2022-06-12, 06:36
Medlem
Var någon av ronderna där Santos inte gjorde så mycket av sitt övertag.
48-47 till kan jag förstå att man ger både egentligen. Men 49-46 till Valentina var ju verkligen fel.
Trodde Santos skulle vinna på KO/TKO men det var mest för jag tror Valentina börjar bli klar med detta och fokus flyttas till filminspelningar och annat.
Tror det blir ett försök att bli dubbelchamp innan hon lägger av snart.
Citera
2022-06-12, 06:45
Medlem
Underbar första rond mellan Jiri vs Glover
Citera
2022-06-12, 06:49
Medlem
Härlig fight där båda har fina stunder.
Citera
2022-06-12, 06:51
Medlem
Jiri plockar isär Glover i 3.50,,sen hallar han o Glover får överläge,får in en armbåge från helvetet och vittnar Jiri i ögat
Citera
2022-06-12, 06:54
Medlem
Glovers näsa e sönder...
Citera
2022-06-12, 07:09
Medlem
Vilken jäkla fight,har fan ingen vinnare förutom fansen i denna fight..Glover tappa
Citera
2022-06-12, 07:11
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Vilken jäkla fight,har fan ingen vinnare förutom fansen i denna fight..Glover tappa

Det är nog årets fight för min del iaf. Trodde aldrig Glover skulle överleva så länge man han var ju på gång att vinna tom. om han inte klappat.
Citera
2022-06-12, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Det är nog årets fight för min del iaf. Trodde aldrig Glover skulle överleva så länge man han var ju på gång att vinna tom. om han inte klappat.
Utan tvekan,men Jiri är en så jäkla akward fighter, kul som fan se .men gud vad han tar smällar
Citera
2022-06-12, 07:55
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Utan tvekan,men Jiri är en så jäkla akward fighter, kul som fan se .men gud vad han tar smällar

Sitter precis på en amerikansk UFC chat där vi är flera som spekulerar om vad en som Trevor Whitman skulle betyda för Jiri som tränare. Personligen tror jag han skulle kunna göra honom ostoppbar.
Citera
2022-06-12, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Sitter precis på en amerikansk UFC chat där vi är flera som spekulerar om vad en som Trevor Whitman skulle betyda för Jiri som tränare. Personligen tror jag han skulle kunna göra honom ostoppbar.
Det skulle va otroligt spännande,,men tror ändå inte de finns nån just nu i lwh som tar honom..Janne ,nej,Rakic nej..vem finns mer?
Citera
2022-06-12, 12:36
Medlem
Mx_1337s avatar
Underhållande main event. Tycker Teixeira lägger upp sin förlust mer än Prochazka sätter sin vinst. Glover gör allt för att vinna den matchen flera gånger om, bara för att ge bort den med ett par rejäla misstag i rond 5.
Hoppades på att Glover skulle vinna via sub eller tillochmed lyckas smälla Jiri (som är väldigt wreckless, dålig defensiv, vilket gjort att han redan varit i många krig). En mer precis striker, explosiv brottare eller en Glover som inte är 42 år hade slagit honom.
Ett jävla hjärta dock. Sätt honom med en bra tränare (någon nämnde Trevor Whitman) och han kan säkert bli ljusår bättre. Potentialen finns.

LHW-divisionen är mycket sämre numera än för några år sen. Alla är bra fighters och underhållande champs, men Blachowicz, Teixeira och Prochazka har bytt titeln inom loppet av något år. Ingen av dem, med dessa insatser, har sett ut att ha kunnat haft en chans mot Jones eller Cormier, t.ex.

Shevchenko börjar bli i slutet av sin prime som det ser ut. Tillräckligt för att vinna 48-47, men inte mycket mer.
Zhang Weili lär väl slå sönder Carla Esparza och återta bältet.
Citera
2022-06-12, 13:34
Medlem
det blev verkligen ingen promenad i parken för Prochazka!

han var egentligen nära att torska mot Reyes med. inte ens när Prochazka får matchen precis dit han vill är han övertygande favorit. jag tror inte han blir långvarig, men att ha hållt bältet en gång är ingen dålig bedrift det heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in