Där jag rör mig hör jag mer periodvis mer språk jag inte förstår än svenska. Jag har tillbringat en stor del av mitt liv utanför Europa och gillar andra kulturer. Men i Sverige har man avsiktligt skapat konflikt mellan folkgrupper. Paludan får härja och bränna koraner. Olika folkslag berättar hur hatade kurderna är och kurderna själva berättar hur hatade de är. Massinvandring är naturligtvis en riggad metod som förmodligen använts för att ta över länder i tusentals år, sedan religionerna uppfanns. Romarriket togs även över med bl.a Pride-agenda.
De som protesterar mot folkutbytet kallas rasister fast ingen direkt bryr sig om vilken hudfärg andra har. Men ett land kan helt köras i botten av korrumperade politiker om befolkningen ligger i inbördes konflikter.
Musk och andra Internettroll skriver att olika länder är hotade av underbefolkning. Givetvis är det tvärtom. Befolkningsexplosion och massinvandring gör att de utvecklade länderna i Europa och deras befolkningar slås ut. Resurserna räcker inte. (Det räcker inte att det finns tomma ytor som Reinfeldt påstod under sin legendariska flygtur över Sverige.)
Landet skall vara så överbefolkat att folk slåss om få säga upp sina fackliga rättigheter och jobba på företag i Musks anda. Northvolt får miljarder av våra pensionspengar och EU-pengar, öppnade vid nyår, har 1000 anställda men har inte producerar någonting. De skyller på att Sverige har för
låg invandring för att de skall kunna anställa!
För att uppnå en global diktatur måste alla länder ha lika dåligt. Välskötta och högt utvecklade länder som de nordiska måste därför köras i botten. Sverige har fallit snabbast. Ingen får sköta sina uppgifter bra eftersom alla lokala förbättringar hotar den globala diktaturen. Landet måste fungera dåligt så att vi ogillar det och oss själva.
Folk måste isoleras. Flygskam trodde ingen på så då låste man fast oss med Corona och nu sänker man Arlanda samt sprider kallt krig. Hat sprids mellan unga och gamla och mellan kvinnor och män.
Storföretagen har tagit över genom EU och utplåning av gränser. Konkurrensen mellan företagen har upphört och deras anställda har inga motiv att attrahera kunder. Istället har de order att upprätthålla konflikter i samhället eftersom företagen numera tar våra pengar via EU och konflikterna gör att befolkningen inte kan enas mot våra korrumperade politiker. Fast helst skall alla sitta hemma för att undvika att bli skjutna eller smittade och shoppa med ett klick. Möjligen köpa hund eller gå runt med nacken nedböjd över telefonen.
För att göra folk beroende av företagen lägger man ned fackföreningar, skapar krig, energikris och inflation. EU kommer förmodligen att kräva in nya jättebelopp för att bygga upp Ukraina (=muta deras företag och politiker).
Hat mot Ryssland och kallt krig även mot Kina gör att vi måste lyda USA och bl.a gå med i NATO. Hat inom den splittrade befolkningen gör att det förefaller omöjligt att samla landet igen.
Jag tror jag avslutar här, på samma sätt som Trump ibland gjorde när han talat om att göra Amerika "great" igen:
Annars är allt bra