2022-06-11, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Hej fabbo IQ gråsten. Förtal är ytterst svårt att få utrett av polisen under allmänt åtal, även utan utgivningsbevis. Amk morgon på måndag blir kul för er pedofiler att lyssna på.

Vem kallar du för pedofil? Tror du ska lämna tangentbordet en stund och landa.
Citera
2022-06-11, 19:57
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Jag brukar inte besvara inlägg när jag ser att vederbörande har svårt med 1) läsförståelse 2) analytisk förmåga 3) = tolkar in budskap som saknar stöd i text 4) är uppenbart grälsjuk. Du missar något här, vilket du inte förstår, vilket i sig beror på att du kan checka av 1, 2 och 3. Nu när jag förklarat för dig varför vissa får svar på sina frågeställningar och andra inte, så kan du väl hjälpa dina gelikar och förklara för dem när dessa brydderier regelbundet dyker upp i tråden, så slipper ni bränna tid på felaktiga spekulationer.
I all välmening: Vederbörande är inte liktydigt med ”jag själv”.

Imponerande att besvara mitt inlägg med en utläggning om varför du inte besvarar frågor och peka ut bristande läsförståelse hos mottagaren som en anledning till det, när jag inte gjort annat än att konstatera att du inte svarar på frågor… Svårt med läsförståelse sa Bull!

Men jag har säkert missat någon briljant men subtil nyans, avsedd för er där uppe i 99 percentilen. Bara att hoppas att någon kan finna en ”legal ursäkt” i mitt fal.
Citera
2022-06-11, 20:34
Medlem
Gladaluvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Starkt kaffe du, efter din ihopblandning av vem som skrev artikeln och vem som pratat med dumpen.
Förstår inte riktigt vad du menar, att den där ETC-bögen ifrågasätter Dumpen är fakta.
Citera
2022-06-11, 20:54
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet

Kan
Det
Vara
Det var vitsigt värre. Jag har själv gått livets hårda skola (klasskamrat med Lennart om man får skryta) och jag har inget minne av att vi fick lära oss att man måste stapla alla meningar vertikalt.

Men då är vi i alla fall överens om att det är ett otyg. Alltid något.

PS.

Blir det inte nåt smaskigt familjedrama med otrohetsmotiv, likörglas och fullmatade FB-album snart? Det har varit tunnsått med det på sistone och det känns som de flesta (i och utanför tråden) sitter och väntar på det.

Roliga gubbar/enstöringar/original/handikappade/narkomaner funkar väl som utfyllnad men det är liksom inte samma fallhöjd.

DS.
Citera
2022-06-11, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det var vitsigt värre. Jag har själv gått livets hårda skola (klasskamrat med Lennart om man får skryta) och jag har inget minne av att vi fick lära oss att man måste stapla alla meningar vertikalt.

Men då är vi i alla fall överens om att det är ett otyg. Alltid något.

PS.

Blir det inte nåt smaskigt familjedrama med otrohetsmotiv, likörglas och fullmatade FB-album snart? Det har varit tunnsått med det på sistone och det känns som de flesta (i och utanför tråden) sitter och väntar på det.

Roliga gubbar/enstöringar/original/handikappade/narkomaner funkar väl som utfyllnad men det är liksom inte samma fallhöjd.

DS.

Drömmen är ju nån höjdare inom folkpartiet men det kan man väl glömma. Nä jag tror på en egenföretagare i VVS branschen som är aktiv i den lokala div 1 klubben i fotboll.
Citera
2022-06-11, 21:16
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Drömmen är ju nån höjdare inom folkpartiet men det kan man väl glömma. Nä jag tror på en egenföretagare i VVS branschen som är aktiv i den lokala div 1 klubben i fotboll.

Personligen skulle jag smaska belåtet om Federley och hans HBTQ/RFSL/kultur-polare åkte fast i ett uppnystat internationellt peddonätverk som Rotherham. Det är inte en orealistisk fuktig fantasi, men det där med att luska reda på pedofilringar och pedofila makthavare som Jeffrey Epstein är inte en svensk styrka. Givet är däremot att det finns svenska pedofila makthavare och pedofilringar med svenska medlemmar.
Citera
2022-06-11, 21:22
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Eller transportsektorn/åkeri-näringen? Men det är ju så uttjatat. Dumpen får nästan börja införa nåt system med kvotering för yrkeskategorier.
Citera
2022-06-11, 21:26
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Personligen skulle jag smaska belåtet om Federley och hans HBTQ/RFSL/kultur-polare åkte fast i ett uppnystat internationellt peddonätverk som Rotherham. Det är inte en orealistisk fuktig fantasi, men det där med att luska reda på pedofilringar och pedofila makthavare som Jeffrey Epstein är inte en svensk styrka. Givet är däremot att det finns svenska pedofila makthavare och pedofilringar med svenska medlemmar.
Har du druckit för mycket Baylies eller börjar du bli QAnon-anhängare på gamla dar?

(Jag kan ju iofs använda mina kontakter med Lennart för att luska vidare och höra om han vet nåt.)
Citera
2022-06-11, 22:36
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Har du druckit för mycket Baylies eller börjar du bli QAnon-anhängare på gamla dar? (Jag kan ju iofs använda mina kontakter med Lennart för att luska vidare och höra om han vet nåt.)

Hahaha! Tyvärr inte. Vuxnas sexuella hunger efter barn är förklarat som ett omfattande globalt problem. I Sverige har polisen framfört att detta område både har släpande lagstiftning och är kraftigt underfinansierat. Sverige är ett paradis för kriminellt smuts av värsta sorten. Män(niskor) med pengar och makt har en egen skitig gräddfil.
Citera
2022-06-11, 23:05
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Alla på dumpens FB-grupp verkar lida av grava vanföreställningar, att hitta på att Soneby skulle ha försökt föreläsa i Göteborg om hur man ska våldta barn? Och att Google ska ha raderat all info om detta? Psykisk ohälsa deluxe.
Citera
2022-06-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philz93
Vet inte om det tagits upp ännu, men i ett av dessa bolag sitter en känd komiker som VD
https://imgur.com/a/NSaX8kO

Oj så det är denna typ komikern har i sin styrelse . Han ser ju verkligen sjuk ut .
Citera
2022-06-12, 00:01
Medlem
Hur kan åklagare och myndigheter se mellan fingrarna med detta

Vilken freakshow
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in