2022-04-14, 19:08
Medlem
jediflips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Tveklöst en av de tråkigaste "psykedeliska" substanserna jag har prövat. En medium+ dos oralt kändes som den obehagliga delen av en MDMA comeup med lite visuals, men det blev inte mer än så.

Så självklart prövade jag att skjuta det! Extremt intressant kick och effekt i ca 30 min, sen blev det meh.

2C-B ger jag 3.5/10 poäng.

Jag är ledsen, men någon som skjuter i sig något oavsett och ger ett betyg utifrån det.. det väger väldigt lågt för mig. 9/10 här på forumet ger en positivt bild av 2cb. Varför anstränger du dig ens?
Citera
2022-04-19, 16:39
Medlem
SvampDamp.s avatar
Min upplevelse av 2CB-Fly var att min mage blev väldigt irriterad av kemikalien. Första gången jag tog hade jag ingen trevlig upplevelse, starka och påtagliga oroskänslor i magen. Måste dock berott på dålig set mentalt. Andra gången var på rave och då hade jag en sjukt fantastisk upplevelse.

Jag skulle beskriva visualsen som vattenfärgsliknande, nästan lite ”kladdigt”, och allting flyter och kryllar och lever. Färger blir starkare och musiken otroligt mycket bättre.
Citera
2022-04-24, 15:35
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jediflip
Jag är ledsen, men någon som skjuter i sig något oavsett och ger ett betyg utifrån det.. det väger väldigt lågt för mig. 9/10 här på forumet ger en positivt bild av 2cb. Varför anstränger du dig ens?

Haha ja herregud vilken ansträngning det var att skriva ner min åsikt! Du behöver självklart inte anstränga dig nog att bry dig om den!
Citera
2022-05-06, 00:01
Medlem
SvampDamp.s avatar
Fan vad man börjat ta 2cb nu. Jag tycker det är en mer social drog och en psykedelisk substans som saknar headspace. Blir som att röka en gås själv i min mening!
Citera
2022-05-06, 00:05
Medlem
SvampDamp.s avatar
Skulle förövrigt hålla med om att det skulle bli långtråkigt att vara själv. Om du har en hobby tex måla eller göra musik kan du befatta dig med det. Annars kan man alltid lyssna musik eller slappa. Man får väl ta promenader, uppleva saker. Gillar ej att slösa Psykedeliska rus, ut på rave eller i skogen! Har trippat på syra själv och det var däremot helt underbart!
Citera
2022-05-06, 02:41
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Fick en robot känsla
Citera
2022-05-06, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Är man en van trippare så tycker jag att det skönaste är att få trippa själv.

Håller med om den. Trippat uteslutande ensam senaste åren.
Citera
2022-05-27, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeAreAll
Man tar 2cb tillsammans med MDMA, punkt.

Måste prova det, har alltid tagit 2cb mellan de gånger jag tagit mdma för att spara på psyket. Men får ta och testa det då.
Citera
2022-06-04, 18:03
Medlem
Tog detta när jag va typ 12 bast, jävlar vad det sved men sjuk eufori va det
Citera
2022-06-05, 08:22
Moderator
Psilosophers avatar
Tråd [Trippa själv på 2cb?] infogad
/Moderator
Citera
2022-06-05, 19:44
Medlem
Tog 24 mg i piller form igår. Tänkte köra idag också.
kör 2 st till en början sedan kan jag fylla på med en halv efter en timma beroende på effekten hur det känns.
Bör jag fylla på nasalt då eller bara svälja? hört att det svider satan

Intaget blir 19:50
Citera
2022-06-15, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenrotmos
Tog 24 mg i piller form igår. Tänkte köra idag också.
kör 2 st till en början sedan kan jag fylla på med en halv efter en timma beroende på effekten hur det känns.
Bör jag fylla på nasalt då eller bara svälja? hört att det svider satan

Intaget blir 19:50

Det svider satan, har aldrig gjort om det efter att ha provat det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in