2023-01-31, 18:46
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Lite kul var ändå hypen efter Till och Askren.

Men, ja, håller och tror hårt på Burns. Han är ändå en riktig titelcontender.
Jag såg vinsten mot Askren direkt för var det var, en fluke. Till var jag aldrig riktigt såld på heller. Masvidal har glidit fram på en räkmacka och överdriven hype och är nu en av de som tjänar bäst i hela UFC???? Var aldrig ett dugg mer intressant än t.ex Nate Diaz som man också visste vart han stod. Nu kanske han egentligen inte tjänar för mycket, utan snarare alla andra tjänar för lite. Men det är nästan äckligt att se Masvidal plocka hem typ en trippel paycheck mot en champ ibland.

Burns är en bra fighter dock, och är dessutom underhållande och aktiv.
Citat:
Blir fint ja.

Även Mitchell mot Ige bokad, samt har Cejudo bekräftat att han gör comeback mot antingen Sterling eller Omalley.
Om alla korten håller har vi en snuskigt bra UFC period att oss igenom resten av mörkret denna vinter
Senast redigerad av Dirty. 2023-01-31 kl. 19:01.
Citera
2023-02-01, 02:37
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Om alla korten håller har vi en snuskigt bra UFC period att oss igenom resten av mörkret denna vinter

UFC 287 kortet borde ju locka även dig?

https://www.sherdog.com/events/UFC-2...esanya-2-96031

Huvudkortet är rätt bra, minst sagt. Yanez som är riktigt jävla bra och underhållande blir testad mot Font.

Även riktigt spännande att se El Niño mot C. Rodriguez, främst efter barnets avslut i senaste.

Holland mot Ponzinibbio kan bara bli underhållande.
Citera
2023-02-01, 18:49
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
UFC 287 kortet borde ju locka även dig?

https://www.sherdog.com/events/UFC-2...esanya-2-96031

Huvudkortet är rätt bra, minst sagt. Yanez som är riktigt jävla bra och underhållande blir testad mot Font.

Även riktigt spännande att se El Niño mot C. Rodriguez, främst efter barnets avslut i senaste.

Holland mot Ponzinibbio kan bara bli underhållande.
Självklart lockar det, men eftersom jag anser att Masvidal är skräp så lockar det mindre än för många andra. Ser många påstå att UFC 287 är det bästa kortet av 284-287, vilket jag absolut inte håller med om.

Tror faktiskt Izzy vinner denna rematch, och sen får vi ytterligare en rematch kanske? Vinner inte Izzy är det bara att invänta att Pereira får spö av typ Whittaker?

Yanez är intressant ja.

Barnet däremot är jag inte helt såld på, vägrar hoppa på hypetåg när det kommer till unga förmågor i de lägre viktklasserna, jag personligen tror nog mer på Bo Nickel är han. Bo Nickel har en bevisad grund som kan utgöra stora problem för rentav alla i MW divisionen i dagsläget, då det i princip saknas riktigt bra brottare där.

Holland vs Santiago blir kanske underhållande, men känns väldigt irrelevant för divisionen både idag och i framtiden. Och Burns vs Masvidal är skräp för att vara ett co-main.

UFC 284 och 285 har ju bättre main-events också enligt mig, då dessa matcher direkt kommer lämna ett avtryck på GOAT diskussionen. Det är också betydligt mer frågetecken om hur matcherna kommer se ut, då det är nya matchups som i princip är strikers vs grapplers.
Senast redigerad av Dirty. 2023-02-01 kl. 19:48.
Citera
2023-02-04, 18:54
Medlem
Då e det done deal.
Conor vs Chandler i tuf sen mötas
Citera
2023-02-04, 23:29
Medlem
När är fedor vs bader? hittar inte nån stream. Sedan flera sidor blivit nedtagna. är den ens inatt?
Citera
2023-02-05, 00:38
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Jag såg vinsten mot Askren direkt för var det var, en fluke. Till var jag aldrig riktigt såld på heller. Masvidal har glidit fram på en räkmacka och överdriven hype och är nu en av de som tjänar bäst i hela UFC???? Var aldrig ett dugg mer intressant än t.ex Nate Diaz som man också visste vart han stod. Nu kanske han egentligen inte tjänar för mycket, utan snarare alla andra tjänar för lite. Men det är nästan äckligt att se Masvidal plocka hem typ en trippel paycheck mot en champ ibland.
Dagens sanning. Masvidals 3 raka mot Till, Askren och Diaz var de enklaste 3 raka för att skapa en "legacy" man sett på länge.
Det glöms gärna att Till (som inte heller han är så bra som ryktet påstår) droppade Masvidal i den figthen.
Covington via dec (vs. Masvidal) var de enklaste säkra pengarna en mma-bettare kunde tjänat förra året.
Citera
2023-02-05, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
När är fedor vs bader? hittar inte nån stream. Sedan flera sidor blivit nedtagna. är den ens inatt?
Kolla fullfights punkt net.
Citera
2023-02-05, 05:43
Medlem
Gillar Bisping men e de bara jag kom känner att han säger emot Laura sanko rätt mycket och ska hävda sig med sin kunskap? Lite oskön stämning i kommentatorbåset.
Tycker han borde tagga ner lite så kan det nog bli bra
Citera
2023-02-05, 07:32
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynavoice
Gillar Bisping men e de bara jag kom känner att han säger emot Laura sanko rätt mycket och ska hävda sig med sin kunskap? Lite oskön stämning i kommentatorbåset.
Tycker han borde tagga ner lite så kan det nog bli bra

Ehh de håller alltid på kivas. Så har de gjort sen Contender series. Bisping kivas med alla.
Du läser av helt fel
Citera
2023-02-05, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Ehh de håller alltid på kivas. Så har de gjort sen Contender series. Bisping kivas med alla.
Du läser av helt fel
Har inte kollat contender series så missar vajben. Laura gör ett fint jobb iaf!
Citera
2023-02-05, 08:13
Medlem
Har tybyra dragit nåt led i benet,rör sig sjukt konstigt
Citera
2023-02-05, 09:28
Medlem
Spivac är en contender till titeln ,stackars Lewis,han tar sig upp var gång spivac kasta ner honom ,men fanns noll göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in