Citat:
Det är kompetens som driver länder. Fundera på varför det är så många västeuropéer som reser runt i världen och hjälper till med sin kompetens. Jag har själv flera svenska vänner som rest omkring i Ryssland och hjälpt dem att få upp sin olja. De har beskrivit ett och annat om rysk kompetens. Ingen vacker syn kan jag lova.
Haha, det var bland det roligaste jag har hört, skulle PK-diktaturerna representera kompetens?

Att befolkningsutbyte via massinvandring av miljoner araber och afrikaner, samt strikta ras/religion/etnictet/köns hierarkier i PK-diktaturerna där transor, radikalfeminister och alla andra sorters minoriter blir inkvoterade på grund av sin minoritet status i högsta postioner i PK-diktaturerna skulle leda till "kompetens" får du själva stå för
Ett humoristisk exempel är väl EU diktator som 99% av befolkningen i EU inte ens kan namnet på eller den dementa diktator i USA och hans antivita vicepresident Kamal Harris som inte ens vet vart Ukraina finns på kartan, kompetens?
Sanningen är förstås den motsatta, PK-diktaturerna blir långsamt undanträngda på alla fronter, det är därför USA provocerad fram konflikten i Ukraina och konstant sätter sanktioner mot Ryssland, Kina och andra länder. Det klarar inte av att konkurrera.