2022-06-14, 23:30
Medlem
Lysturkens avatar
Ja, vad tror vi då. Är det timmar eller dagar innan LinkedIn-profilen är borta?

Och tror vi föräldrarna tar emot honom när han får söka ny bostad? Han är ju trots allt med all sannolikhet adopterad. Säger som Kjelle B en gång gjorde i sitt esse: "Han är bara nån importerad kinesisk skvallerkärring".
Senast redigerad av Lysturken 2022-06-14 kl. 23:33.
Citera
2022-06-14, 23:31
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jo jag fattar så långt, men i case 2 jämställer du gäddornas handlingar med att köra rattfull (utan olycka). Därav min fråga - förstår att rattfyllan är ett brott, men förstår inte vilket brott gäddan begår.

Jag jämför handlingarna eftersom bägge handlingar utgör en risk för fysisk/psykisk skada av någon grad. Bägge handlingar är kriminaliserade. Gäddan begår brott så fort hen kontaktar (riktigt) barn i sexuellt syfte, vilket alltså kan utgöra brott i både punkt 1 (kontakt över nätet) och punkt 2 (dejt).
Citera
2022-06-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Jag jämför handlingarna eftersom bägge handlingar utgör en risk för fysisk/psykisk skada av någon grad. Bägge handlingar är kriminaliserade. Gäddan begår brott så fort hen kontaktar (riktigt) barn i sexuellt syfte, vilket alltså kan utgöra brott i både punkt 1 (kontakt över nätet) och punkt 2 (dejt).
Helt med dig, om det hade varit ett riktigt barn.
Tack för förtydligandet.
Citera
2022-06-14, 23:50
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Han är inte dömd eller misstänkt för den saken i vart fall. Då har det kollats. Där är han ju inte ensam. De flesta gäddorna verkar ju inte ha gjort något mot egna eller andras barn.

De har fallit för en honungsfälla som inte inträffat någon gång tidigare i deras liv.

Du kan se det som ett fyllo som sätter sig i en bil och ska köra iväg. Bilen startar inte. Ska vi döma den personen för evigt för att den gjort något oförlåtligt? Eller ska vi vara tacksamma för att personen får en ny chans i och med att brottet inte blev fullbordat? En varning.

Fast där har du fel. Många av gäddorna har varit registrerade på kik i flera år innan honungsfällan dök upp. (Vad jag vet är appen kik en plattform för yngre människor i de pre-pubertala åldern och inte för vuxna män.)

Dessutom har dumpen massvis av olika konton där flera av gäddorna kontaktar ett par stycken av dumpens konton. Ett par stycken av gäddorna har dumpen dessutom haft kontakt med i över 6 månader. Någon honungsfälla är det inte som dumpen serverar dom minsann.
Citera
2022-06-14, 23:58
Medlem
Nu har fallet ner mot avgrunden börjat
Facebook borttaget
Citera
2022-06-15, 00:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Jag är inte din bror.
Hon är dömd för stöld, bedrägeri och snatteri och hon har får in Swish-donationerna till hennes privata konto. Det är inte lämpligt beteende och speciellt inte när Dumpen har varit i gång under mer än 1 år.

Varför är du så arg?
Citera
2022-06-15, 00:28
Medlem
Hittade hans LinkedIn, har tydligen gått "Krisstödsutbildning", den kanske han får nytta av nu.

Hittade Dumpen efter en arbetskamrat pratade om det idag, och såg han här precis.

Hur kan man vilja offra allting man har för att få chansen att träffa ett barn? Helt jävla sjukt.

Värsta är han ser ju alldaglig ut med, och inte som man föreställer sig att en typisk pedofil ser ut.

Ska kolla igenom övrigt klientel....
Citera
2022-06-15, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Vilket brott begår peddot som tar sig iväg för en bokad träff och när begår hen brottet?
Fyllot begår ju brottet när han startar bilen.
Det är inget brott. Dumpen utger sig för att vara ett barn, men barnet finns inte på riktigt. Det är ju lite därför dumpen finns, för pedofiler som hängs ut kan bete sig hursomhelst utan att behöva få ett straff, just för att barnet inte finns.
Citera
2022-06-15, 01:40
Medlem
Udda jävla boendekonstalation det senaste östasiatpeddot hade. En svensk kvinna i 60-årsåldern, peddot själv d.v.s asiat i 50-årsåldern samt en latinamerikansk(?) man i 30-årsåldern bor alltså tillsammans (eller är i alla fall skrivna i samma hushåll). Hbtq, multikulturellt, regnbågsfärgat, köns- och generationsöverskridande så det räcker och blir över.
Senast redigerad av Geigerzehler 2022-06-15 kl. 01:43.
Citera
2022-06-15, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Määäärkligt va. Hur ska de kritisera denna fångst? Buuhuu. Sara är fd missbrukare.. Buhuuu dom tar emot swish. Detta var en ädel fångst

Du bryr dig inte ett dugg om barn om du går med på att den äckliga pedofilens oskyldiga barn indirekt drabbas av vad en vuxen person har gjort. För de drabbas. Har du ens läst ETC:s artikel? Sen går den här typen av äckel att konfrontera, stoppa och skapa konsekvenser för utan att hänga ut med bild och namn och därmed även att pedofilens barn indirekt blir uthängda, riskerar mobbning, angrepp och trauma över vad deras pappa har gjort.

Så sluta låtsas om att du främst bryr dig om oskyldiga barn. För det gör du inte. Du gillar främst showen som pågår.

Lär dig att hålla två tankar i huvudet samtidigt och tänka i fler än ett steg.

Att pedofiler förtjänar konsekvenser och bli av med sin familj och så vidare är ALLA överens om. Ingen har hävdat motsatsen.
Citera
2022-06-15, 02:36
Medlem
timpanis avatar
Senaste gäddan, #111, verkar ha thailändsk bakgrund. Ett av hans mellannamn delar han nämligen med en gammal och mycket välkänd, lyxig, internationell thailändsk hotellkedja, vars namn är den thailändska stavningen på namnet för det fjärde himmelriket i buddhistisk kosmologi, googlade jag mig till.

Han är uppenbarligen adopterad.
Senast redigerad av timpani 2022-06-15 kl. 03:19.
Citera
2022-06-15, 03:28
Medlem
timpanis avatar
Dialektfråga! Är det småländska, halländska eller blekingska han talar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in