2022-06-13, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Min erfarenhet är att man blir fruktansvärt jävla hjärndöd efter 2-3 konstant rushande - man är absolut inte i skick att spela in videor då.
När man väl är i skick att göra det så märks det inte på det sättet det gör i videon. Då är man nedstämd, lättirriterad och trött. Dåligt humör liksom. Aptiten kommer och går - nån gång varannan dag blir man skithungrig men i övrigt är matlusten borta.

Helt övertygad om att låg/medel dos habbar är inblandade vilket förklarar hans avslappnade beteende/utseende, den otroliga aptiten och det släpiga/sega talet.

Det är iaf vad jag tror.
Vid ngt tillfälle säger dem när han "knarkade", sen säger dem: sist han slajfa va för två dagar sen, och flera gånger försäger han säg och pratar i nutid om sitt "rushade" och slutligen så säger han att det här är inte över än! Självklart är han lite benzad i videon. Och det är som han säger att helt plötsligt klockan 12 eller ngt kan jag känna att jag vill köra igen! Och då blir det huvud drogen. Tror inte han ens ser habbar som så farligt, han ser det som medicin för att inte bli föör skadad av det andra! Så med andra ord i hans huvud är han drogfri just de minuterna de spelar in. Han tar bara medicin just då och har kanske en liten tanke på att idag ska jag lägga ner allt! Fast verkligheten var att han körde igår och han kör om några timmar till och helst av allt vill han flyga till Sverige och köra på riktigt! Knarka sönder och ta över hela Stockholm för han och hans vänner är mördare!!
Citera
2022-06-13, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Jag kan inte annat än att hålla med dig, habbarnas kännetecken är där helt klart! Om jag ska vara ärlig så hoppas jag han tar sig ur missbruket för jag vet hur hårt dom klorna sitter i en, men samtidigt tycker jag han på något vis att han/dom förtjänar inte att ha en följar skara bakom sig då dom inte är bra förebilder!
Fast alla förtjänar väl en chans att ta sig ur ett missbruk?! Det är inget speciellt med honom. Skillnaden är att alla andra kämpar som fan med det, medans han garvar och tycker han är världens häftigaste! Spottar brottsoffer i huvuden! Han är så långt långt långt långt borta från att ta sig ur. Han är fortfarande totalt förälskad i droger!
Citera
2022-06-14, 02:35
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det är en sak att ta återfall. Det är fullt acceptabelt och naturligt för missbrukare. Där är jag fullt med! Men sättet han (dem) beskriver, pratar, skrattar, höjer sig själv på, är så fruktansvärt patetiskt! Att det skulle bli bra kontent, om vi typ fick vara med på resan tills han knarkar ihjäl sig eller ngt?! Det är så sjukt att säga så, jag finner inga ord alls! Han ljuger och ljuger dessutom. Han är bara i början av sitt återfall och har inte haft en nykter dag sen han kom ut! Förmodligen började han redan inne på kåken! Inte en enda gång tackade han Alva för vad hon gjort för honom/dem när han satt. Nä, han tittar fan inte ens åt hennes håll en enda gång! Han har full fokus på att kolla sig själv i kameran och flabba åt sina egna historier! Sen vill han höra andra också berätta historierna så han kan garva på ännu mer, och höra hur cool, tuff, väck han varit! Blir riktigt lack på sånt här, hoppas det går åt helvete för honom! Han förtjänar inte framgången! Om man nu måste bete sig såhär svinigt, så gör man det i tystnad och skäms över det! Inte delar det med hela Sverige och garvar åt det! Här på FS verkar vi relativt överens.
Jag undrar vad snitt åldern är på hans följare faktiskt. De verkar generellt vara låg begåvade. När man läser kommentarerna på Instagram och YouTube tappar man hoppet om mänskligheten! Lika mycket som man tappat hoppet om Alva.
Typiskt guzz beteende. Han har alltid varit sådan och finns inte ett piss du kan göra. Tvärtom så kommer hans content att växa nu när han har mer historier
Citera
2022-06-14, 07:21
Medlem
SkogsBananensHampas avatar
Han är en bajskorv
Citera
2022-06-14, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsBananensHampa
Han är en bajskorv

Äntligen en skarp analys
Citera
2022-06-14, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HundOst
Äntligen en skarp analys
Haha min tanke exakt 😂
Citera
2022-06-14, 13:53
Medlem
Alex suger och alva suger. Båda är pundare och kommer alltid att vara. De kommer aldrig sluta kan jag säga er. Tror det ligger någon sanning i det alex sa: ”Bli inte förvånade om jag blir en subutex pundare som hamnar på gatan”. Något i den stilen.

Hade inte alls blivit förvånad och väntar glatt på nästa story Lite spänning

Alva förövrigt är konstig, sitter och flinar när han sitter och ATar ”aLeX hAr bÖrJaT kNaRkA”. Riktigt skräpigt förhållande, hon får säkert lite bOOM boom själv ibland som han beskriver det
Citera
2022-06-14, 13:54
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Fast alla förtjänar väl en chans att ta sig ur ett missbruk?! Det är inget speciellt med honom. Skillnaden är att alla andra kämpar som fan med det, medans han garvar och tycker han är världens häftigaste! Spottar brottsoffer i huvuden! Han är så långt långt långt långt borta från att ta sig ur. Han är fortfarande totalt förälskad i droger!

Och hans fula flickvän är totalförälskad i livsstilen. Som i senaste storyn så valde hon texten med " Beauty and the beast, pretty girl with a gangster "

Alex kommer aldrig sluta med droger och Alva kommer som en 14åring tycka det är skitcoolt med en " tuff " pojkvän.
Citera
2022-06-14, 14:41
Medlem
JavalangIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Och hans fula flickvän är totalförälskad i livsstilen. Som i senaste storyn så valde hon texten med " Beauty and the beast, pretty girl with a gangster "

Alex kommer aldrig sluta med droger och Alva kommer som en 14åring tycka det är skitcoolt med en " tuff " pojkvän.

Undrar bara hur coolt det är den dagen han pucklar på henne riktigt ordentligt under ett drogutlöst raseriutbrott eller paranoja? Han har ju själv berättat i en video hur han satt och flummade med polarna och skulle testa en pistol de hade införskaffat, varpå en kula gick rakt igenom sovrumsväggen där Alva låg och sov och flög förbi hennes ansikte med en hårsmån. Han känns ruskigt instabil numera. Jag tycker faktiskt lite synd om henne så pass medberoende hon verkar.
Citera
2022-06-14, 15:28
Medlem
Citat:

Word!
Citera
2022-06-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JavalangII
Undrar bara hur coolt det är den dagen han pucklar på henne riktigt ordentligt under ett drogutlöst raseriutbrott eller paranoja? Han har ju själv berättat i en video hur han satt och flummade med polarna och skulle testa en pistol de hade införskaffat, varpå en kula gick rakt igenom sovrumsväggen där Alva låg och sov och flög förbi hennes ansikte med en hårsmån. Han känns ruskigt instabil numera. Jag tycker faktiskt lite synd om henne så pass medberoende hon verkar.
Jaja det är kört för dem båda totalt! Kulorna och tragedierna haglar förbi och det ända dem gör är att garva åt det! Det roliga är, tycker jag och tror, att Alvas mentalitet lite är, ska han må dåligt eller dö så ska jag också göra det! Medans hans är : oj ! Jag råka träffa Alva med en kula av misstag , hon råka dö. Men vafan gör det, va en olycka jag kör på som vanligt igen!
Citera
2022-06-14, 16:23
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Ja precis, och nu på instagram, "your favorite couple"... Hon älskar hela idén med den livsstilen, och han älskar drogerna. Kommer sluta illa. Just nu tycker hon att vi som kritiserar och säger sanningen inte vet vad vi pratar om. Och det är just det som är problemet, alla såna par i medberoende tror att just DE skiljer sig från andra. Tyvärr Alva, ni är inga övermänniskor. Och det inser du en dag också. Hoppas du kommer ur det i livet bara. Han ser bara sig själv och sina behov. Och så som han pratar om droger.. och bara kolla hans reaktioner när Hailu berättar om dramat som var för några dagar sedan.. Säger allt om hur redo han är att bli ren.

Äckligt också hur han flera ggr nämner hur intressant hans liv är att följa nu. Hur spännande det hade varit att själv följa någon som missbrukar igen. ("återfallet")
Nej Alex, det är tragiskt och att du/ni flabbar åt allt videon igenom säger allt. Tror ni tappat respekten från många nu. Du beter dig som en fjortis som precis upptäckt festande. Och Alva är en sorglig groupie...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in