2022-06-11, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Som du säkert förstår så kan jag inte diskutera specifika fall som ligger hos Polisen.
Och att du inte finner metoden tillfredställande för din egna del kan jag inte ta hänsyn till.
Min roll är inte att kamma dig medhårs.
Så du får helt enkelt sitta där och tjura eller helt enkelt gilla läget.
Ha en fin lördag!

Jag gillar alltid läget och tjurar aldrig. Ha en fin dag du med
Citera
2022-06-11, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Försök att inte vara så uppenbar. Den där typen av kommentarer visar bara att du av det ena eller andra skälet har anledning att vara personligt träffad av det PS gör. Annars skulle du inte dra upp ett gammalt ringa narkotikabrott eller hans förhållande med en vuxen, yngre kvinna.

Uppenbarligen är du dessutom helt okunnig om de thailändska lagarna om du tror att han är där för knarkets skull. Thailand har förmodligen en av världens hårdaste narkotikalagstiftningar.

Du har dina åsikter jag har mina
Citera
2022-06-11, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Lyssnade nyss på samtalet mellan Sara och modern som vill ta bort publiceringen av mannens video. Blir rent komiskt när Sara frågade varför hon skriker åt henne.Själv har hon skrikit sönder varje publicerad gäddträff.

Var finns det samtalet att lyssna på?
Citera
2022-06-11, 09:44
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladaluvan
Vem är pedofilsympatisören på ETC med namn Christoffer Röstlund? Dumpen har lagt upp något inlägg om att denna Christoffer har spammat Dumpen i flera månaders tid och i princip försökt utpressa Dumpen till att ta bort en uthängning av en pedofil. Vem är pedofilen och vem är pedofilsympatisören?

Du får nog lösa det där inlägget igen.
Citera
2022-06-11, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Relation okänd, mannen är sparkad och trots det försöker ni skapa ett drev mot Martin Soneby för att han är en kass komiker och drev om Dumpen. Fräscht.

Dumpen gjorde ju samma skit mot han "Love Nepal"-tönten.

Varför ljuger du? Gäddan i fråga sitter i styrelsen för Sonebys bolag i detta nu, enligt offentliga uppgifter (Allabolag.se), det finns inga uppgifter om att han har fått sparken.
Citera
2022-06-11, 11:58
Medlem
elbels avatar
Har dumpen flashback konto?
de är ju offentliga personer så inga reglerbryt hoppas jag
Citera
2022-06-11, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladaluvan
Vem är pedofilsympatisören på ETC med namn Christoffer Röstlund? Dumpen har lagt upp något inlägg om att denna Christoffer har spammat Dumpen i flera månaders tid och i princip försökt utpressa Dumpen till att ta bort en uthängning av en pedofil. Vem är pedofilen och vem är pedofilsympatisören?
Det är inte Röstlund som har spammat dumpen med sms utan pedofilens sambo. Pedofilen i fråga är med allra största sannolikhet Genusartisen (glasögon och ett äckligt ovårdat skägg) som ville ha samlag med ett spädbarn. Men han är tydligen inte pedofill utan lider av en annan "psykosexuell" störning (yeah right).

Det är en sak att det pedofilfanskapet totalt saknar sjukdomsinsikt och tycker så otroligt synd om sig själv (det gör ju precis varenda en av dem vilket man kan läsa på var och varannan sida i den här tråden där pedofiler försvarar andra pedofiler) men att hans sambo också verkar göra det är helt enkelt bara rubbat.
Senast redigerad av Geigerzehler 2022-06-11 kl. 12:12.
Citera
2022-06-11, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Det är inte Röstlund som har spammat dumpen med sms utan pedofilens sambo. Pedofilen i fråga är med allra största sannolikhet Genusartisen (glasögon och ett äckligt ovårdat skägg) som ville ha samlag med ett spädbarn. Men han är tydligen inte pedofill utan lider av en annan "psykosexuell" störning (yeah right).

Det är en sak att det pedofilfanskapet totalt saknar sjukdomsinsikt och tycker så otroligt synd om sig själv (det gör ju precis varenda en av dem vilket man kan läsa på var och varannan sida i den här tråden där pedofiler försvarar andra pedofiler) men att hans sambo också verkar göra det är helt enkelt bara rubbat.

Lite som att kalla Putins krig för en "speciell operation", yeah right, håller med.
Senast redigerad av korvstofft 2022-06-11 kl. 13:27.
Citera
2022-06-11, 13:28
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Och övervägde att mörda sina egna barn. Varför slåss hon ens för den mannen? Ta ungarna och dra, liksom.. Nää, istället vill man bo kvar i huset och kontakta pressen och dra uppmärksamhet till vad pappsen gjort. Jamen grattis, det är en tidsfråga innan orten vet. Var det inte det inte det som hon inte ville? Varför dra igång hela cirkusen igen? Hoppas soc-anmälan är gjord. Så pissdåligt omdöme.

Borde det inte bli en uppföljning i pressen om hur hon väljer att fortsätta? När man inte tror att föräldrar kan sälja ut sina barn.
Citera
2022-06-11, 13:31
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Det var inte den vidrigaste kommentar du läst utan den är väldigt logisk. Vad du menar med den sista meningen är fullkomligt oklart men allt du säger brukar vara väldigt oklart. Vem har misstrott ett barn menar du?

Du har ingen verksamhet alls på kontoret. Vet du ens vad du svarar på?
Jag vill inte ha något svar av dig, jag sätter punkt!
Citera
2022-06-11, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Borde det inte bli en uppföljning i pressen om hur hon väljer att fortsätta? När man inte tror att föräldrar kan sälja ut sina barn.
Inte mycket att göra uppföljning på efter att dumpen publicerat de konversationer kvinnan haft med dem , särskilt det som rörde att efter att ha sagt upp sig inte kunna ha råd med nuvarande bostad ..vilket inte bör påverkas av publicering på dumpen eftersom mannen oavsett omständigheter inte bor kvar efter vad han sysslat med
Citera
2022-06-11, 13:43
Medlem
Nu har Sjöberg anmält ett twitterinlägg av Soneby. Soneby uppmanar folk att leta upp smuts på Patrik och Sara.

https://www.instagram.com/p/CeqaEW-L-yM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in