Citat:
Ursprungligen postat av
bobo909
UFC 287 kortet borde ju locka även dig?
https://www.sherdog.com/events/UFC-2...esanya-2-96031
Huvudkortet är rätt bra, minst sagt.
Yanez som är riktigt jävla bra och underhållande blir testad mot
Font.
Även riktigt spännande att se
El Niño mot
C. Rodriguez, främst efter barnets avslut i senaste.
Holland mot
Ponzinibbio kan bara bli underhållande.
Självklart lockar det, men eftersom jag anser att Masvidal är skräp så lockar det mindre än för många andra. Ser många påstå att UFC 287 är det bästa kortet av 284-287, vilket jag absolut inte håller med om.
Tror faktiskt Izzy vinner denna rematch, och sen får vi ytterligare en rematch kanske?

Vinner inte Izzy är det bara att invänta att Pereira får spö av typ Whittaker?
Yanez är intressant ja.
Barnet däremot är jag inte helt såld på, vägrar hoppa på hypetåg när det kommer till unga förmågor i de lägre viktklasserna, jag personligen tror nog mer på Bo Nickel är han. Bo Nickel har en bevisad grund som kan utgöra stora problem för rentav alla i MW divisionen i dagsläget, då det i princip saknas riktigt bra brottare där.
Holland vs Santiago blir kanske underhållande, men känns väldigt irrelevant för divisionen både idag och i framtiden. Och Burns vs Masvidal är skräp för att vara ett co-main.
UFC 284 och 285 har ju bättre main-events också enligt mig, då dessa matcher direkt kommer lämna ett avtryck på GOAT diskussionen. Det är också betydligt mer frågetecken om hur matcherna kommer se ut, då det är nya matchups som i princip är strikers vs grapplers.