2022-06-08, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Förlåt att jag finns förresten.

Du är förlåten.
Citera
2022-06-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saralundin
Kan du länka storyn?

Vet inte hur man länkar en story tyvärr:/ men hans insta är öppen!
Citera
2022-06-08, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ok det är lugnt. Tack iaf.
Citera
2022-06-08, 20:20
Medlem
Vaxads avatar
Ja, tydligt att Ceesay är helt habbad på senaste ig-storyn. Jag har sparat den om någon är intresserad
Citera
2022-06-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ok det är lugnt. Tack iaf.
Citera
2022-06-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ja, tydligt att Ceesay är helt habbad på senaste ig-storyn. Jag har sparat den om någon är intresserad
Japp länka gärna el nåt liknande
Citera
2022-06-08, 21:09
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Alex senaste turkfisk-story där han flöddersluddrar helt sjuukt = 100% bekräftat återfall benso elr habbar som ni dagens barn kallar det idag

Detta betyder ju att han käkar flödder nere i Turkiet nu, så det är ju knappast någon rehab resa som dom är på för att bli drogfri.
Om han nu inte använder flöddret för att tända av något värre, men detta låter sjukt korkat så tror inte det.

Aja, ni kan nog knappast förvänta er något mer av denna snubbe på ett tag. Bensoträsket tar ett tag att repa sig ifrån, risken att han gör bort sig och åker in är väl stor också eftersom iq och impulskontroll pyser ut genom örat när benson slinker ner i halsen.

Då var frågetecknet avklarat och hetsen kring honom lär väl dö ut i sinom tid..
Citera
2022-06-08, 21:29
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Alex senaste turkfisk-story där han flöddersluddrar helt sjuukt = 100% bekräftat återfall benso elr habbar som ni dagens barn kallar det idag

Detta betyder ju att han käkar flödder nere i Turkiet nu, så det är ju knappast någon rehab resa som dom är på för att bli drogfri.
Om han nu inte använder flöddret för att tända av något värre, men detta låter sjukt korkat så tror inte det.

Aja, ni kan nog knappast förvänta er något mer av denna snubbe på ett tag. Bensoträsket tar ett tag att repa sig ifrån, risken att han gör bort sig och åker in är väl stor också eftersom iq och impulskontroll pyser ut genom örat när benson slinker ner i halsen.

Kan Ceesat börjat med habbar redan i finkan tro? Med tanke på hur liten och spinkig han ser ut också.

Knappast att Ceesay lyft skrot och käkat bra i 3 mån.
Citera
2022-06-08, 21:56
Medlem
Ni som är nyfikna på statistiken på kanalen så kan man kolla på socialblade.com . Deras visningar har minskat med 34% senaste 30 dagarna och takten de får nya följare på har minskat hela 50% bla.
Citera
2022-06-08, 21:56
Medlem
Citat:
Kan Ceesat börjat med habbar redan i finkan tro? Med tanke på hur liten och spinkig han ser ut också.

Knappast att Ceesay lyft skrot och käkat bra i 3 mån.
Exakt vad jag tror att han gjort!
Citera
2022-06-08, 21:59
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ja upp.
Citera
2022-06-08, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Är vi verkligen helt 100 på att han går på habbar igen? Han sluddrar och ansiktsmimiken är riktigt konstig i hans video men hoppades verkligen han var clean på riktigt.
Men tycker han pratar rätt otydligt annars också och har ett hetsigt sätt vilket gör det svårt för mig att bedöma.

Jag tror fan han trillade dit på enbart bens denna gång.
Skulle han gått på stimulanter på kåken hade han ej tappat så jävla mycket muskler och vikt. Visst lite jobbigt att äta men det GÅR ju och dessutom finns det proteinshakes och annat.
Bens skulle också förklara varför han isåfall sket i vilket gällande sin förlorade massa.

Det är nog enbart flödder.

Oavsett vilket får i princip alla gamla pundare ett par återfall innan man kickar på riktigt. Trist hur som helst.

//någon som också varit fast på stimulanter och flödder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in