2022-06-14, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Där tycker vi annorlunda men det blir nog ett AB framöver för lägre beskattning. Så då blir du nog nöjd

Vad är det som är så konstigt med att Dumpen får in stålar på ett konto? Det är inte gratis att åka runt på vägarna i Swedistan.

Antar att Skatteverket har extra koll på just Dumpens konto. Det norpas pengar oroa inte.
Citera
2022-06-14, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Det har gått ett år redan, inte nog med att Dumpen inte har löst ett företagskonto. Dem har startat ett kryptokonto, härligt!
Banken borde ju undra var alla swish till hennes privata konto kommer ifrån?
Jag själv sålde endel grejer o fick hem papper o fick redovisa vartenda öre i swishbetalningarna o de är inte i närheten av lika många överföringar sara har fått. Granskning av banken lär komma förr eller senare, hur ska hon redovisa de?

Någon som vet om hennes taxerade inkomst på drygt 100k är från soc eller sjukersättning?
Citera
2022-06-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Hur har hon betalat in pengar på de pengar som kommit in? I vilket bolag är det redovisat?
Varför krävs det pengarna ska redovisas och finnas någon form av bolag
Sitter mängder på Youtube och vill ha donationer till sina egna privata konton så att de kan fortsätta avslöja den riktiga sanningen , de har inga bolag trots att de uppenbarligen har Youtube som huvudsakliga sysselsättning
Citera
2022-06-14, 13:32
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jaha, det gjorde han, Vet inte hur gamla Saras barn är eller hur många. Barn med en död förälder ger ju underhållsbidrag till Sara och barnen får barnpension tror jag, eller om det är samma sak. Vet inget om beloppen heller ska sägas.
Om jag inte missminner mig så beskrevs Sara Nilsson som sexbarnsmamma i en av Dagens ETC's tidigare publiceringar om Dumpen i början av året. Fast med tanke på hennes ålder, tror ni verkligen att hennes barn är "barn"? Vem tar isf hand om dem när hon kuskar land och rike runt i en bil som ingen vet vem som äger? *
Att det därtill är en och samma man som är far till alla barnen ställer jag mig skeptisk till. Det ingår liksom inte i mönstret när det kommer till en kvinna som gått livets hårda skola.

* https://youtu.be/g0aQS2__SKw?t=7147
Senast redigerad av Anteaus 2022-06-14 kl. 13:42.
Citera
2022-06-14, 13:32
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Hur har hon betalat in pengar på de pengar som kommit in? I vilket bolag är det redovisat?

Jag sa att det blir nog ett AB framöver eftersom det är skattemässigt bättre. Framöver alltså. Du är klipsk nog att läsa det vet jag
Citera
2022-06-14, 13:35
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Det har gått ett år redan, inte nog med att Dumpen inte har löst ett företagskonto. Dem har startat ett kryptokonto, härligt!

Jag har ett kryptokonto. Är ju toppen att ha?
Det löser sig säkert.
Bra saker tycker jag är att de har blivit mycket bättre på konfrontationener och en del kritik har man tagit åt sig o förändrat. Marknadsföringen via tiktok är ju inte vad den var när kritiken kom. Tycker de lär sig fort för att vara ovana att vara en stor mediekanal.
De löser nog aktiebolag inom sin tid
Citera
2022-06-14, 13:36
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vad är det som är så konstigt med att Dumpen får in stålar på ett konto? Det är inte gratis att åka runt på vägarna i Swedistan.

Antar att Skatteverket har extra koll på just Dumpens konto. Det norpas pengar oroa inte.

Jag menar det! Så exponerade som man är lär alla myndigheter sitta som gamar. Liksom vissa belackare här inne hellre ser ett snedsteg av dumpen som de får hata på än njuter av att sen en man på jakt efter barn åka dit.
Citera
2022-06-14, 13:39
Bannlyst
Är det detta Samhälle vi vill leva i verkligen? Att hänga ut folk för nöjets skull, kom inte med skitsnack som att man måste vet vilka de är. Köper inte den iden, finns bättre sätt att jobba emot Pedofileri. Dessutom är det väl ganska få pedofiler i dumpen?

Större delen av dem som hängs ut är väl bara lite omoraiska lagbrytare som någon anna i tråden sa? Lagen verkar ju inte Sara eller Patrik för den delen bry sig om, så varför ska en lag helt plötsligt vara så viktig för dem?

Om man njuter av att se familjer få sina liv förstörda är man verkligen bättre människa själv? Visst ska man väl försöka jobba emot att hindra barn ifrån att bli utsatta, det är väl bra man lägger ner tid på det. Även mer forskning behöver läggas kring ämnet. Pedofil är ju inget naturlig tillstånd direkt. Dock till er som älskar Dumpen har jag dåliga nyheter för er,det är inte pedofil att attraheras av unga tonårs tjejer. Oavsett vad Lagen och Moralen säger.

Så långt som människan har kommit i utvecklingen och vi lär oss mer och mer om våran egen historia och hur våra kroppar fungerar och vad som är naturligt och inte.

Det förvånar mig att inte mer inser hur naturligt det är för en man att tända på en 14 åring tjej eller tvärt om att en äldre kvinna tända på en vältränad kille i tonåren. Detta är någon som pågått i tusentals år. Ska människan bara förväntas att bli av med en attraktion den haft under hela människans historia?

Dumpen räddar ingen alls. Tvärt om så förstör dem ju för barn som råkar illa ut på grund av deras Pappas synder. Om man nu ens vill kalla det synder? Dom som sökt kontakt med minderåriga i Dumpen har ju sökt efter frivilligt sex. Bara de låter kanske fel i mångas öron fast man måste förstå att tjejer i tonåren är inga barn.

Sara och Patrik borde lida rättsligt och ekonomskt för det lidande det orsakat. Visst är det barn vuxna ger sig på med det menar jag 0-12 så kan ja förstår de kanske kan vara en bra ide. Fast när det gäller tjejer och killar som ändå har sex ser jag inte problemet varför dem inte skulle få ha det med någon dem är attraherade av oavsett ålder ? Snacka inte om Lagen med mig, för den skiter Sara och Patrik fullständigt i med tanke på deras förflutna.
Senast redigerad av Ecofriendly 2022-06-14 kl. 13:43.
Citera
2022-06-14, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Jag menar det! Så exponerade som man är lär alla myndigheter sitta som gamar. Liksom vissa belackare här inne hellre ser ett snedsteg av dumpen som de får hata på än njuter av att sen en man på jakt efter barn åka dit.

Jo myndigheterna bevakar varenda millimeter som Dumpen tar. Mycket påtryckningar från pk-håll också.

Finns det skvaller från Dumpens festkväll igår i Stockholm? Patrik är inte känd för att gå hem tidigt så att säga.
Citera
2022-06-14, 13:46
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Du kan inte be folk att acceptera att hon har "sonat sina brott" medan hon själv håller män skyldiga för resten av deras liv med en evig uthängning oavsett vad männen gör för att "sona sina brott" som aldrig inträffade.

Du har verkligen pajjat skivan! Men du vet inte allt om gäddorna, så kan du bara ge dig. Du kör med någon form av hjärntvätt: Sara är......
137 inlägg just nu med typ samma text, väldigt enformigt.

Vad gör du själv för att skydda barn mot pedofiler?
Citera
2022-06-14, 13:48
Medlem
CudLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vilka personer menar du då? Namn tack! Gärna ett tiotal eller helst fler. Hundra kanske. Det vore ju en bra början. Nu ska vi få det här att växa, och det på ett bra sätt. Vi väntar på att du styr upp nu.

Hade jag vart intresserad och känt att jag hade kapacitet att styra upp något själv så hade jag gjort det?

Jävligt konstigt resonemang att bara för att man inte har tilltro till en tjackis från hässleholm att göra saker på rätt sätt så ska man göra det själv. Funkar inte riktigt så gubben.
Senast redigerad av CudLife 2022-06-14 kl. 13:50.
Citera
2022-06-14, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Är det detta Samhälle vi vill leva i verkligen? Att hänga ut folk för nöjets skull, kom inte med skitsnack som att man måste vet vilka de är. Köper inte den iden, finns bättre sätt att jobba emot Pedofileri. Dessutom är det väl ganska få pedofiler i dumpen?

Större delen av dem som hängs ut är väl bara lite omoraiska lagbrytare som någon anna i tråden sa? Lagen verkar ju inte Sara eller Patrik för den delen bry sig om, så varför ska en lag helt plötsligt vara så viktig för dem?

Om man njuter av att se familjer få sina liv förstörda är man verkligen bättre människa själv? Visst ska man väl försöka jobba emot att hindra barn ifrån att bli utsatta, det är väl bra man lägger ner tid på det. Även mer forskning behöver läggas kring ämnet. Pedofil är ju inget naturlig tillstånd direkt. Dock till er som älskar Dumpen har jag dåliga nyheter för er,det är inte pedofil att attraheras av unga tonårs tjejer. Oavsett vad Lagen och Moralen säger.

Så långt som människan har kommit i utvecklingen och vi lär oss mer och mer om våran egen historia och hur våra kroppar fungerar och vad som är naturligt och inte.

Det förvånar mig att inte mer inser hur naturligt det är för en man att tända på en 14 åring tjej eller tvärt om att en äldre kvinna tända på en vältränad kille i tonåren. Detta är någon som pågått i tusentals år. Ska människan bara förväntas att bli av med en attraktion den haft under hela människans historia?

Dumpen räddar ingen alls. Tvärt om så förstör dem ju för barn som råkar illa ut på grund av deras Pappas synder. Om man nu ens vill kalla det synder? Dom som sökt kontakt med minderåriga i Dumpen har ju sökt efter frivilligt sex. Bara de låter kanske fel i mångas öron fast man måste förstå att tjejer i tonåren är inga barn.

Sara och Patrik borde lida rättsligt och ekonomskt för det lidande det orsakat. Visst är det barn vuxna ger sig på med det menar jag 0-12 så kan ja förstår de kanske kan vara en bra ide. Fast när det gäller tjejer och killar som ändå har sex ser jag inte problemet varför dem inte skulle få ha det med någon dem är attraherade av oavsett ålder ? Snacka inte om Lagen med mig, för den skiter Sara och Patrik fullständigt i med tanke på deras förflutna.
Jo tjejer som är 13 år är i lagens ögon barn eller är det bara när det gäller sex 13-14-åringar ska ses som vuxna men när de i samma ålder begår brott ska ses som barn .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in