Citat:
Ursprungligen postat av
Homo-fil
Vad skall det bli krig om?
Huruvida pedofili är okej? Förutom queer organisationerna som nu flaggar finns det ingen, INGEN, som tycker att våldtäkt av barn är okej.
Det blir krig om i princip ingenting. Dock inte hört någon sida argumentera för att pedofili är rätt, det tycker jag alla (förutom nån som bara vill provocera och driva) är rörande överens om är vidrigt.
Det handlar om tjafs och personangrepp. Synen på vem har de rätta metoderna och håller du inte med om just mina metoder så är du en fiende. Lite som 2 islamistfalanger som slåss om vem som tolkar koranen rätt.
Det är så många känslostyrda personer involverade så de bara måste svara på varje smäd och kritik istället för att bara släppa skiten och köra sin grej. Men det är så ett typiskt internetkrig börjar. Jag visste att Dumpen skulle svara till slut på Haveristerna-poddens angrepp när de tog upp ämnet första gången, det var bara en tidsfråga. Nu är även AMK indragna samt tidningen ETC.
Spännande att se vilka som joinar Team Dumpen nu i nästa batalj för alla vet ju att tjafs på internet alltid bär frukt!