Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-13, 19:37
  #121
Avstängd
pruttlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoInferno9
Hur behandlas minoriteter i MÖ? De förföljs och hatas. Sverige kommer bli likt MÖ fast utan sand och det är därmed helt rimligt att anta att svenskarna kommer gå samma öde till mötes.

(NSWF) https://youtu.be/tOz6H51NmJY?t=275 MÖ är väl snäppet bättre kanske.

Jämför https://www.youtube.com/watch?v=-gefqnqIuDE med https://youtu.be/awpnsGl08bc?t=4014

Det är klart som fan att kvalitén på människorna vi tar in (oavsett etnicitet) får manifestationer i vårt samhälle. Fyfan vad vi har misslyckats med det här...
__________________
Senast redigerad av pruttler 2022-06-13 kl. 19:43.
Citera
2022-06-13, 21:42
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Ett lands framgång avgörs i huvudsak av dess befolkning.
Just detta har jag ofta lyft fram , ett stort problem är att etablissemanget tror att de kan skapa ett nytt Sverige med vilket folk som helst, de tycks tro att det är de som har skapat Sverige när det i själva verket är det svenska folket.
De tycks tro att vi är som svarta och vita får som kan blandas hur som helst.
En svår hybris är vad det är, ett par rejäla käftsmällar är vad äcklen behöver.
__________________
Senast redigerad av kroppskultur 2022-06-13 kl. 22:05.
Citera
2022-06-13, 21:46
  #123
Medlem
hashs avatar
Nordens arab-land Sverige är fukkkked för alltid.
Dröjer inte många år innan våra grannländer stärker sina gränser mot Sverige ännu mera.
Citera
2022-06-13, 21:54
  #124
Medlem
flaflefloweys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Jag pratar inte om att jag skulle bli utbytt. Jag har redan fru och barn och jag är inte ens en tiondel skandinavier. Jag pratar om en utveckling i Sverige där befolkningen går från en generellt ganska begåvade och välskötta människor, till att bestå utav nästan bara folk som firar studenten med att blockera tunnlar (varför?!) och tänder på bengaler och smällare där samtidigt som man skriker "WÖÖÖÖ WÖÖÖÖÖÖ WÖÖÖÖÖÖ".

Så har vi underbara rinkeby också med alla raketforskare och nationalskatt till musiker också. Välspenderade skattepengar.

Det handar om att jag ser ett ganska fint land förfalla till någonting antisocialt och dysfuntionellt.

Jag har ingenting alls emot invandring eller invandrare i sig och jag är väldigt ointresserad av etnecitet. Alla etneciteter är väl något annat om ett par tusen år, så har det alltid varit (ingen etnicitet består) och vi lär ju vara väldigt uppblandade i framtiden överallt (så har det alltid varit). Men man behöver bara för det inte importera den sämsta sorts genetik den här planeten har att erbjuda, i stora stora mängder, och intala sig att det inte får några konsekvenser.

Jag ser på individen. Individens karaktär och roll i samhället. Det råkar bara vara så att den typ av import vi har är till för stor del av mycket dålig kvalité. Inavlade ******r och ******r och tiggare som bor i tält i skogen och bara går runt och säger "hej hej" och skitar ner våra skogar med plastpåsar som de bajsar i och lämnar efter sig.

Varesig du vill det eller ej så får det konsekvenser om du har stora grupper lågbegåvade och omotiverade slöfockar eller till och med gangsters som bara är samhället till last. Om de inte ens förtjänar sin plats i samhället, varför ska vi då ha dem här? Vi tar in så mycket mer skit än bara flyktingar som verkligen förtjänar hjälp.

Svensk invandringspolitik är alldeles för obalanserad med grova konsekvenser på både kort och lång sikt.

TS, du är själv en invandrare som jag förstår. Kan inte du vara en förebild för oss andra och återvadra till ditt hemland, jag lovar vi kommer att följa efter dig.

Jag tror att Sverige skulle må bra från att inte ha folk dom du här, full av hat och antar inte bidrar till något utveckling. Personer som du lever på vad andra har åstadkommit och själva är loser
__________________
Senast redigerad av flafleflowey 2022-06-13 kl. 22:32.
Citera
2022-06-13, 21:57
  #125
Avstängd
pruttlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Just detta har jag lyft fram ofta, ett stort problem är att etablissemanget tror att de kan skapa ett nytt Sverige med vilket folk som helst, de tycks tro att det är de som har skapat Sverige när det i själva verket är det svenska folket.
De tycks tro att vi är som svarta och vita får som kan blandas hur som helst.
En svår hybris är vad det är, ett par rejäla käftsmällar är vad äcklen behöver.

Jag tror att invandring har förgyllt sverige. Vi har fått in intressanta och bra människor. Lite genetisk uppblandning kan också vara fördelaktigt. Man vill inte sluta upp genetiskt som samerna - det evolutionära trycket och någorlunda genetisk diversifiering måste finnas där. Men det är just skräpet, och mängderna av skräp, vi tar in.

Vi är nu över 100 sandnegrer per 1000 invånare som håller på så här: https://youtu.be/tOz6H51NmJY?t=275 , och då har jag naivt och felaktigt räknat med att 2/3 av invandringen varit européer.

Tänk om vi hade tagit hit välutbildade österikare istället, eller högutbildade mellanöstare när mellanöstern är under en konstant brain drain? Istället tar vi emot mellanösterns bottenskrap istället medan de välutvecklade sandfolket drar till Usa, Canada, Österike, Scweiz, Asien m.m.

Nu är det lite för sent, för varför skulle folk nu för tiden vilja flytta från fungerande euroéeiska länder till Sverige?
Citera
2022-06-13, 22:00
  #126
Avstängd
pruttlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flafleflowey
TS, du är själv en invandrare som jag förstår. Kan inte du vara en förebild för oss andra och återvadra till ditt hemland, jag lovar vi kommer att följa efter dig.

Jag tror att Sverige skulle må bra från att ha såna folk dom du här, full av hat och antar inte bidrar till något utveckling. Personer som du lever på vad andra ha åstadkommit.

Lovar du? Om jag flyttar härifrån till Sydafrika, hänger ni andra *igg*rs med mig då och lämnar Sverige ifred? Vi kan bränna bilar tillsammans i Sydafrika! Vi kan gnida våra rumpor mot häxor https://youtu.be/tOz6H51NmJY?t=275

Vi kan ta afrika till rymden! https://www.youtube.com/watch?v=7TI9ixb-a5M
Citera
2022-06-13, 22:10
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Ett lands framgång avgörs i huvudsak av dess befolkning.

Nu har vi invandrarrelaterade niggerghetton, kriminalitet, gangsterkultur, droger, islam, kusingifte, hederskultur, sverige-förakt, förödelse av allmän egendom för skojs skull, genetiskt förankrad låg intelligens med hög aggressivitet, inkompetens, korruption med mera. Det myglas mer och sprudlar av offentliga missförhållanden och inkompetens när samhällsfunktioner nu ligger i tvivelaktiga människors händer. Missförhållande i äldervården där pengarna går till knark och horor, ledsagare som våldtar brukare, .. vi har fått allt för mycket smutsigt folk in i samhället.

Nu behövs nya åtaganden som annars inte ska behövas när en befolkning är någorlunda sansade och begåvade: terrorister och gängkriminella som bränner upp samhället bara för att de har tråkigt.

Jag sitter bara och väntar på att det en dag ska sitta en massa skojpartier i riksdagen någon generation framåt som får dagens riksdag att blekna i jämförelse, för då är det tok-kört. Ja, alltså vår rikstag fyllda med diverse diskoturkar som sitter och skriker "abooooooo, svennar fan, brushan.. käften talmannen" i riksdagen.. för den dagen är vi helt körda sedan länge.

Kan Sverige återhämta sig och i så fall hur?

Medel-IQ:n på den etniske skandinavien ligger nånstains på top 1-10 i världen. Om vi inte med en relativt begåvad befolkning klarar att styra upp det här nu, hur fan ska Sverige klara sig längre fram? Är det ens möjligt? Eller är Sverige dömt till att falla samman till ett u-land? Svenskar är nästan en minoritet i landet redan idag och SCB har ju kommit fram till att Sverige kommer att vara en minoritet typ år 2040 eller någonting sådant.

Åter igen, ett lands framgång avgörs i huvudsak av dess befolkning. Kan Sverige återhämta sig och bli någonting trevligt igen? Just nu har det till en allt för oroande grad blivit skandinaviens skithåla.
Finns en enda chans och det är om AfS kommer in i riksdagen.
Att sossarna stoppas av alliansen redan detta val och att vi går ur EU omedelbart.
Vi måste ta tillbaka makten till vårt land och vår befolkning.
En snabb återvandring för 2-3 miljoner människor som inte skall vara här är ett måste för att rädda Sverige.
Citera
2022-06-13, 22:30
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Jag tror att invandring har förgyllt sverige. Vi har fått in intressanta och bra människor. Lite genetisk uppblandning kan också vara fördelaktigt. Man vill inte sluta upp genetiskt som samerna - det evolutionära trycket och någorlunda genetisk diversifiering måste finnas där. Men det är just skräpet, och mängderna av skräp, vi tar in.

Vi är nu över 100 sandnegrer per 1000 invånare som håller på så här: https://youtu.be/tOz6H51NmJY?t=275 , och då har jag naivt och felaktigt räknat med att 2/3 av invandringen varit européer.

Tänk om vi hade tagit hit välutbildade österikare istället, eller högutbildade mellanöstare när mellanöstern är under en konstant brain drain? Istället tar vi emot mellanösterns bottenskrap istället medan de välutvecklade sandfolket drar till Usa, Canada, Österike, Scweiz, Asien m.m.

Nu är det lite för sent, för varför skulle folk nu för tiden vilja flytta från fungerande euroéeiska länder till Sverige?
Jag arbetar ofta med utbildade invandrare och det är ingen rolig sysselsättning, de är ofta prestigefulla och orealistiska sin utbildning till trots.
Svenskar med gymnasieutbildning är oftare mer kompetenta och har lättare att se realistiskt på saker och ting.
Vi behöver absolut inte invandrare från MENA för att förgylla tillvaron i Sverige.
Citera
2022-06-13, 22:35
  #129
Medlem
flaflefloweys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Lovar du? Om jag flyttar härifrån till Sydafrika, hänger ni andra *igg*rs med mig då och lämnar Sverige ifred? Vi kan bränna bilar tillsammans i Sydafrika! Vi kan gnida våra rumpor mot häxor https://youtu.be/tOz6H51NmJY?t=275

Vi kan ta afrika till rymden! https://www.youtube.com/watch?v=7TI9ixb-a5M

Om du är vit så har du inte plats i Sydafrika, återvadra till Nederländerna. Jag tror inte Sydafrika skulle ta dig tillbaka oavsett inte en loser som du.
Citera
2022-06-13, 22:43
  #130
Medlem
rtyuios avatar
Svar Nej. Vi har så mycket skräp i vårt land så det är nog kört för all framtid.
Citera
2022-06-14, 07:56
  #131
Avstängd
Tyvärr är det för sent, de har helt enkelt blivit för många - samtidigt som vi fortsätter pumpa in över 100k nya årligen. Om bara typ 10-20 år så utgör de 50% av befolkningen eller mer.

Alla våldtäkter, förnedringsrån, bomber med mera är bara en liten försmak på vad som komma skall. De vill se alla oss svenska "otrogna horor" utan huvuden, innerst inne, tro det eller ej. Det faller naturligt för dem i deras tro på profeten och kalifatet - alla ickemuslimer måste raderas. Deras bestialiska hat och rasism är det värsta som existerar inom mänskligheten, hitler är dagisnivå i jämförelse.
Man hade gjort mänskligheten en gigantisk tjänst i det långa loppet om man gasat ihjäl varenda jävla muslim som existerar. Varenda EN. De är cancer, skadedjur och kommer döda dig och din familj när de får chansen.

Detta kan bara sluta med ett extremt jävla blodbad och miljontals döda, hade ni sett framtiden i en spåkula så hade ni skitit på er.

Glöm inte heller bort den riktiga boven, de som ligger bakom allt.
Muslimerna används bara som biologisk krigsföring... hursomhelst så är det för sent.
__________________
Senast redigerad av pungfittan 2022-06-14 kl. 08:03.
Citera
2022-06-14, 08:27
  #132
Avstängd
pruttlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flafleflowey
Om du är vit så har du inte plats i Sydafrika, återvadra till Nederländerna. Jag tror inte Sydafrika skulle ta dig tillbaka oavsett inte en loser som du.

Jah jah, spelar roll. Du påstod att ni andra niggers skulle hänga på om jag drog från Sverige. Men drar du tillbaka till afrika om jag återvandrar till Negerländerna då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback