Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Kanskje var det slik:
TH på vei ut: - Det blir ikke hyttetur før i morgen. Du kan gi beskjed om å sitte barnevakt likevel i kveld.
AE i SMS like etter: Vi skal visst ikke dra før i morgen (...) Da kan jeg jo være barnepike i kveld/natt.
Noe har fått AE til brått å endre avreisetidspunkt, bare i løpet av få minutter.
Dette bestemte neppe AE og TH var den siste hun snakket med dette om før han dro.
Eller det var slik:
TH: Nu drar je på jobb. Noen må lissom tjene penger her så vi har råd til pålegg på brødskiva!! Vi må ikke bli fattige slik mor min var.
AEH: Ja kom deg avgårde! Du er sent ute. Men husk nå på å ringe om ca 1 time slik vi avtalte.
TH: Å ja, den hytteturen. Den hadde je nesten glemt. Je ringer om 1 times tid. Tar kjerra i dag siden je e seint ute.
AEH: Hvis du glemmer ting må du skrive det opp i notatboka di! Kom deg avgårde nå, har mye å gjøre i dag! (Hehehe, nå blir det playback for den urettferdige ektepakten
TH: Hade på badet!
AEH i SMS like etter:*Vi skal visst ikke dra før i morgen (...) Da kan jeg jo være barnepike i kveld/natt.
Bank bank på vinduet!
AEH: Kom inn GM, alarmsystemet er utkoblet og gamlingen er dratt på jobb. Vi kan jobbe i fred
AEH: Humrer og synger en sang:
"Stage blodspor i trappen
Nå skal gubben i fengsel
Stage stage slepespor
Nå skal gubben i fengsel"
AEH: Jeg kler av meg klærne og tar frem dette morsomme kostymet. Nå skal jeg kle meg ut og forsvinne som en heks på halloween!
AEH: Vi må huske på å låse inn Tassen. Hvor er den? Å nei, den har gjort fra seg i 2.etg fordi den ikke fikk morgenturen sin. Skal hente den ned til 1 etg og låse den inn!
"Raske skritt med AEH's telefon rett i forkant av kl 10.06"
Kl 10.06: TH ringer hjem etter ca 1 time
Kl 10.07: Telefonen blir lagt på TH's side av bordet før AEH og GM drar ut av S4.
Men
GM går tilbake inn i gangen og legger trusselbrev på stolen (9 Sprox avtrykk "inn og ut av gangen")
Politiet: Hmmm. TH må ha utsatt den hytteturen rett før har dro på jobb, og så ringte han hjem etter ca 1 time. I tillegg ble telefonen lagt i ro på bordet rett etter at han dro på jobb. Slepespor på badet tyder på kveling!
Det MÅ være ektemannen som står bak dette drapet!! Han drepte henne og fingerte en kidnapping for å skjule det.
Vi skal jobbe natt og dag for å få brikken "TH skyldig" spikret fast i noe, om det så må være halsbåndet til Tassen!!