2022-06-12, 03:20
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
När svenskarna inte finns mer, kommer negrer med IQ70 överleva ett kallt nordiskt klimat, i fattigdom utan bidrag?
Nej men de har ju ofta hus i sina hemländer vilket gör att det blir svårt för hemmavarande somalier tex att skaffa bostad så när Sverige är ordentligt utplundrat så åker de flesta nog hem ska ni se.
Citera
2022-06-12, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Religion lär nog dö förr eller senare, men det är ju inte det som är problemet. Det är nått genetiskt jävla fel allt för många av de som hamnar här. Även med barn efter två generationer och utan religion så ska allt fortfarande lösas med våld och fusk.

Jo tyvärr är det ju redan så, religionen är ute. Iaf den kristna i Sverige. Det problematiska är ju just den religiösa delen som kommer utifrån... och fen är vad som kommer krossa oss i Sveri ge.. tyvärr..
Citera
2022-06-12, 04:39
Bannlyst
För er som tror att det löser sig eller att det här bara är ett problem i Sverige....

Varenda jävla land där san**egrer och san*folk buntar ihop sig, så är det stök och bök. Till och med när de bott i ett land i flera generationer (usa) ... eller i sitt eget land (sydafrika) så är det mass-looting och allmän föröödelse som gäller när det blir kris. Vi ser det även i Sverige på mindre skala, men det har börjat bli lite mycket nu på sistone.
Citera
2022-06-12, 06:16
Medlem
wwrs avatar
Bra fråga. Ser tyvärr mörkt ut. Massmedia är köpta. Befolkningen har splittrats med massinvandring och konflikterna hålls gående med koranbränningar, terrorattacker och hat. Man försöker lura i folk att lösningen ligger i konflikt och återvandring istället för enighet. Religionerna uppfanns för att sprida hat och flyktingar vilket de ser som sin huvuduppgift. Kvinnorna hetsas mot männen. Barnen hetsas mot vuxna. EU/storföretagen har politikerna på sin lönelista via styrelseuppdrag och andra luckrativa extraknäck. Ekonomisk kris medför ytterligare isolering av individen.

Ser kört ut, tyvärr. Ett bra land som hade hög utveckling, god ekonomi och social rättvisa krossades av de internationella nätverken. Norge och Finland har kunnat stå emot lite bättre men frågan är även hur det går för dem i längden.
Citera
2022-06-12, 06:19
Medlem
Citat:
Så om det blir är 15% svenskar i rinkeby (bör väl ligga nånstans där), så är svenskarna inte utbytta där?

SCB bekräftar att svenskar kommer vara en minoritet i Sverige år 2040 eller något sådant. Är de då inte utbytta vad gäller driften av det här landet? När niggers är en majoritet i riksdagen, är inte svenska styret då utbytt mot ett genetiskt mindre begåvat och mer korrupt styre?

Om alla svenskar sedan är inträngda i nått hörn (pga white flight) i norrland, är då inte hela landets folk utbytt förutom i norrland då?

Det är ett folkutbyte i all praktisk mening. Vi byter ut svensklärare mot folk som knappt pratar svenska.. läkare som våldtar sina patienter... rektorer som förskingrar pengar som ett brev på posten... och små bajskorvar (ungdomar) som springer runt och eldar upp bilar utan någon rationell anledning alls - det kliar bara i deras små n****fingrar. De klarar inte av någonting annat och verkar inte veta vad de håller på med. Säkert våldtä***barn allihopa (vilket är vanligt i af**ika som förökningsmetodik).

Sverige som land, håller på att bytas ut mot något jävla somalia. Vill du bo i Somalia? Tror du att somalia med alla förutsättningar i världen skulle kunna vara ett bra land med den befolkning som de har?

Nej svenskarna är inte utbytta. Om svenskarna inte lämnar landet är de kompletterade med invandrare. Om hatarna lämnar landet, vilket vore fördelaktigt, kan man tala om ett folkutbyte. Men att hatarna skulle lämna landet är osannolikt . De klar knappt att flytta inom landet.
Citera
2022-06-12, 09:56
Medlem
Sladdarens avatar
Kan Sverige återhämta sig från folkutbytet?

Ja bara genom att införa lagar och regler men som borde inte behövas utan det skulle varje svensk politiker fatta och utgå ifrån inkl svenska folket skulle kräva det.

Dvs en svensk standard och norm. Väldigt simpelt förklarat för det är simpelt. Invandrare ska minst hålla samma mått eller bättre i en svensk måttstock ang anpassning, beteende, kultur och kostnader samt intäkter samlat i genomsnitt. Iom att dom gör det så r dom varken bättre eller sämre än svenskar rent tekniskt. Lätt va så enkelt var det och uppnås inte dessa statistiska tabeller och grafer av stadgar skickar man ut den mängd som behövs för att stabilisera dessa måttstockar

Om du har et folkslag med en viss kultur som byggt upp ett land och sen kommer massiva mängder andra folkslag som förstör landet. Vilka ska ut och vilka ska stanna kvar ? Vill du ha det bättre eller sämre ? Vem vad ska man utgå ifrån. Gomorron ?

Det här är basic överlevnadstaktik och stradegi sen 1000 tals är tillbaka (varje normalt land använder det systemet)
Citera
2022-06-12, 10:02
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
För er som tror att det löser sig eller att det här bara är ett problem i Sverige....

Varenda jävla land där san**egrer och san*folk buntar ihop sig, så är det stök och bök. Till och med när de bott i ett land i flera generationer (usa) ... eller i sitt eget land (sydafrika) så är det mass-looting och allmän föröödelse som gäller när det blir kris. Vi ser det även i Sverige på mindre skala, men det har börjat bli lite mycket nu på sistone.

Lösningen på det är mitt inlägg ovan.. eftersom det är alldrig befogat att förstöra för den homogena etniska majoritets ägarna till landet som byggt upp landet under lång tid. Att man tycker det är befogat är rent psykfall kriminella politiska ideologier och sådana ska sättas i fängelse på livstid
Citera
2022-06-12, 10:56
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Nej svenskarna är inte utbytta. Om svenskarna inte lämnar landet är de kompletterade med invandrare. Om hatarna lämnar landet, vilket vore fördelaktigt, kan man tala om ett folkutbyte. Men att hatarna skulle lämna landet är osannolikt . De klar knappt att flytta inom landet.
Är det inte bättre att du börjar knipa käft istället för att komma med dina idiotkommentarer. Alla ser ju hur det ser ut. Du är en ond människa.

Svenskarna försvinner för att de föder för få barn. De föder för få barn för att de är beskattade till taknocken och människor som du, präntar in i dem att de är kassa och skall föda alla andra folks barn istället.

Det är ju inte så att Svenskarna, där jag bor, flyttade utomlands. De finns kvar, fast de födde inga barn. Några knarkade ihjäl sig, någon tog självmord. Men många är ensamma utan barn. Och hela livet har de jobbat till någon annan än sig själva. Onda svin som du tex, som inte bryr sig om någon annan än sig själv.
Citera
2022-06-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Är det inte bättre att du börjar knipa käft istället för att komma med dina idiotkommentarer. Alla ser ju hur det ser ut. Du är en ond människa.

Svenskarna försvinner för att de föder för få barn. De föder för få barn för att de är beskattade till taknocken och människor som du, präntar in i dem att de är kassa och skall föda alla andra folks barn istället.

Det är ju inte så att Svenskarna, där jag bor, flyttade utomlands. De finns kvar, fast de födde inga barn. Några knarkade ihjäl sig, någon tog självmord. Men många är ensamma utan barn. Och hela livet har de jobbat till någon annan än sig själva. Onda svin som du tex, som inte bryr sig om någon annan än sig själv.

Jag bryr mig definitivt om andra. Ett exempel är att jag menar att vi måste ta tag i klimatförändringarna. De kommer i annat fall att drabba kommande generationer. Där ingår ju inte jag. Alltså bryr jag mig om de unga och även de som föds i framtiden. Man kan hitta statistik på barnafödandet i Sverige. Man kan där också få reda på nativiteten i olika samhällsgrupper. Barnafödandet är ganska högt i vårt land. Invandrarna föder lite fler barn. Mennskillnaden mot etniskt svenska kvinnors barnafödande är mindre än många tror. Vi har en befolkningsförändring men något folkutbyte handlar det inte om.Hitler bytte inte heller han ut folket. Däremot tog han livet av stora delar av vissa folkgrupper.
Citera
2022-06-12, 21:40
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Jag bryr mig definitivt om andra. Ett exempel är att jag menar att vi måste ta tag i klimatförändringarna. De kommer i annat fall att drabba kommande generationer. Där ingår ju inte jag. Alltså bryr jag mig om de unga och även de som föds i framtiden. Man kan hitta statistik på barnafödandet i Sverige. Man kan där också få reda på nativiteten i olika samhällsgrupper. Barnafödandet är ganska högt i vårt land. Invandrarna föder lite fler barn. Mennskillnaden mot etniskt svenska kvinnors barnafödande är mindre än många tror. Vi har en befolkningsförändring men något folkutbyte handlar det inte om.Hitler bytte inte heller han ut folket. Däremot tog han livet av stora delar av vissa folkgrupper.
Eller hur, det ser man när man går genom ett utomskapsområde, som tidigare beboddes av etniska Svenskar. I min frus gamla kvarter är det inte en enda Svensk kvar. Eller förlåt, man är ju Svensk när man åkt spårvagn. Inte en enda vit, etnisk Svensk. Det kan vara en ledtråd när man läser dina papper. Skulle man lägga in hudfärg i din rapport, skulle man se folkmordet med egna ögon. Men det är ju rasistiskt. För det är ju de vita som är onda, rasisterna du vet. Det är väl så du tagit dig fram i livet antar jag, när du spridit din draksådd.

Hitler var en ond man och du är en otroligt egotrippad människa, ni kan ha stimulerande konversationer framöver.
Citera
2022-06-12, 21:53
Bannlyst
Jag tror att ett sunt system skulle kunna göra gott för vilket land som helst.

1. Ställ krav på folk som är arbetsföra. Alltså, att man inte ska kunna gå på SFI i 10 år och få betalt varje månad.
2. Bestraffa kriminellt beteende. Alltså, att det inte ska vara fritt fram att springa runt och råna folk och sen få en veckas samhällstjänst på det.
3. man ska kunna lita på läkare, äldervård med mera. Alltså, inte att någon läkare kollar in en klan-fiendes gynokolog-journal och sprider det på internet och någon somalierektor köper thaihoror och vitvaror för hela slanten.

Och så vidare...

Men det här kräver fortfarande att folk med kompetens och moral driver showen. Sydafrika är tragiskt nog ett praktexempel. Till och med en vit rasistisk ledning gjorde ett bättre jobb än afrikanerna själva. Idag springer det runt en massa neg*er i sydafrika och bränner upp varenda jävla fabrik och butik som de har där .. plundrar en vecka för att få en ny fräsch TV och lite mat.. bara för att bli utan dessa företag framöver. Samma sak ser vi i USA där det bor en massa svarta. Hade de inte bott i USA bland vita människor så hade de här städerna varit precis som i afrika.
Senast redigerad av pruttler 2022-06-12 kl. 21:56.
Citera
2022-06-12, 22:28
Medlem
DiscoInferno9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Tror du seriöst på det scenariot? Låter som en vanföreställning om framtiden imo
Hur behandlas minoriteter i MÖ? De förföljs och hatas. Sverige kommer bli likt MÖ fast utan sand och det är därmed helt rimligt att anta att svenskarna kommer gå samma öde till mötes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in