Citat:
Ursprungligen postat av
druiddance1337
På dejtingappar verkar de flesta tjejerna vara rätt så konstiga, klart det finns en del guldkorn men majoriteten är ju småfula, besitter ingen högskoleutbildning (inget krav såklart, men ändå) eller bildning, verkar knappt jobba lr så kämpar dom i kassan på ICA, inget ont men jag personligen hade gärna velat ha en brud man kunde ha lite trevliga samtal med, dricka trevligt rödvin och resa med, någon som gärna pluggat och har en karriär inom någon som kräver akademisk bakgrund, klär sig trevligt och fint, sköter om sig och är mån som sin hälsa och kropp. VART FAN finns dessa personer? Är så less på Tinder, jag får absolut en del matchningar, men det är väldigt sällan som jag alls känner mig sugen att gå på dejt med någon då vi lever i helt olika världar. Har ni tips på vart man kan hitta dessa kvinnor? Är det utanför apparnas värld?
Du verkar vara väldigt fixerad vid deras utseende samt deras utbildning.
Jag träffade en tjej genom en app. Hade ingen akademisk utbildning då men just nu studerar jag på universitet.
Har du tänkt på att de tjejer som har akademisk utbildning kanske tycker din profil är oerhört dålog och därför får du ingen ”match” med dessa tjejer.
Jag fick match med läkare, sjuksköterskor, poliser, Ica anställda, de som arbetade inom kundservice osv. Så de finns där. Men problemet kanske sitter hos dig.