2022-06-14, 21:44
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ja jag tror man hade fått mycket ur honom. Han berättade ju att han hade barn dessutom. Finns intr så mycket att gå på men mer träning lär stå på schemat. Kanske sluta sexchatta på jobbet tyckte jag det verkade som på bilderna
Ja, extremt trött, loj och likgiltig uthängning. Han var ju solklart öppen för diverse följdfrågor. De kanske var bakfulla eller hungriga?
Citera
2022-06-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Ja, extremt trött, loj och likgiltig uthängning. Han var ju solklart öppen för diverse följdfrågor. De kanske var bakfulla eller hungriga?

Dom verkar inte vilja repa in några frågor eller upplägg innan utan allt ska gå på uppstuds. Tidigare var det ju mest en massa skrikande men nu känns det en aning avslaget.
Citera
2022-06-14, 21:53
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Du kan se det som ett fyllo som sätter sig i en bil och ska köra iväg. Bilen startar inte. Ska vi döma den personen för evigt för att den gjort något oförlåtligt? Eller ska vi vara tacksamma för att personen får en ny chans i och med att brottet inte blev fullbordat? En varning.

Om du ska göra en jämförelse bör du måla upp ett narrativ som sett till handling åtminstone är jämförbar.

1. Ett fyllo som sätter sig i en bil som inte kör iväg är mer korrekt att jämföra med en pedofil som sitter hemma och nätraggar på ett barn (ingen skada skedd, inget brott begått - så tillvida inte peddot passerat gränsen för grooming).

2. Ett peddo som tar sig iväg på inbokad barndejt med sexuellt syfte så är det jämförbart med att fyllot åker runt i sin bil (båda begår en kriminell handling med risk att skada någon för livet).

3. Ett peddo som väljer att utföra en sexuell handling på sin barndejt är rimlig att jämföra med att fyllot under sin körning faktiskt kör på en människa (båda har begått en kriminell handling som möjligen förstört brottsoffret för livet).
Citera
2022-06-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Dags för en rebus på kvällens grönsaks gädda!
Ser ut att sitta i ett kontorslandskap och jobba blir förmodligen jobbigt att sitta där framöver när kollegorna får veta att man sitter på arbetstid och skriver med pedofil mammor som påstår sig ha gjort saker med sin 3 åring.

Jävla äckel!

Jag ogillar hur de här med Sonneby utvecklat sig.
Får man gilla dumpen och Sonneby på samma gång eller är det antingen eller?
Klyv mig!

Tror egentligen inte att Sonneby bryr sig om Dumpen. Han skulle va lite skön och dra några tuffa skämt och var inte beredd på att det skulle slå tillbaka. Och nu har han liksom fastnat och kan inte backa utan att förlora ansiktet. Sånt ser man ofta.
Citera
2022-06-14, 21:56
Medlem
N0IItoleranss avatar
Jag misstänker att Förnamnet är
Om du förkortar Modest Intelligent Tomte fast baklänges
Dubbelt efternamn varav ena anspelar på latin för segra plus efterledet som Svensson har.

Företaget har i sitt namn engelska namnet för att pendla.
Hemadress inne i Stockholm som fått namn efter de som gjorde kammar förr i tiden.
Citera
2022-06-14, 21:57
Medlem
Citat:
!

Klyv mig!

Nej man måste ta ställning. Var står du?
Citera
2022-06-14, 22:01
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Om du ska göra en jämförelse bör du måla upp ett narrativ som sett till handling åtminstone är jämförbar.

1. Ett fyllo som sätter sig i en bil som inte kör iväg är mer korrekt att jämföra med en pedofil som sitter hemma och nätraggar på ett barn (ingen skada skedd, inget brott begått - så tillvida inte peddot passerat gränsen för grooming).

2. Ett peddo som tar sig iväg på inbokad barndejt med sexuellt syfte så är det jämförbart med att fyllot åker runt i sin bil (båda begår en kriminell handling med risk att skada någon för livet).

3. Ett peddo som väljer att utföra en sexuell handling på sin barndejt är rimlig att jämföra med att fyllot under sin körning faktiskt kör på en människa (båda har begått en kriminell handling som möjligen förstört brottsoffret för livet).

Precis vad jag försökte skriva men du har ju som bekant en pedagogisk kvalité som är bättre än genomsnittliga
Citera
2022-06-14, 22:02
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Dags för en rebus på kvällens grönsaks gädda!
Ser ut att sitta i ett kontorslandskap och jobba blir förmodligen jobbigt att sitta där framöver när kollegorna får veta att man sitter på arbetstid och skriver med pedofil mammor som påstår sig ha gjort saker med sin 3 åring.

Jävla äckel!

Klyv mig!
Framförallt inte när man själv har riktigt små barn
Citera
2022-06-14, 22:05
Medlem
Citat:
Dubbelt efternamn varav ena anspelar på latin för segra plus efterledet som Svensson har.

Hemadress inne i Stockholm som fått namn efter de som gjorde kammar förr i tiden.
Oj den var inte lätt. Men hittade efter bildsök.
Senast redigerad av Granit66 2022-06-14 kl. 22:09. Anledning: *
Citera
2022-06-14, 22:05
Medlem
N0IItoleranss avatar
Lite spännande hans åldersspann ändå
Pedofilmamma med 4 åring till sambon som är 14 år äldre o kan gå i pension om 2 år. Jösses vilken lirare.
Citera
2022-06-14, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Vilket brott begår peddot som tar sig iväg för en bokad träff och när begår hen brottet?
Fyllot begår ju brottet när han startar bilen.
Citera
2022-06-14, 22:07
Medlem
Citat:

Din misstanke är korrekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in