Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-06-04, 13:52
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vi har fri bevisvärdering i Sverige. Det finns inga regler om att det måste vara en viss typ av bevisning.
Självfallet är det så. Menade inte att påstå att det skulle finnas några formella krav på det.

Men i praktiken så brukar det inte bli en fällande dom utan teknisk bevisning, och i synnerhet inte för allvarligare brott. Ofta räcker inte ens ett erkännande utan teknisk bevisning.
Senast redigerad av SvenHelsing 2022-06-04 kl. 13:56.
Citera
2022-06-04, 15:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Har alltid varit jävligt fräck mot brudar men har aldrig någonsin legat eller ens raggat på en feminist så aldrig i mitt liv har jag hört någon kvinna ens insinuera att jag våldtagit henne. Som man får du faktiskt skydda dig själv och sålla bort kaninkokerskor tidigt och inte låta kuken styra dig.

Om hon är en sån kvinna, nazifeminist och alltid det konstanta offret så ja då leker du kraftigt med elden om du ligger med henne. Vi vet också att en fruktansvärd mängd åklagare i detta landet är nazifeminister så rättssäkerhet kan du glömma som man.
Citera
2022-06-04, 17:30
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Har alltid varit jävligt fräck mot brudar men har aldrig någonsin legat eller ens raggat på en feminist så aldrig i mitt liv har jag hört någon kvinna ens insinuera att jag våldtagit henne. Som man får du faktiskt skydda dig själv och sålla bort kaninkokerskor tidigt och inte låta kuken styra dig.

Om hon är en sån kvinna, nazifeminist och alltid det konstanta offret så ja då leker du kraftigt med elden om du ligger med henne. Vi vet också att en fruktansvärd mängd åklagare i detta landet är nazifeminister så rättssäkerhet kan du glömma som man.
Jag upphör aldrig att förvånas över grabbar här på Flashback som hävdar att de brukar prata politik innan de ligger.
Citera
2022-06-04, 17:40
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag upphör aldrig att förvånas över grabbar här på Flashback som hävdar att de brukar prata politik innan de ligger.

Hahaha en sann praktslampa har talat. Jag brukar alltid tala med brudar innan jag ligger med dom. Jobbar du kanske som hora? Otroligt märklig kommentar.
Citera
2022-06-04, 17:49
Citat:
Hahaha en sann praktslampa har talat. Jag brukar alltid tala med brudar innan jag ligger med dom. Jobbar du kanske som hora? Otroligt märklig kommentar.
Nej varför skulle jag jobba som hora bara för att jag aldrig stöter på de här killarna som först ska prata politik?
Citera
2022-06-04, 17:55
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej varför skulle jag jobba som hora bara för att jag aldrig stöter på de här killarna som först ska prata politik?

Känns som en rimlig slutsats om du aldrig talar med snubbarna och bara knullar direkt inte sant. Tycker ju dessutom att det är lustigt att du tror att ni är "hemliga" eller vad du nu tror för man ser dom flesta feminister en mil bort så du måste ju bo i fjollträsk när du uttrycker dig som du gör.
Citera
2022-06-04, 17:58
Citat:
Känns som en rimlig slutsats om du aldrig talar med snubbarna och bara knullar direkt inte sant. Tycker ju dessutom att det är lustigt att du tror att ni är "hemliga" eller vad du nu tror för man ser dom flesta feminister en mil bort så du måste ju bo i fjollträsk när du uttrycker dig som du gör.
Pratar politik, sa jag.
Citera
2022-06-04, 18:12
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Pratar politik, sa jag.

Jaaaa? Hänger ihop med mycket annat? Jag sa fräck som i fräcka skämt som i en feminists ögon sexistiska skämt? Så igen varför tror du att ni är hemliga?

Min slutledningsförmåga är så pass bra att jag inom 10 minuter allt som oftast vet var folk står. Du verkar efter timmar, dagar, veckor fortfarande vara ett totalt blankt blad? Då är du antagligen tämligen autistisk.
Citera
2022-06-04, 18:24
Citat:
Jaaaa? Hänger ihop med mycket annat? Jag sa fräck som i fräcka skämt som i en feminists ögon sexistiska skämt? Så igen varför tror du att ni är hemliga?

Min slutledningsförmåga är så pass bra att jag inom 10 minuter allt som oftast vet var folk står. Du verkar efter timmar, dagar, veckor fortfarande vara ett totalt blankt blad? Då är du antagligen tämligen autistisk.
Aha, så om de tycker du drar dåliga skämt så blir det inget?
Citera
2022-06-04, 18:40
Medlem
Citat:

*antar
Citera
2022-06-04, 18:43
Medlem
Skaka hand både före och efter samlaget
Citera
2022-06-04, 19:19
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Aha, så om de tycker du drar dåliga skämt så blir det inget?

Lite mer komplext än så, ett dåligt skämt kan ju bara vara ett dåligt skämt. Det är nog mer lilla prinsessnerven man vill åt och se om någon eventuell kränkthet bubblar upp. Jag vidhåller att det är tämligen lätt att veta var hon står. Varför du fått för dig att ni konstant andfådda kvinnor är hemliga eller sneaky eller vad nu fått för dig vet jag inte och du vägrar ju att svara på varför du tror så.

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
*antar

Kan inte ens minnas när jag hade fel sist, typ 1998. Nu vet jag ju förvisso inte om någon feminist back in the days totalt mörkade bort sin feminism men det kan ju inte förhålla mig till i vilket fall. Vad är din poäng valpen? Du har alltjämt väldigt svårt för att komma loss märker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in