Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Kom igen nu, klart att man ska lita på skolans mobbare. Eller skolans försök-till-mobbare.
IRL är ryssfoberna mobbarna. Du skriver klart och tydligt att du hatar ryssar, sedan skriver många här riktigt vidriga lögner om att ryssar är x och y, beblandar er i konflikter ni har egentligen inget med att göra (förutom att vissa av er gillar nazisterna som hatar ryssarna givetvis). Visst är jag emot invasionen i Ukraina, men varför ska jag hata ryssarna som mest troligen ogillar invasionen likamycket som jag om inte mer. Ni vill hellre att ukrainare dör för att straffa ryssen, det är sjukt hur fobiska ni är. Ni borde söka terapi för ert rysshat för normala människor hatar inte folk de inte känner.
Notera att när jag skriver ni menar jag vissa, en stor grupp människor har öppnat ögonen och är således inte så skeva.
Det som är extremt löjligt är att Ukraina och dess ledning är lika korrupt som Ryssland om inte värre, men ni är så blinda i er fobi(ofta homofobi också som jag märker dagligen i Sverige) att ni tror på att Ukraina är hjältar, enbart för de "dödar ryssar".
Ni har ingen aning angående varför det finns en konflikt nu överhuvudtaget (media skiter enbart ut propaganda från bägge hållen i en sådan här situation) men ändå spyr ni galla över ryssarna, vanliga ryssar har inget med kriget och göra, men ni hatar vanliga ryssar i Sverige. Ni gillar terrorister, kriminella, pedofiler, våldtäktsmän etc men ryssar hatar ni. Helt jävla sjukt!
Det är inget annat än en svår ryssfobi ni blivit hjärntvättade med sedan barnsben.
Jag har bott hela mitt liv i Sverige och ser daglig ryss och homofobi. Jag lider dessutom av olika diagnostiserade fobier men måste säga att ryssfobin är sjuk i Sverige.
Ni har vissa invandrare som rånar, våldtar, misshandlar, etc men istället för att störa er på dessa (irl är ni ryssfober fega som råttor mot de och rövslickar och ger de allting de pekar på, enbart vågar knyta näven i fickan eller skriva anonymt på fb) så hatar ni ryssen. Medan ukrainare är ryssar i stort sett(som är lika mycket korrupta om inte mer än ryssar, iaf ledningen i länderna), som ni glorifierar.
Inse att ni blivit hjärntvättade sedan barnsben och er ryssfobi gör att ni inte kan se realistiskt på något där ryssen är involverad. Ofta känner ni inga ryssar, jag har känt flera sedan ett bra tag, detsamma med ukrainare. Att anse olika om dessa är befängt än vilket krig deras korrupta ledare har startat och offrar medborgarna. Tror ni verkligen att alla pengar som ni svenskar donerar till Ukraina går till rätt händer? Jag har själv donerat men vet att en stor del utav dessa stålar kommer i fickorna på zelensky, hans släkt och de andra styrende.
Detta gäller givetvis inte alla, många har mycket klarare syn på det hela. Beror på vilken hjärntvätt man varit med om liksom. De svenskar som inte är rasister/ryssfober, homofober och lärt känna ryssar så kommer ni ha en helt annan syn på dessa människor. Ibland är de mer normala än oss svenskar. Bara se sexualitet, i Sverige råder det extremt mycket perversioner. I Ryssland är detta inte alls lika utbrett som i Sverige. Här försöker man normalisera pedofiler, könstympning utav barn, försöka få killar att ha klänningar så de sedan blir förvirrade, gör könsbyte, ångrar sig och sedan vill inte leva etc.
Men normala homosexuella som vill leva normalt liv(skiter i Pride, knullar inte runt, inte med olämpliga partners, vill gifta sig) trakasserar man på en daglig basis, ser jag detta i samhället.
Tyck vad man vill om Ukrainakriget (jag är på ukrainska människors sida men ogillar korrupta ledningen som offrar de) men ert rysshat är fan helt sinnessjukt, precis som nazister som tror judar(och andra) är djävulen som borde dödas eller något.
Vet mycket bra skötsamma ryssar som mår extremt dåligt i Sverige, på grund av denna sjuka grupp rasist/homo ryssfober, som med sitt hat sprider lögner, trakasserar och gör livet extremt surt för den vanliga skötsamma ryssen (som ofta haft extremt svår uppväxt och lider redan). Ofta är dessa individer som håller på avundsjuka.
Patetiskt, löjligt och omoget samt moraliskt förkastligt är det. Som tur är majoriteten av invånarna inte så blinda.