Citat:
Ursprungligen postat av
CykaBlyat123
Alltså om man känner igen pundar så förstår man att det är taktik utav honom att nämna var 3e minut att han satt med en cracksten o rökte. Jag menar att deras plan är att skämta och överdriva om ALLT de har gjort under dessa veckorna för att sedan kunna komma ut om 2 månader o säga att han är clean från crack men han behöver fortfarande benso för att kunna fungera osv osv. Vanliga pundar bortförklaringar asså. Alva är inte heller nykter. Hon va torsk på cola o alkohol innan hon träffade alex men la av med colat för att de skulle kunna bygga sin youtubekanal som handlar om alex missbruk i princip.
Jag har sj becknat många år (preskriberat) och ja åkte hem till mkt folk, många äldre pundare som sitter o tjafsar med varandra och man känner igen mönstret av lögnerna. Mam behöver egentligen inte ens vara nåt proffs lyssna bara på hur han slöddrar så märker man att han går på habbar. Han har recept på sobril i sverige som är en barnlek men om man tar med det receptet till turkiet och överdriver sina symtom lite på köpet så kan man få ut i princip vilka habbar man vill. Funkar inte på alla apotek men du behöver inte leta mer än en kvart för att få en box med xanor och ikto. Han shlajfar även där nere just nu, men för stt försöka gömma det så ska dom filma varenda gång dom är ute o äter mat, o snacka om hur myyycket mat de äter!! Anabola är busenkelt att skaffa där o de har fler preparat än de går att fixa i sverige, för 1/20 av priset. Klart som fan att han har aptit på shlajf då

Kommentarerna är fulla av dumma ungar som tycker det känns så bra att han är så äärlig, att de är så fina tillsammans och starka. "Sluta aldrig me de ni gör! Hjärtan och thumbsup. På vilket sätt är de stärka? Böner, styrkekramar och skit... OK, det är fint tänkt med all kärlek och support men tröttsamt med all naivitet. De som tycker Alex ser ut att må bra, blir glada av denna video och tycker paret är sp starka och fina tillsammans - har de sett samma video?
Citat:
Ursprungligen postat av
User1945
Hela deras youtube kanal är bara konstig när man tänker efter, det ända han gör på kanalen är att romantisera droger och kriminalitet. Och för övrigt så är det ganska tydligt att han aldrig varit nån lyckad kriminell, hans kriminella liv verkar vara väldigt pundig, typ blåsa folk på pengar, luftskulder till folk som har respekt för hans fasad, utpressning, något pundigt bax eller misslyckade rån/smash. Han har byggt upp en karaktär som stor stark farlig gangster boss typ men är som en pundig springis.
Å ena sidan är det ju bättre att de kan göra lagliga pengar så man får lyckönska till framgången. Och visst kan Alex berätta en historia underhållande - det måste man ge honom. Men du har rätt - det är romantisering inför barnen. Alva är inte direkt en bättre förebild för småtjejer. De verkar se romantik i att hon är en lojal, ride or die-tjej som lever för sin pundarkille. Noll självkänsla och ger medberoendet ett ansikte. Och så sitter barnfansen och hejar på och tror att om Alva och de själva älskar och stöttar riktigt mycket så kommer han bli bra...
Citat:
Ursprungligen postat av
hannno
Är det bara jag som blir så ledsen för Alvas skull? Känns som hennes närmsta (mamma) inte heller ser allvaret. Visst Alex är en snäll kille nykter men när han inte är det så är han en livsfara i och med Paranoior. Han sa ju det till och med själv i klippet.
Har även reagerat på ett Alva har ett blåmärke i pannan efter den bråkiga natten när hon satt i ett hörn och grinade medan alex och den andra kvällen bråkade pga Alexa paranoia. Jag förstår att hon älskar honom men hon måste tänka på sitt eget bästa. Och det borde de som står nära henne och ser allt utifrån också göra. Tror inte vi fått veta ens hälften av allt som verkligen har hänt. Och jag tror inte han är supersnäll med Alva när han blir sådär galan heller. Någon borde ingripa.
Med tanke på hans missbruk, labila humör och historia av våldsbrott har jag lite svårt att tro att inte Alva får en släng av sleven ibland.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snotomte
Vem gillar följa henne snorungar som inte har något innanför pannbenet, sorjlig brud som vill hänga med dom "tunga grabbarna" ,Alex gå vidare hon är inte din mamma ,fast hon vill det.. hoppas ni sköter er I turkiet annars blir det galler......
Haha, jag låter nog bitter ibland men det är jobbigt att se senaste videon - som en trafikolycka i slow motion - så får låta bli att kolla.
Hoppas förstås att de skärper till sig och shejpar upp sina liv.