2022-06-12, 00:46
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Hahaha! Tyvärr inte. Vuxnas sexuella hunger efter barn är förklarat som ett omfattande globalt problem. I Sverige har polisen framfört att detta område både har släpande lagstiftning och är kraftigt underfinansierat. Sverige är ett paradis för kriminellt smuts av värsta sorten. Män(niskor) med pengar och makt har en egen skitig gräddfil.
På tal om människor med makt (och Baylies) så är min personliga drömuthängning kungen.

Tänk själv ... Sara gör en djup hovnigning och stammar fram "Ers majestät är här för att träffa en liten flicka." samtidigt som hennes side-kick (vad han nu heter) avleder livvakternas uppmärksamhet med sina Göteborgs-vitsar.

När Silvia sen vägrar skilja sig (för att behålla titel och kronjuveler) så får hon hela Dumpen-drevet efter sig och tvingas söka skyddad identitet.

Det kan nog dröja innan det händer men det skadar inte att ha en rebus färdig ifall ifall.
Citera
2022-06-12, 02:14
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Varför ljuger du? Gäddan i fråga sitter i styrelsen för Sonebys bolag i detta nu, enligt offentliga uppgifter (Allabolag.se), det finns inga uppgifter om att han har fått sparken.
Bolags deklarationer av styrelsemedlemmar osv sker senare på året än privatpersoners deklarationer. Så mkt möjligt att hakuna fått kicken, men att det inte syns i registren än.
Citera
2022-06-12, 02:40
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Oavsett vad, så är det väl inte särskilt professionellt, sympatiskt eller gentlemannamässigt att sitta och hånskratta åt en trebarnsmor som befinner sig i en sådan sits? Hur kan Patrik avkräva 100 % rationellt beteende från en kvinna som är tre månader in i livskris när han själv inte ens verkar behärska normalt hyfs eller folkvett?

En idé:
Kan inte nån av Dumpens alla högutbildade terapeuter skriva en artikel om korrekt bemötande av anhöriga? "Terapeternas hörna" ekar fortfarande tom så det kanske vore på tiden att de plockade av den beryktade munkavlen nu efter tre månader?

https://dumpen.se/2022/03/01/nu-invaderar-terapeuterna-dumpen/

Apropos härskarteknik så tycker jag det är intressant att "Moa" hela tiden bemöts/förminskas med termer som "rabiat", "hysterisk" och "labil". Undrar om samma beskrivningar hade kastats på en man?
Jag tycker inte att Moa låter labil, tvärtom. Mycket saklig är hon. Men hon drar uppmärksahet till "M:s fall", vilket hon inte ville skulle uppnärksamnas. Bravo, din idiot, att dra upp saken igen. Något kontraproduktivt..
Citera
2022-06-12, 02:46
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Borde det inte bli en uppföljning i pressen om hur hon väljer att fortsätta? När man inte tror att föräldrar kan sälja ut sina barn.
Förhoppningsvis inte. För barnens skull. Pappa håller käften och om mammis också bara höll käften så kunde de nog ha levt kvar i lugn och ro. Men nu gjorde mammis det lilla misstaget att riva upp det nyss läkta såret . Hoppas ungarna blir LVU:ade med tanke på att mami kan få för sig att döda dem..
Citera
2022-06-12, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Oavsett vad, så är det väl inte särskilt professionellt, sympatiskt eller gentlemannamässigt att sitta och hånskratta åt en trebarnsmor som befinner sig i en sådan sits? Hur kan Patrik avkräva 100 % rationellt beteende från en kvinna som är tre månader in i livskris när han själv inte ens verkar behärska normalt hyfs eller folkvett?

En idé:
Kan inte nån av Dumpens alla högutbildade terapeuter skriva en artikel om korrekt bemötande av anhöriga? "Terapeternas hörna" ekar fortfarande tom så det kanske vore på tiden att de plockade av den beryktade munkavlen nu efter tre månader?

https://dumpen.se/2022/03/01/nu-invaderar-terapeuterna-dumpen/

Apropos härskarteknik så tycker jag det är intressant att "Moa" hela tiden bemöts/förminskas med termer som "rabiat", "hysterisk" och "labil". Undrar om samma beskrivningar hade kastats på en man?

Patrik och Sara har sönderknarkade hjärnor - man kan inte förvänta sig mer av dem.

Dumpen är en enda stor tickande bomb som bara väntar på att implodera.
Citera
2022-06-12, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Polisanmälan - tror Patrik ’jag ligger bara med tjejer i min dotters ålder’ Sjöberg verkligen att det kommer ge resultat?

Samma sandlådenivå som misstroendeomröstningen mot Mogge

Polisen skulle istället ägna lite kraft och tid åt Patriks datorer och Thailands-besök. Det skulle ge en del.
Citera
2022-06-12, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Anmält förtal till polisen alltså? Stor chans att det hamnar väl där alla pedofilers anmälningar mot dumpen hamnat med andra ord.

Vad tror höjdhoppar-cp:t att deras uthängning av Soneby är? Haha

Logik och intelligens är inte Patriks paradgrenar
Citera
2022-06-12, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Alla på dumpens FB-grupp verkar lida av grava vanföreställningar, att hitta på att Soneby skulle ha försökt föreläsa i Göteborg om hur man ska våldta barn? Och att Google ska ha raderat all info om detta? Psykisk ohälsa deluxe.

Får hoppas att Soneby print screenar och anmäler.
Citera
2022-06-12, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auxen32
Hur kan åklagare och myndigheter se mellan fingrarna med detta

Vilken freakshow

Komiskt egentligen, allt knark-Patrik rör vid blir till kaos och olagligheter.
Citera
2022-06-12, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Jag tycker inte att Moa låter labil, tvärtom. Mycket saklig är hon. Men hon drar uppmärksahet till "M:s fall", vilket hon inte ville skulle uppnärksamnas. Bravo, din idiot, att dra upp saken igen. Något kontraproduktivt..
Värderingen labil utgår nog från de samlade kontakter ”Moa” haft med Dumpen, inte detta enskilda samtal där hon är väl medveten om att hon spelar in samtalet och därmed skärper sig.

Fullständigt korkat att slå upp det här i press om man inte vill bli uppmärksammad. Jag kände inte till den här arbetsskolkande mannen med skallbesvär innan ”Moa” gick ut med problemet med uppnötta offerkoftor i press.

Ska mammor med män som mördar också göra likadant?
”Sätt honom inte i fängelse för då har jag inte råd att bo kvar i huset”

Den här ”Moa” borde börja ägna tid och energi på hur hon bäst kan ta hand om sina barn, inte hur hon kan mörda dem.
Mannen var en nitlott, too bad.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-06-12 kl. 06:46.
Citera
2022-06-12, 08:45
Medlem
Kämpendahls avatar
Finns det någon av de över 100 gäddor som konfronterats som polisanmält Dumpen eller som avser att stämma dem för förtal? Jag får uppfattningen av att de flesta försöker ligga lite lågt och inte dra mer uppmärksamhet till sig. En rättsprocess skulle kunna leda till att gäddan blir uppmärksammad igen under en lång rättsprocess. Om ingen vill pröva sin uthängning rättsligt så får vi aldrig veta var gränsen går. Men för Dumpens del verkar de lugnt kunna fortsätta sin verksamhet. Det är faktiskt ganska imponerande jobb att ha konfronterat över 100 gäddor och hängt ut dem på sajten.

Man undrar ju också hur känslorna går för potentiella pedofiler som vill träffa barn när så många hängs ut på Dumpen? Jag vet inte vad som rör sig i gäddornas huvuden, men människor med normal begåvning borde dra öronen åt sig och inse att risken är stor att Ove, 58, inte alls möter 13-åriga Lisa som precis hittat sin stora kärlek, utan sannolikheten för en 58-årig gädda är större att möta någon från Dumpen än ett minderårigt barn som vill kn*lla med dem.
Citera
2022-06-12, 08:50
Medlem
pandemonium71s avatar
Patrik ser sig själv uppenbarligen som viktigare än "arbetet" de gör i dumpen med att sätta dit peddosvin men som gärna sätter dit alla som inte tycker som han. Det ska bli intressant att följa detta "kriget", psykisk ohälsa i kubik vs. komiker. Det kan bli hur intressant som helst.

Det är ju typiskt för de som använder steroider att bli såhär extremkänsliga för vad andra säger och tycker... och Patrik måste ju halkat dit igen så som han ser ut just nu.

Vad finns det för smuts som kan användas? Var har jag lagt mina popcorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in