, i alla fall.

Om du haft någon erfarenhet av detta skulle du veta att tvåan smakar lika lite bajs som fittan smakar kiss. Det är först en bra bit in i tunneln det finns en högre risk för att dessa smaker återfinns.

Har mig veterligen aldrig haft någon negativ effekt av att slicka tvåa (eller etta) efter flera år av konstant göra det med nya tjejer. Riskerna verkar ju uppenbart inte vara så stora.

Den enda större bakterierisken är egentligen för tjejen att tvåans bakterier letar sig till ettan.

Mycket bra ligg inspiration. Har själv implementerat en del rövslickande i min ligg.

Dock förvånad över att det blir så lite analt. Är det verkligen ingen som vill ha den i tvåan?
Citera
2022-05-18, 08:32
Medlem
saurkrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Mycket bra ligg inspiration. Har själv implementerat en del rövslickande i min ligg.

Dock förvånad över att det blir så lite analt. Är det verkligen ingen som vill ha den i tvåan?

Tar ca en tredjedel av tjejerna analt.

Mvh,
saurkraut
Citera
2022-05-19, 17:53
Medlem
Swingersklubb med kk:n i helgen. Mycket trevligt! Första gången på klubb för mig, får gärna bli fler. Lite lek och smek med annat par i gungan och 3 kukar för kk:n. Jag knullade bara henne.
Citera
2022-05-19, 20:07
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Mitt senaste ”ligg” var ett totalt jävla fiasko.

En stupfull Kvalitetssnus hittar sig en dam på sitt lokala vattenhål, på en satans jävla tisdag..

I alla fall, jag hamnar på ett vattenhål och en bekant som jag råkar veta gillar det vita finns på plats. Vi hälsar glatt och låtsas som om senaste gången vi träffades inte innehöll prat om själslig vånda och ett psykiskt mående som inte är av denna värld.

Vi hamnar vid samma bord, på något mystiskt sätt kommer en påse kola fram, jag vet inte hur. Men skrivande rockstjärna är ju inte den som är den så det inmundigas med glädje.

Kvällen fortsätter och damer hamnar plötsligt vid vårat bord, en viss dam fattar tycke i vederbörande och säger att hon kanske vill gå hem ihop med ett busigt leende.

Jag är åter igen inte den som är den, så vi tar glatt varandras händer och vandrar hem ihop. När klockan är ca 01 skall det dock utövas aktiviteter som min kropp inte är redo för, ballen sviker mig trots alla hennes tappra försök att egga mig, där ibland att bita sönder hela min jävla hals, misslyckas.

Det slutar med lite handling från händerna från min sida sedan somnar damen i min säng.

Denne skribent fick varken spruta eller stoppa in den.

Det var ingen höjdare.

Som man bäddar får man ligga..
Citera
2022-05-19, 22:58
Medlem
BradSs avatar
Var hem till en tjej igår som jag knullat en gång tidigare. Ny och oerfaren undergiven tjej som håller på och tränar och gå ner i vikt, hon blev förnedrad för att vara en fet korkad hora samtidigt som jag knullade henne hårt och djupt i alla hål.
Citera
2022-05-19, 23:50
Medlem
[quote=.Hellraiser.|80298251]De lät spännande Du får gärna berätta lite mer, om du känner för det ~

Var en hel del ångest innan, hur gör man, vad ska hända? Men väldigt skön, avslappnad stämning. KK:n lite mer erfaren. Avslutade i ett rum för oss själva där vi kunde höra andra. Hon kom många gånger och jag avslutade med en jättesats. Mycket trevligt. Sedan lite relax och snack med andra som var färdigknullade. Det här vill jag göra igen!
Citera
2022-05-20, 12:34
Medlem
En hemvärnssoldat(Lotta) som var påväg till övning gjorde ett snabbt depåstopp hos mig.

Iförd full uniform så gick hon ned på knä för att suga upp min "krigare" till givakt

Efter "Krigaren" hade vaknat så knäppte hon upp sina byxor,drog ned dom och dom mindre sexiga trosorna till anklarna,tog stöd mot diskbänken i köket mitt och putade inbjudande med den välformulerade rumpan.

Lät "Krigaren" glida in i hennes nu våta sköter och med ett fast tag om hennes höfter,i ett allt ökande tempo,knullandes stående bakifrån.

Tog inte lång stund innan "Lotta" började gny och ljudligt kom i en skakande orgasm.

-Kom inte i mig!

Hörde jag henne säga när även jag nu ljudligt började närma mig min orgasm.

Så jag drog mig ur,och hon föll lydigt ned på knä och tog "Krigaren" i sin mun.

Dröjde inte länge innan min satts försvann ned i hennes strupe.

Hon tackade artigt för att jag kunde ta emot på så kort varsel och sa sig redan längta till nästa övning i min närhet.

Viktigt att man gör sin in"satts" för Sverige😉😄
Citera
2022-05-21, 12:02
Medlem
BradSs avatar
Hem i natt till en tjej som jag dejtade men inte knullade när jag var 18-19 år, fick kontakt med henne via Tinder för något år sedan och har träffats ett par gånger. Hon är sjukt blyg och introvert men vill gärna ha sex med mig. Så hon har fått prova på analt och har sugit kuk för första gången med mig, lite mysigt. Igår var tjejen hem till sin kille så jag blev ensam, så hörde av mig till den här tjejen (för ingen annan kunde träffas) och åkte över. Gick rätt så bra, hon är knäpptyst i sängen så är rätt så svårt att komma in i rätt känsla, men gick ändå rätt så bra. Knullade henne i alla hål, snackade lite och sen åkte jag hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in