2022-06-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Att han har en dotter i USA som han inte vill kännas vid är dock legit kritik mot hans person. Vilken skitmänniska man måste vara om man för det första är otrogen och för det andra låter ett barn växa upp utan sin pappa.
Vet man verkligen att det stämmer? Vet att det är en kvinna på Twitter som hävdar det men behöver ju inte vara sant för det.
Citera
2022-06-12, 21:51
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Vet man verkligen att det stämmer? Vet att det är en kvinna på Twitter som hävdar det men behöver ju inte vara sant för det.

Hade det inte stämt hade han nog stämt henne. Det är trots allt USA.

Jag är till 95% säker att det stämmer.
Citera
2022-06-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13

Det är sant. Samtidigt skulle det väl bli mer skriverier och skit om han stämde nu bryr sig någon knappt.
Citera
2022-06-13, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13

Ditt argument går även bra att vända på. Hade det stämt så hade hon stämt honom.

Han är ju åtminstone ekonomiskt framgångsrik fotbollsspelare och amerikanska regler är ganska tydliga?

Jag har ingen aning om vad som är sant, men faderskapstest är ganska enkla.
Citera
2022-06-13, 17:23
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Ditt argument går även bra att vända på. Hade det stämt så hade hon stämt honom.

Han är ju åtminstone ekonomiskt framgångsrik fotbollsspelare och amerikanska regler är ganska tydliga?

Jag har ingen aning om vad som är sant, men faderskapstest är ganska enkla.

Går ju att muta någon till tystnad med.
Citera
2022-06-22, 19:52
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Vår nya storstjärna har gjort sin första träning med AIK.

https://pbs.twimg.com/media/FV3OBxTX0AAy9HC?format=jpg&name=medium
Citera
2022-06-22, 21:23
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Vår nya storstjärna har gjort sin första träning med AIK.

https://pbs.twimg.com/media/FV3OBxTX0AAy9HC?format=jpg&name=medium
Åh herregud. Aja så länge han presterar så...
Citera
2022-06-23, 02:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Åh herregud. Aja så länge han presterar så...

Vad är grejen? Han är liksom inte 20 längre. Är övertygad om att han kommer göra mål. Förstår inte oron. MFF tog hem en Rosenberg som knappt gjort mål på 4-5 år. Många trodde han skulle floppa. Men alla såg hur viktig han blev. Orätt dessutom med en bild sådär. Han är långt ifrån överviktig. Tro mig springer på han då och då.
Citera
2022-06-23, 08:48
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vad är grejen? Han är liksom inte 20 längre. Är övertygad om att han kommer göra mål. Förstår inte oron. MFF tog hem en Rosenberg som knappt gjort mål på 4-5 år. Många trodde han skulle floppa. Men alla såg hur viktig han blev. Orätt dessutom med en bild sådär. Han är långt ifrån överviktig. Tro mig springer på han då och då.
https://www.fotbollskanalen.se/svenska-spel/oddset/lang-startstracka-for-guidetti-malsnal-sasong/
Citat:
John Guidetti under 5,5 mål @ 2,05

Allsvenskan är helt klart en profil rikare efter att John Guidetti har skrivit på för AIK. Det blir första gången som strikern spelar i vår svenska serie på över ett decennium och det blir oerhört spännande att se vad han kan prestera i den svarta tröjan. AIK-fansen hoppas såklart att han ska bli en riktig frälsare och framför allt bli den målskytt som Gnaget i mångt och mycket saknat. Jag ställer mig dock tveksam till den saken.

Guidetti är en fantastisk avslutare och han kommer ge 100 procent i varje situation, det kan AIK vara säkra på, men frågan är hur det står till med skärpan. Han har trots allt inte spelat speciellt mycket fotboll de senaste åren och mellan hösten 2018 och våren 2022 har han bara noterats för sex ligamål i de klubbarna han tillhört. Visst är Allsvenskan ett rejält steg ner jämfört med La Liga, men det är inga småfeta amatörer Guidetti ställs mot.

Jag tror att guldhjälten från U21-EM 2015 behöver en relativt lång startsträcka innan han börjar leverera och att vi först nästa år får se den riktiga John. Jag väljer därför att klicka i under 5,5 mål till det fina oddset 2,05. Notera dock att Guidetti måste finnas med i matchtruppen den 17:e juli. Annars voidas spelet.

Bara att lassa in pengar då?
Citera
2022-06-23, 10:27
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Nu har du visat dig att kunna 0 fotboll men det är ett fett (no guidetti intended) hån att ta upp dessa två i samma mening.

Rosenberg var Dels i bättre form och hade något som inte går köpas för pengar eller i Guidettis fall skådespela sig fram, dvs ett hjärta och glöd för klubben MFF.

Och 1 med nuvarande fysiska status kommer han direkt börja i motvind.

Och 2 nej ingen annan klubb hade velat lägga så
Mycket miljoner på honom och inga andra fans här är varken rädda eller avundsjuka vi skrattar åt det hela med hån i tonen inte rädsla.

Lycka till
Citera
2022-07-02, 00:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Nu har du visat dig att kunna 0 fotboll men det är ett fett (no guidetti intended) hån att ta upp dessa två i samma mening.

Rosenberg var Dels i bättre form och hade något som inte går köpas för pengar eller i Guidettis fall skådespela sig fram, dvs ett hjärta och glöd för klubben MFF.

Och 1 med nuvarande fysiska status kommer han direkt börja i motvind.

Och 2 nej ingen annan klubb hade velat lägga så
Mycket miljoner på honom och inga andra fans här är varken rädda eller avundsjuka vi skrattar åt det hela med hån i tonen inte rädsla.

Lycka till

Jag kan mkt fotboll. Jag tror Guidetti kommer göra succé. Tiden får utvisa.
Citera
2022-07-02, 00:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Guidetti kan nog bli bra på sikt, men han spelar in 4x90 min mellan 17-27 juli. Kan mycket väl bli Kimpioka och t o m Henry Meja i ECL-kvalet.

Knappast va? Varför talar du aldrig om att du är en låtsas djurgårdare från Växjö? Du är DIF’s svar på drogba02. Guidetti kommer visa klass jag är ej orolig. Mer tveksam till kina proffset som på ålderns höst lämnade ”Stockholms stolthet” för cashen måste ju in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in