2022-06-11, 14:11
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VlaadDracuu
Nu har Sjöberg anmält ett twitterinlägg av Soneby. Soneby uppmanar folk att leta upp smuts på Patrik och Sara.

https://www.instagram.com/p/CeqaEW-L-yM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Sjöberg:"Att bara tro att sanningen finns ute på twitter är iofs ett bra skämt men nu hamnade du på förtal och polisanmälan är gjord så den kommer som ett brev på posten😘"
Oh, lordi lord! Pot, meet kettle.
Citera
2022-06-11, 14:12
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Lite som att kalla Putins krig för en "speciell operation", yeah right, håller med.
Eller som när Åsa Romson kallade terrorattackerna i New York, 11 september, för "olyckor"
En del postare här i tråden har kallat det som Gäddorna gör för "felsteg/snedsteg" för att det ska låta bättre.
Senast redigerad av MeggieCleary 2022-06-11 kl. 14:28.
Citera
2022-06-11, 14:18
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Precis.
Kvinnan kör en hysterisk härskarteknik genom att om och om igen säga namn, avbryta och förminska.
Enligt mig.
Oavsett vad, så är det väl inte särskilt professionellt, sympatiskt eller gentlemannamässigt att sitta och hånskratta åt en trebarnsmor som befinner sig i en sådan sits? Hur kan Patrik avkräva 100 % rationellt beteende från en kvinna som är tre månader in i livskris när han själv inte ens verkar behärska normalt hyfs eller folkvett?

En idé:
Kan inte nån av Dumpens alla högutbildade terapeuter skriva en artikel om korrekt bemötande av anhöriga? "Terapeternas hörna" ekar fortfarande tom så det kanske vore på tiden att de plockade av den beryktade munkavlen nu efter tre månader?

https://dumpen.se/2022/03/01/nu-invaderar-terapeuterna-dumpen/

Apropos härskarteknik så tycker jag det är intressant att "Moa" hela tiden bemöts/förminskas med termer som "rabiat", "hysterisk" och "labil". Undrar om samma beskrivningar hade kastats på en man?
Senast redigerad av LightFandango 2022-06-11 kl. 14:21.
Citera
2022-06-11, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Det är inte Röstlund som har spammat dumpen med sms utan pedofilens sambo. Pedofilen i fråga är med allra största sannolikhet Genusartisen (glasögon och ett äckligt ovårdat skägg) som ville ha samlag med ett spädbarn. Men han är tydligen inte pedofill utan lider av en annan "psykosexuell" störning (yeah right).

Det är en sak att det pedofilfanskapet totalt saknar sjukdomsinsikt och tycker så otroligt synd om sig själv (det gör ju precis varenda en av dem vilket man kan läsa på var och varannan sida i den här tråden där pedofiler försvarar andra pedofiler) men att hans sambo också verkar göra det är helt enkelt bara rubbat.

Applåderar! Bra sammanfattning och jag håller med dig
Citera
2022-06-11, 14:24
Medlem
Citat:
Nu har Sjöberg anmält ett twitterinlägg av Soneby. Soneby uppmanar folk att leta upp smuts på Patrik och Sara.

https://www.instagram.com/p/CeqaEW-L-yM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ska vi gissa att gammal skåpmat såsom Puttes deklarationer och/eller näspuder dyker upp? Undra om andra medier kommer heja på nu när kommunisttidningen tydligt tagit ställning?

Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Har dumpen flashback konto?
de är ju offentliga personer så inga reglerbryt hoppas jag

Ja det har dom. Flera stycken faktiskt.
Citera
2022-06-11, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ska vi gissa att gammal skåpmat såsom Puttes deklarationer och/eller näspuder dyker upp? Undra om andra medier kommer heja på nu när kommunisttidningen tydligt tagit ställning?

Ja det har dom. Flera stycken faktiskt.

Antagligen, Patrik är inte älskad bland journalister.
Citera
2022-06-11, 14:29
Medlem
Citat:

Folk som säger ifrån och inte tar skit är sällan populära 😊
Citera
2022-06-11, 14:34
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Det är inte Röstlund som har spammat dumpen med sms utan pedofilens sambo. Pedofilen i fråga är med allra största sannolikhet Genusartisen (glasögon och ett äckligt ovårdat skägg) som ville ha samlag med ett spädbarn. Men han är tydligen inte pedofill utan lider av en annan "psykosexuell" störning (yeah right).

Det är en sak att det pedofilfanskapet totalt saknar sjukdomsinsikt och tycker så otroligt synd om sig själv (det gör ju precis varenda en av dem vilket man kan läsa på var och varannan sida i den här tråden där pedofiler försvarar andra pedofiler) men att hans sambo också verkar göra det är helt enkelt bara rubbat.

Vad man än tycker om Dumpens vara eller inte vara så känner jag spontant en oro över barnen i den familjen.
Citera
2022-06-11, 14:34
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Om han blir bög så kan dom inte röra honom
Citera
2022-06-11, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Om han blir bög så kan dom inte röra honom

Haha. Sant.
Skönt och se honom knulla upp Holm i nån gammal lada.
Citera
2022-06-11, 14:40
Medlem
Citat:

Jag vet. Skönt att Patrik har karriären bakom sig. Kanske därför hen var så avslappnad under seminariet. Det blir ju en aning tjatigt om dom drar upp hens fortkörningsböter ytterligare en gång.

Hoppas Dumpen står på på sig rakryggat.
Citera
2022-06-11, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag vet. Skönt att Patrik har karriären bakom sig. Kanske därför hen var så avslappnad under seminariet. Det blir ju en aning tjatigt om dom drar upp hens fortkörningsböter ytterligare en gång.

Hoppas Dumpen står på på sig rakryggat.

Patrik är jäkligt hårdhudad, han bryr sig inte.
Vet att han gillar att reta upp folk dock, vissa tolkar det som att han skulle bry sig, men så är det inte.

Det hoppas jag ock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in