2022-06-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wabbajacker
Lever du i någon vanföreställning att det har med något patriarkat att göra eller är du införstådd i att autism slår hårdare och tydligare på män än kvinnor?

Förmodligen fungerar din hjärna mer som en vanlig man än en icke autistisk kvinna.

1.)
Hur ser du på att dagens bög och transbeundran har fört många unga kvinnor med autism att tro de är födda i fel kropp för att sen i hög grad begå självmord på feminismens altare?

2.) Om du hävdar att du inte har denna "masking" varför upptäcktes din så sent? Du kanske har mer av denna feminina egenskap än manliga motsvarigheter med din nivå av autism?

3.)Hur upptäckte man din autism och på vilken nivå är det?(fingerspasmer?)

1 jag har insett att visst maskar nu men tänkte inte på det som en mask.

2 jag har länge misstänkt att jag har en diagnos. Googla tyckte autism lät bekant och utreddes. Har nivå 1 som man sa förut finns 3. 1 är den lättaste varianten.
Citera
2022-06-09, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
1 jag har insett att visst maskar nu men tänkte inte på det som en mask.

2 jag har länge misstänkt att jag har en diagnos. Googla tyckte autism lät bekant och utreddes. Har nivå 1 som man sa förut finns 3. 1 är den lättaste varianten.

Intressant. Kan du svara på

Hur ser du på att dagens bög och transbeundran har fört många unga kvinnor med autism att tro de är födda i fel kropp för att sen i hög grad begå självmord på feminismens altare?
Citera
2022-06-09, 23:11
Medlem
Citat:
Intressant. Kan du svara på

Jag är inte beundrande utan accepterande.
Citera
2022-06-09, 23:16
Medlem
Citat:
Jag är inte beundrande utan accepterande.

Du menar att det är ett rimligt pris att betala för pk religionen?
Citera
2022-06-10, 02:46
Medlem
Citat:
Som rubriken låter.

Vilken är din diagnos?
Citera
2022-06-10, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Är det du eller dottern som har högfungerande, eller båda?
Dottern
Men jag har säkert själv adhd plusmeny men är inte utredd
Citera
2022-06-10, 03:34
Medlem
Citat:
Som rubriken låter.
Tack för fina svar på mina inlägg
Citera
2022-06-10, 05:55
Medlem
Citat:
Som rubriken låter.
Det är väl bra! Fint att du står upp för de som har problem med Autism. Elon Musk är en känd person som har de här problemen. Lycka till och fint av dig att orka starta denna tråd!
Citera
2022-06-10, 07:20
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
En konstig grej har hänt massor av kilar har skrivit till mig på personligt meddelande på Flashback och frågar hur jag ser ut och var jag bor. Ingenting jag vill följa upp på att någon skulle vilja träffa mig pga min autism känns inte bra. Är tråkig i sängen gillar det gamla vanliga. Inget kink hit eller kink dit. In och ut och sen får det vara bra.

Ja det låter konstigt. Tror dom fb är en date sida som tinder? 😆
Citera
2022-06-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Ja det låter konstigt. Tror dom fb är en date sida som tinder? 😆

Jag vet inte men är ganska övertygad att dom är intresserade för att dom tänker att jag är lättmanipulerad, vilket jag också är.
Citera
2022-06-10, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Det är väl bra! Fint att du står upp för de som har problem med Autism. Elon Musk är en känd person som har de här problemen. Lycka till och fint av dig att orka starta denna tråd!

Tack så mycket dina ord värmer hahaha. Önskar jag var som elon men är tyvärr väldigt pank och dålig på ekonomi.
Citera
2022-06-10, 12:47
Medlem
Citat:
Du menar att det är ett rimligt pris att betala för pk religionen?

Jag har inte betalat någonting det är gratis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in