2022-06-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon som talade ut i etc berättade alldeles själv att hon inte kunde klara lånen på bostaden på egen hand , dessutom hade hon sagt upp sig från sitt jobb och var föräldraledig .
Hon hade varit i samma situation utan publicering på Dumpen eftersom det hade räckt med info om mannens chattandet och tänkta möten för att han skulle fått lämna hemmet

Ja, det är inte alla som klarar bolån själva, faktum är att dom flesta som gör slut behöver sälja bostad. Svårt att tänka klart när man befinner sig under extrem stress och press.
Och det är intressant hur du smutskastar kvinnan, under ett extremt stort trauma i hennes liv så gör hon allt rätt medan Sara själv under trauman knarkade, riskerade medmänniskors liv i rattfylla, begick extremt många brott och så vidare.
Citera
2022-06-14, 12:19
Medlem
Saras egne ord om sin bakgrunn
https://dumpen.se/2022/06/14/misogyna-maffian-har-talat/
Citera
2022-06-14, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Ja, det är inte alla som klarar bolån själva, faktum är att dom flesta som gör slut behöver sälja bostad. Svårt att tänka klart när man befinner sig under extrem stress och press.
Och det är intressant hur du smutskastar kvinnan, under ett extremt stort trauma i hennes liv så gör hon allt rätt medan Sara själv under trauman knarkade, riskerade medmänniskors liv i rattfylla, begick extremt många brott och så vidare.

Det är du som får det att låta som om att dumpens publicering gjort att bostaden måste lämnas när det istället är så att det behövs mer än en inkomst för att klara av att betala för bostaden.
Nästan man skulle kunna tro att om dumpen bara skickat filmer och chattar till anhöriga så skulle det bara dras ett streck över detta och familjelivet fortsätta som vanligt
Citera
2022-06-14, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är du som får det att låta som om att dumpens publicering gjort att bostaden måste lämnas när det istället är så att det behövs mer än en inkomst för att klara av att betala för bostaden.
Nästan man skulle kunna tro att om dumpen bara skickat filmer och chattar till anhöriga så skulle det bara dras ett streck över detta och familjelivet fortsätta som vanligt

Om du läser min min historik på den här sidan så är det tydligt att jag själv är anhörig till en som har hängts ut på Dumpen. Vi har tagit avstånd från personen helt och hållet men när det väl kom ut på orten har det landat i att ett barn har slagits i skolan och mobbats på grund av sin fars skit och även ett barn som inte är välkommen till sitt idrottslag mer och en expartner som knappt vill gå ut och vi letar febrilt efter ett nytt boende åt familjen som har gått under totalt. Detta är farligt mot oskyldiga offer och anhöriga, speciellt barnen som existerar på riktigt medans Dumpens barn inte gör det.

Så jag vet vad detta landar i, du kan näthata och skriva lögner om oskyldiga offer till dessa män men du spekulerar och ljuger bara.
Citera
2022-06-14, 12:32
Medlem
Citat:
Du kan inte be folk att acceptera att hon har "sonat sina brott" medan hon själv håller män skyldiga för resten av deras liv med en evig uthängning oavsett vad männen gör för att "sona sina brott" som aldrig inträffade.

Det är väl bra att pedofiler hängs ut eller hur?
Citera
2022-06-14, 12:37
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Det är väl bra att pedofiler hängs ut eller hur?

Min herre, du är en idiot.

Det är bra om barn inte utsätts för övergrepp. Att hänga ut pedofiler är nöje för pöbeln, det räddar inga barn.

Det Dumpen gör är att hänga ut pedofiler, sexmissbrukare och svagbegåvade. På köpet begår Dumpen egna övergrepp mot barn.
Citera
2022-06-14, 12:49
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterkaffe
Men styrs inte då den här "oberoende" median av intresset från de som swishar istället? Och det behöver väl fortfarande inte gå till hennes privata konto utan ett konto som är kopplat till dumpen som organisation.
Det kommer nog så småningom ska du se. Alla medier har såklart intressen. Men bättre ha tusen intressen så man kan verka mer fritt än en låt oss säga tung finansmagnat
Citera
2022-06-14, 12:51
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CudLife
Vad menar du skulle vara en osanning i sammanhanget? Det låter som att du greppar efter halmstrån.
I ditt citat menar jag bara att det var trist. Inget nytt. Dessutom håller nån på säger att det dumpen är bra. Då rättar de honom 🤣
Citera
2022-06-14, 12:52
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Nej, hennes privatekonomi är verkligen inte ointressant, Dumpens pengar går rakt in i hennes privata bankkonto.

Där tycker vi annorlunda men det blir nog ett AB framöver för lägre beskattning. Så då blir du nog nöjd
Citera
2022-06-14, 12:55
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Där tycker vi annorlunda men det blir nog ett AB framöver för lägre beskattning. Så då blir du nog nöjd

Hur har hon betalat in pengar på de pengar som kommit in? I vilket bolag är det redovisat?
Citera
2022-06-14, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans

Det har gått ett år redan, inte nog med att Dumpen inte har löst ett företagskonto. Dem har startat ett kryptokonto, härligt!
Citera
2022-06-14, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Min herre, du är en idiot.

Det är bra om barn inte utsätts för övergrepp. Att hänga ut pedofiler är nöje för pöbeln, det räddar inga barn.

Det Dumpen gör är att hänga ut pedofiler, sexmissbrukare och svagbegåvade. På köpet begår Dumpen egna övergrepp mot barn.

Idiot är jag möjligt. Men inte våldtäktsman iaf.

Det är väl bra att allmänheten varnas? Ta migrän-hen-martin som exempel. Ingen vettig människa kommer ju låta sina barn vara i närheten av hen-peddot nu😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in