Citat:
Ursprungligen postat av
kramdjur
Det kanske kan ha gått till så men vad som är konstigt i så fall är att de aldrig stängde av fjärrtågsplattformen, inga poliser eller brandmän gick ens dit för att titta utan de höll bara till på mittersta plattformen, dessutom är det ett staket mellan spåren för att hindra spårspring! (olyckan kan kanske ha inträffat strax före stationen men i så fall blir armens placering svårförklarad istället)
Jag tycker fortfarande att det är konstigt att just den lampa som satt ovanför där armen låg var trasig just den här dagen, om det inte finns ett samband så är det en otrolig slump.
Alltså endast en arm kan inte få den där lysgrejen att lossna dom sitter rätt hårt.
Det skulle krävas att nån hoppar ner från taket vid elledningarna för att få den att lossna.
Jag plockar fram ett par hypoteser som du gärna får fylla i. Svårt för mig att avgöra då jag inte var på plats. Men rätt fascinerande fall.
1.
Personen har klättrat upp på tåget för att avsluta sitt liv och fått ström i sig.
2. Personen har blivit påkörd av ett snabbtåg lite ifrån station där dom spolade, armen flyger iväg.