Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Jag gillar inte mediernas vitmålning av en regering som (enligt västerländska människorättsorganisationer) begått brott mot mänskliga rättigheter under 8 år och jag ogillar Zelensky och hans Nazi-pack lika mycket som jag ogillar Putin.
Hyckleriet översvämmar alla håll och kanter.
Citat:
Ursprungligen postat av
RealTide
Du är knäpp, regeringen i Ukraina är inte nazistisk.
Zelensky är minst lika mycket gangster som Putin. Båda är smutsiga korrupta människor som rånat sina folk över flera år. Zelensky är värd 500 miljoner - 1,5 miljarder DOLLAR, samtidigt som hans folk lever på 3000kr per månad. Berätta för mig, är det så lukrativt att vara professionell clown och president i Ukraina? Joe Biden är knappt värd över 20 miljoner dollar.
Utöver att Zelensky rånar sitt folk så har han 14000 döda människor på sitt samvete mellan 2014-idag i östra Ukraina. Hans avlönade gangstergrupper som har ett suspekt förhållande till hakkors och liknande symbolik har mördat barn och civila i nästan 10 år. Nu när Ryssland fick nog av skräpet så går avskrädet runt och tigger hjälp och gråter, istället för att erkänna sina misstag och försöka kompromissa med Ryssland för att rädda ukrainska liv. Avskrädet skiter fullständigt i om ukrainare dör, varför skulle han börja bry sig om sitt folk som han har våldtagit i flera år? Döda ukrainare, helst barn, är en bonus för zelensky. För på så sätt så kommer feminina svenska ”män” gå på lögnen att zelensky är kapten marvel som kämpar för ”frihet och demokratiiiii”. Detta i världens 120e mest korrupta land. Zelensky sa tillochmed häromdagen att Ukraina är en viktig allierad för EU mot, hör och häpna, KLIMATFÖRÄNDRINGARNA. Han vet precis vilka ord han ska använda för att lura er satar.
Den mest positiva utgången av detta kriget är om Ryssland fångar zelensky och de 50 oligarker som äger Ukraina, ställer de inför rätta, och överger landet till det ukrainska folket, fritt från zelensky och hans gangster-kompisar.