Citat:
Ursprungligen postat av
Granit66
Jag inser att detta kan vara svårt för dig att förstå men jag ska försöka ändå så får vi se.
Det gäddorna gör är inte olagligt, så även om dessa män raggar barn på internet så är det inget brott. Är det med på det?
Så när dessa gäddor fastnar i Dumpens nät är det egentligen en fantastisk chans för dessa pedofiler att sluta ragga barn på nätet.
Och det bästa är att det blir inga domar och inga barn kommer till skada, visst är det fantastiskt upplägg!
Om de har begått ett övergrepp så har de gjort något olagligt. Har du svårt att läsa? Varför tror du vissa polisanmäls för? För ibland har det varit hårfina gränsdragningar. Sexuella trakasserier är olagligt och flera gäddor har polisanmälts.
Så jag förstår inte vart ifrån du hämtar din kritik? Tror du verkligen att du kan mer än mig

?
Nej, det är inget fantastisk upplägg att stigmatisera pedofiler som Mårten Schultz och Childhood säger, för det leder till ökad risk när det kommer till övergrepp mot barn.
Lägg fram någon ordentlig forskning som stödjer att stigmatisering hjälper? Capiché?