2022-02-15, 21:53
Medlem
Senast var oreos, svårt att hitta vettig info om dem, alla säger olika. Tog 1 och knappt en halv, och det blev åt helvete för mycket, blev osäker på hur jag skulle andas, hålla andan kändes helt ok, men insåg att även om resan är kort kan jag ju inte hålla andan i 3-4h..

Funkar det bra att fylla på? Eller är det som svamp och man måste öka som f*n då? Lite snål är jag trots allt.

All info av värde!
Citera
2022-02-15, 21:56
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Senast var oreos, svårt att hitta vettig info om dem, alla säger olika. Tog 1 och knappt en halv, och det blev åt helvete för mycket, blev osäker på hur jag skulle andas, hålla andan kändes helt ok, men insåg att även om resan är kort kan jag ju inte hålla andan i 3-4h..

Funkar det bra att fylla på? Eller är det som svamp och man måste öka som f*n då? Lite snål är jag trots allt.

All info av värde!
Bara nåt som ringer i huvudet, att man lätt råkar dö om man återdoaerar. Läs på erowid...
Citat:
Ja det var inget jag hört innan hahaha

Ska definitivt läsa på där innan nästa gång! Stort tack då kanske!
skärp dig
Senast redigerad av psykoshippien 2022-02-15 kl. 22:04.
Citera
2022-02-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Bara nåt som ringer i huvudet, att man lätt råkar dö om man återdoaerar. Läs på erowid...

Ja det var inget jag hört innan hahaha

Ska definitivt läsa på där innan nästa gång! Stort tack då kanske!
Citera
2022-02-15, 22:14
Medlem
Citat:
skärp dig

Va?
Citera
2022-02-15, 22:28
Medlem
Citat:
skärp dig

Hittar inget där om återdosering, på andra ställen sägs det att det inte verkar krävas lika mycket som med svamp.
Hade du något vettigt att komma med??
Citera
2022-02-15, 22:30
Medlem
Shit asså som rc syra typ
.jag snorta kke 7mg o kände mig som ett träd o börja sen gråta.
Citera
2022-02-16, 04:29
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Hittar inget där om återdosering, på andra ställen sägs det att det inte verkar krävas lika mycket som med svamp.
Hade du något vettigt att komma med??
Nej, att lloyfta varningens finger att det är lättare att dra letal OD när man återdoserar är väl helt onödig information, skärp dig...
Citera
2022-02-16, 12:44
Medlem
Citat:
Nej, att lloyfta varningens finger att det är lättare att dra letal OD när man återdoserar är väl helt onödig information, skärp dig...
Hm, jag trodde du jävlades när inget om det nämndes när jag läste vidare. Klart det är vettig info om det stämmer, skärp dig..

Ska försöka läsa vidare ikväll.
Citera
2022-03-09, 21:13
Medlem
Käkade middag vid 18.30 och blev nu sugen på att ta min sista 30mgs 2cb hur länge måste jag vänta för att uppnå full effekt?
Citera
2022-03-10, 07:25
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulingtaisvart
Käkade middag vid 18.30 och blev nu sugen på att ta min sista 30mgs 2cb hur länge måste jag vänta för att uppnå full effekt?

Har ingen aning men om du åt fet mat så vänta 4tim iaf.
Hur länge väntade du och hur blev effekten?
Citera
2022-03-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Har ingen aning men om du åt fet mat så vänta 4tim iaf.
Hur länge väntade du och hur blev effekten?

Väntade 5h hände knappt något så ångrar som fasen att jag inte snittade skiten ☹️
Citera
2022-04-12, 12:19
Medlem
T-L-Ks avatar
Tveklöst en av de tråkigaste "psykedeliska" substanserna jag har prövat. En medium+ dos oralt kändes som den obehagliga delen av en MDMA comeup med lite visuals, men det blev inte mer än så.

Så självklart prövade jag att skjuta det! Extremt intressant kick och effekt i ca 30 min, sen blev det meh.

2C-B ger jag 3.5/10 poäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in