Citat:
Vid ngt tillfälle säger dem när han "knarkade", sen säger dem: sist han slajfa va för två dagar sen, och flera gånger försäger han säg och pratar i nutid om sitt "rushade" och slutligen så säger han att det här är inte över än! Självklart är han lite benzad i videon. Och det är som han säger att helt plötsligt klockan 12 eller ngt kan jag känna att jag vill köra igen! Och då blir det huvud drogen. Tror inte han ens ser habbar som så farligt, han ser det som medicin för att inte bli föör skadad av det andra! Så med andra ord i hans huvud är han drogfri just de minuterna de spelar in. Han tar bara medicin just då och har kanske en liten tanke på att idag ska jag lägga ner allt! Fast verkligheten var att han körde igår och han kör om några timmar till och helst av allt vill han flyga till Sverige och köra på riktigt! Knarka sönder och ta över hela Stockholm för han och hans vänner är mördare!!
Min erfarenhet är att man blir fruktansvärt jävla hjärndöd efter 2-3 konstant rushande - man är absolut inte i skick att spela in videor då.
När man väl är i skick att göra det så märks det inte på det sättet det gör i videon. Då är man nedstämd, lättirriterad och trött. Dåligt humör liksom. Aptiten kommer och går - nån gång varannan dag blir man skithungrig men i övrigt är matlusten borta.
Helt övertygad om att låg/medel dos habbar är inblandade vilket förklarar hans avslappnade beteende/utseende, den otroliga aptiten och det släpiga/sega talet.
Det är iaf vad jag tror.
När man väl är i skick att göra det så märks det inte på det sättet det gör i videon. Då är man nedstämd, lättirriterad och trött. Dåligt humör liksom. Aptiten kommer och går - nån gång varannan dag blir man skithungrig men i övrigt är matlusten borta.
Helt övertygad om att låg/medel dos habbar är inblandade vilket förklarar hans avslappnade beteende/utseende, den otroliga aptiten och det släpiga/sega talet.
Det är iaf vad jag tror.
Lite spänning