2022-05-02, 21:42
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Upplägget borde absolut ändras, det skulle göra hela konfrontationen betydligt mer intressant.

Helt enig. Det kan absolut göras bättre. Att Sara avbryter stup i ett (kanske är han för nervös?) och har den där hånfulla attityden gör att man mister respekt för dem, vilket är synd med tanke på deras goda gärning.
Citera
2022-05-02, 21:43
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Nej, jag har inte Facebook. Vad står det i inlägget?
Man kan läsa gruppens alla inlägg utan att vara Facebook-användare.
https://m.facebook.com/groups/304602881331509/
Citera
2022-05-02, 21:46
Medlem
Citat:
Upplägget borde absolut ändras, det skulle göra hela konfrontationen betydligt mer intressant.

Fast senast med Kenta var bra. Inte för att de var professionella på något viss, mer då grejen att fara miltals för att träffa honom.

Patrik, eller om det är Sara, säger: ”Det är andra gången nu!”

Så jävla kul så jag dör. Ja, fan de är andra gången NI åker ut i fucking tjottahejti för att träffa Kent som är så långt bakom flötet en människa bara kan komma för att tipsa om psykolog och shit. Snacka om att slåss mot väderkvarnar. Fatta hur många som Kent det finns längs vägarna i vårt avlånga land😂

Patrik är nästan söt så hjärndöd han själv är under konfrontationen i sin iver över att uppnå något: ”Vi börjar bli trötta på daj nu och det dö du höller på me.” Herrejesus, bästa nånsin ju. Kan se skiten hur många gånger som helst.
Citera
2022-05-02, 21:50
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Fast senast med Kenta var bra. Inte för att de var professionella på något viss, mer då grejen att fara miltals för att träffa honom.

Patrik, eller om det är Sara, säger: ”Det är andra gången nu!”

Så jävla kul så jag dör. Ja, fan de är andra gången NI åker ut i fucking tjottahejti för att träffa Kent som är så långt bakom flötet en människa bara kan komma för att tipsa om psykolog och shit. Snacka om att slåss mot väderkvarnar. Fatta hur många som Kent det finns längs vägarna i vårt avlånga land😂

Patrik är nästan söt så hjärndöd han själv är under konfrontationen i sin iver över att uppnå något: ”Vi börjar bli trötta på daj nu och det dö du höller på me.” Herrejesus, bästa nånsin ju. Kan se skiten hur många gånger som helst.

Jag kollade inte ens på den videon, jag är inte intresserad av att se samma gubbjävel igen. Kenta är dessutom så himla ointressant, det är väl ingen bedrift att fiska upp den där muppen...
Citera
2022-05-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe

Var där inne en gång. Aldrig mer kan jag säga.
Citera
2022-05-02, 21:53
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Citat:
Stötta vårt mission

???

(Apropå vulkanens "mycket goda svenska".)
Citera
2022-05-02, 21:57
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Mannen, ni pedofilapologeter får fan ta och ge er. Jag irriteras över hennes hånfulla beteende och att hon, Sara, avbryter när Patrik talar. Att pedofiler åker fast tycker jag bara är bra men tycker deras upplägg kan ändras vid konfrontation.

Du vet inte om jag är en man eller kvinna och ge f-n i att gå till personangrepp! Bemöt sakfrågan istället för att blanda bort korten.

Är Dumpen en vuxen förebild för barn?

1. Är det ok att dumpen omdirigerar minderåriga från tik tok till Dumpen?
2. Är det ok att dumpen chattar om sexförsäljning?
3. Är det ok att dumpen chattar och glamouriserar narkotika/droger?
4. Är det ok att dumpen hånar och mobbar?
5. Är det ok att dumpen visar kukbilder och filmer med onanerande män?
6. Är det ok att chatta om grovt sex? Djursex, penetrering av småbarn osv osv?
7. Är det ok att dumpen skriver "ja vill fett knulla" när de låtsas vara ett barn?

Fattar du inte hur skevt det är att exponera minderåriga för den här skiten som dumpen sprider?

E. https://www.youtube.com/watch?v=3LBA4DIV6Fo&t=210s
Senast redigerad av skoputs 2022-05-02 kl. 22:05.
Citera
2022-05-02, 21:58
Medlem
Citat:
Jag kollade inte ens på den videon, jag är inte intresserad av att se samma gubbjävel igen. Kenta är dessutom så himla ointressant, det är väl ingen bedrift att fiska upp den där muppen...

Men kolla på den! Det är ju just det, Patrik och Sara åker miltals för att träffa muppen och de är lika retard själva när de tror de gör en insats. Chattloggen är också guld.

Fiskaren: Vill du trefas?

Kent: Ja! Fyrkant, tre på hög!
Citera
2022-05-02, 22:02
Medlem
Pleurodess avatar
Jag tror Kenta 2.0 var vulkangäddan.
Citera
2022-05-02, 22:04
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Jag tror Kenta 2.0 var vulkangäddan.

Hoppas inte det, för då går utvecklingen bakåt. Vad kommer härnäst, träff igen med Lennart? Jättespännande..
Citera
2022-05-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Du vet inte om jag är en man eller kvinna och ge f-n i att gå till personangrepp! Bemöt sakfrågan istället för att blanda bort korten.

Är Dumpen en vuxen förebild för barn?

1. Är det ok att dumpen omdirigerar minderåriga från tik tok till Dumpen?
2. Är det ok att dumpen chattar om sexförsäljning?
3. Är det ok att dumpen chattar och glamouriserar narkotika/droger?
4. Är det ok att dumpen hånar och mobbar?
5. Är det ok att dumpen visar kukbilder och filmer med onanerande män?
6. Är det ok att chatta om grovt sex? Djursex, penetrering av småbarn osv osv?
7. Är det ok att dumpen skriver "ja vill fett knulla" när de låtsas vara ett barn?

Fattar du inte hur skevt det är att exponera minderåriga för den här skiten som dumpen sprider?

Det är just sådana där frågor de inte ställer sig. De ser helt enkelt inte sitt eget snusk då de är så upptagna av den andres. För snuskiga är dom, ingen tvekan om saken.
Citera
2022-05-02, 22:10
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Hoppas inte det, för då går utvecklingen bakåt. Vad kommer härnäst, träff igen med Lennart? Jättespännande..
Jaaa! Lelle episod 2 vore ju drömmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in